Vozi neko ovdje Triumph

@rkrosl1 220 kg čistog užitka :)
No, šalu na stranu. Dosad sam vozio Ducati Monster koji je spram Triumpha bicikl. To ne kažem zato jer je Monster loš motor, dapače, to je vrhunski motor ali spram Triumphove robustne izrade puno je ležerniji.
Kod Triumpha se osjeti težina i taj dašak starinske tehnilogije izrade koji generalno nije loš, ali vjerujem da su s modelima nakon 2017. malo to sve unaprijedili.
Znači, naked od 900 kubika i 220 kila s chopper mašinom na enduro felgama - to je to otprilike.
 
  • Like
Reactions: rkrosl1 and alpine
 
Novi Trumpet Tiger 1200. 20 kg lakši, 9 ks jači, 5 varijanti opreme, 30 litara tank na Explorer verzijama...


 
  • Like
Reactions: amante
Top motor!!!
Ovaj sadašnji model grije jaja, vjerovatno zbog visine glava motora. Mislim da ovaj novi sa bočnim kilerom, bude samo pogoršo stvar. Mene na Teneri ubija ovaj bočni kiler, ako nisam u opremi.
 
Francuska
Screenshot_20211207-190221_Instagram.jpg
 
Ovaj motor mi zelja od kad je izasao taman istek zivotnog osiguranja mi je sa 55g pa cu taman imati za tiger 1200rally pro... 😁
 
Ovaj motor mi zelja od kad je izasao taman istek zivotnog osiguranja mi je sa 55g pa cu taman imati za tiger 1200rally pro... 😁
Sve se nema a ima se dva bubrega :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
Rally Pro je stvarno krasan motor..sumnjam da ću imati za 1200 al 900 rally pro bi mogao planirati. Obzirom na trenutni motor mislim da čak i neću napraviti neku radikalnu promjenu.
 
  • Like
Reactions: toecutter
Ružno pače!

51800540532_fa3c6bbe46_b.jpg


Inače, prezadovoljan sam motorom, performansama, upravljivošću, položajem sjedenja, malom težinom, nekih 4t km sam napravio od kupnje.

Ono što nije tako dobro su kočnice, definitivno bi trebale biti bolje, tri cilindra griju za poluditi, doslovno ne gasi ventilator po gradu, i volio bi da je malo tvrđi ovjes.

Također, življe vožnje po gradu s dosta kratkih relacija uredno troši 9+ litara.

Na udobnost nema zamjerke, pogotovo nakon Ducatija, na njemu je bilo ubitačno sa suvozačicom.

Baš je vrhunski allrounder. Može za igranku, a može i za plug.
 
Maloprije na rivi parkiran...Super izgleda motor🥰
 

Attachments

  • 20220202_171918_copy_2000x1500.jpg
    20220202_171918_copy_2000x1500.jpg
    824 KB · Views: 0
  • 20220202_171902_copy_2000x1500.jpg
    20220202_171902_copy_2000x1500.jpg
    824.7 KB · Views: 0
Baš čitam, zanimljivo, sam motor Integral Powertraina je težak samo oko 10 kg a razvija 176 ks (momenta će vjerovatno imati preko 220 Nm), a Williams Advanced Engineering je proizveo bateriju (koja je do sada bila i pojedinačno najteži dio električnih motocikala) koja bi trebala biti kompaktnija i lakša od dosadašnjih. Motocikl je ušao u posljednju fazu testiranja prije prezentacije službenog modela, najvjerovatnije krajem godine na EICMAi.
Ono za što su evoluciji Otto motora trebala desetljeća, strujićima trebaju godine...