Vuce u desno

ali kako god bilo, ne ispuštaj više guvernal iz ruku...  (y)
 
meni vuče u ljevo skuter, a isto nov, sam što sam jednom pao, odma drugi dan da ne bude više nov.ne volim baš novo
 
dani83 said:
meni vuče u ljevo skuter, a isto nov, sam što sam jednom pao, odma drugi dan da ne bude više nov.ne volim baš novo
:misli: :misli: :misli: :LOL: :LOL: :LOL: :dobar:
 
Slušaj, meni isto vuče u desno. Ne brini. Ali ja znam zašto. Desni biceps mi je veći od lijevog. Šta ću kad sam neproporcionalan.
Šalu na stranu, svrati do servisa. A ako imaš kufer, pogledaj da nije malo "sa strane".
 
pa ne saltam stalno do 8.000 obrtaja, i nesaltam tako iz prve u drugu, nego tek kad bacam iz druge u trecu onda ga raspalim, a zasto ga tako saltam razlog je sto mi frend ima suzu 750r 150ks pa ga trebam vijati i kada se vozimo moram tako saltati da bi ga stogao, e zato pitam dal ce sta stetiti ako ga u voznji saltam pod visokim obrtajima ali nikako u crveno ne ulazim! Hvala vam na informacijama (y) (y) (y) (y) :wink:
 
bruno said:
možda ti je jedna noga kraća od druge ko i meni pa sjediš više na desno da bi došo do fuzića i onda malo vuče...bit će da je to...

:rofl:

dobro kaj drkate,pa nisu se svi rodili s motorom među nogama,a vidim i po odgovorima...
majstore,najčešći uzrok vuče motora u stranu su ti spigani štapovi(vilice) koje se mogu spigat i od bezazlenog pada ili laganog udarca u rinzol/rupu,a gotovo je neprimjetno oku.pogledaj jel ti trokut stoji ravno kad izravnaš kotač za vožnju ravno,vidi jel ti spigan guvernal u desno.
 
Dek..Dadek said:
:rofl:

dobro kaj drkate,pa nisu se svi rodili s motorom među nogama,a vidim i po odgovorima...
majstore,najčešći uzrok vuče motora u stranu su ti spigani štapovi(vilice) koje se mogu spigat i od bezazlenog pada ili laganog udarca u rinzol/rupu,a gotovo je neprimjetno oku.pogledaj jel ti trokut stoji ravno kad izravnaš kotač za vožnju ravno,vidi jel ti spigan guvernal u desno.
ok. pogledacu ali nikakvog udarca nije bilo ni najmanjeg niti sam spuco neku vecu rupu cak ni to
 
Dek..Dadek said:
:rofl:

dobro kaj drkate,pa nisu se svi rodili s motorom među nogama,a vidim i po odgovorima...
majstore,najčešći uzrok vuče motora u stranu su ti spigani štapovi(vilice) koje se mogu spigat i od bezazlenog pada ili laganog udarca u rinzol/rupu,a gotovo je neprimjetno oku.pogledaj jel ti trokut stoji ravno kad izravnaš kotač za vožnju ravno,vidi jel ti spigan guvernal u desno.

A do to je ipak moguće jer je to kawa, to se ne dešava ni na najmanjoj hondi ni od bezazlenog pada ni od rupa...
:LOL:
 
DeeJay_ said:
A do to je ipak moguće jer je to kawa, to se ne dešava ni na najmanjoj hondi ni od bezazlenog pada ni od rupa...
:LOL:
e hebiga pa ako je motor jeftin ne treba ni kupovati jer pri prvoj rupi odu vile, a kad se ugrije masina istopice rezervar, pa kako je onda na drugim manje poznatim markama :misli: nije valjda da er5 nista nema kvalitetno jer je jeftin motor :misli:
 
E to ćeš morati sam otkriti...ne kužim se u jeftine motore! :jesus:
 
Saki said:
ok. pogledacu ali nikakvog udarca nije bilo ni najmanjeg niti sam spuco neku vecu rupu cak ni to

pogledaj pa javi.nije nemoguća i greška u montaži,ili da je nekom u salonu pri hendlanju motor pao/naslonio se na guvernal ili neš slično.
 
slušaj saki, a daj pogledaj kad je motor sastavljan da  li su prednji teleskopi učvršćeni jednako, dakle da li ti ruke drže vilicu na jednakoj visini. Možda je sve ok, samo to treba poravnati.tj ispraviti, tj korigirati položaj.. događa se.... i gorima od kavića...hehehehehe
 
Dajte vas par sto volite meljat pogledajte u sto ste pretvorili temu. Pa ovo su tehnicka pitanja a ne zajebancija, molim vas smirite se malo sa tim odgovorima... :x