Vuce u desno

Saki

New member
Zasto mi motor vuce malo u desno; ali to tek kad pustim korman vidim da vuce u desno? :misli: :misli:
 
sssss said:
nije u tragu.... jel razbijan???
nije razbijan jer sam ga ja kupio novog, pregladao sam sve mogucnosti koje bi uzrokovale to ali nista :misli:
 
ma ni ogreban nije, nego sam primetio da vuce malo udesno tek kad sam pustio korman da rukavice namjestim, kad on pocne odvlaciti udesno, i svaki put mi to radi :misli:
 
Saki said:
nije razbijan jer sam ga ja kupio novog, pregladao sam sve mogucnosti koje bi uzrokovale to ali nista :misli:

pa ako si sve na motoru pregledao, moguće da cesta na kojoj si ga probao voziti ima blagi nagib koji nisi uočio (zbog slijevanja padalina-da se ne zadržava na cesti)...
 
ma nije to u pitanju, na to sam vec bio pomislio, kazem ti samo udesno, ma danas cu ici voziti pa cu detaljno pregledati a sledeci tjedan otjerat cu ga kod servisera, ali cisto me zacudilo da mi to radi a motor nov cak mi se nekad i trese korman kad ga pustim ali to zna biti od vibracije :?
 
Može biti to šta kaže sssss, ali može biti i da ti zadnja guma kod zamjene gume ili kod zatezanja lanca nije dobro centrirana pa ti ruši motor u jednu stranu ali onda moraš osjetiti i razliku kod ulaza u lijevi ili ulaska u desni zavoj. Osim toga može biti da ti je prednja guma krivo potrošena (ako stavljaš polovne gume sa staze) na jednu stranu.
 
to što ti trese volan to je vjerojatno da ti guma nije balansirana kako treba, koji motor imaš?
 
DeeJay_ said:
Može biti to šta kaže sssss, ali može biti i da ti zadnja guma kod zamjene gume ili kod zatezanja lanca nije dobro centrirana pa ti ruši motor u jednu stranu ali onda moraš osjetiti i razliku kod ulaza u lijevi ili ulaska u desni zavoj. Osim toga može biti da ti je prednja guma krivo potrošena (ako stavljaš polovne gume sa staze) na jednu stranu.
motor je novi, sve na njemu jos stoji, nista nisam mjenjao, radi se o er5, zbog balansiranja bi samo korman tresao ali gume su ok, ja sam pomislio da ne vuce zato sto mu je auspuh na toj strani  :misli:
 
ma nemam pojma zasto bi to radio kad je nov a u voznji nista ne primjeti isto me se rusi u zavojima i na ljevi i na desno, a mozda ja na motoru sjedim vise u desno pa zato :misli:
 
Saki said:
motor je novi, sve na njemu jos stoji, nista nisam mjenjao, radi se o er5, zbog balansiranja bi samo korman tresao ali gume su ok, ja sam pomislio da ne vuce zato sto mu je auspuh na toj strani  :misli:
mozda ti je disk spigani... najsigurnije ti je da ga odpelas serviseru i kazes kaj te muci...
 
maja said:
mozda ti je disk spigani... najsigurnije ti je da ga odpelas serviseru i kazes kaj te muci...
ma to cu i uraditi jer i ovako idem sad na servis pa nek on pogleda mada nema zbog cega da vuce jer je nov
ma vidicu jos danas u voznji kako se ponasa (y)
 
a i kako DeeJay kaže... možda ti zadnji kotač nije dobro centriran, makar je nov motor.... prebroj one crtice s obje strane (tamo gdje se lanac zateže).... ne vjerujem da ovisi o tome kako sjediš na motoru jer ako ti vuče na ravnoj cesti, neznam zašto bi sjedio ukoso....  :misli:

sve u svemu.... najpametnije odi do tog servisera što ga spominješ!!!!  (y)
 
i da ne otvaram novu temu imam pitanje za one koje voze er5 ili koji su vozili ili znaju;
kad saltam sve brzine do 8.000 obrtaja oce to sta stetiti masini, ja ga inace stalno tako saltam, ali nikad preko toga a crveno mu pocinje tek sa 10.500 :wink:
 
To ti je pitanje na koje ti mogu dat odgovor i oni koji ne voze baš taj motor nego bilo koji. Neć ti štetiti jer si još daleko od crvenog područja, jedino što može da se dogodi je to da nakon 1 do 2 godine tvoj motor bude išao bolje nego neki koji je šaltan na manjim okretajima jer će biti lijepo ispuhan i čistih ventila...
Što znači sve 5 niš se ne brini. Nije ni on rađen da bude ugašen ili stalno radi na minimumu!
Samo gas!
I drži volan dok ne riješiš taj volan!
 
ne razumijem zašto uvijek mijenjaš na 8000 okr???? mislim da je za normalnu vožnju nepotrebno šaltat tako, osim kad se malo ganjaš....
 
DeeJay_ said:
To ti je pitanje na koje ti mogu dat odgovor i oni koji ne voze baš taj motor nego bilo koji. Neć ti štetiti jer si još daleko od crvenog područja, jedino što može da se dogodi je to da nakon 1 do 2 godine tvoj motor bude išao bolje nego neki koji je šaltan na manjim okretajima jer će biti lijepo ispuhan i čistih ventila...
Što znači sve 5 niš se ne brini. Nije ni on rađen da bude ugašen ili stalno radi na minimumu!
Samo gas!
I drži volan dok ne riješiš taj volan!

motor se ne ispuhuje tako.... npr. iz prve u drugu stvarno nema potrebe nabijati mu obrtaje toliko....
 
Ok stoji, ali neznam kako majstor kreće ni kako se vozi i zašto mu trebaju takvi okretaji, samo kažem da je motor rađen za takva i veća opterećenja i da mu se ništa nebi trebalo dogoditi, a to je druga stvar ako majstor vozi do dućana u prvoj na 8000 okretaja! Onda nije u redu.
jel se slažeš sad samnom?
 
DeeJay_ said:
Ok stoji, ali neznam kako majstor kreće ni kako se vozi i zašto mu trebaju takvi okretaji, samo kažem da je motor rađen za takva i veća opterećenja i da mu se ništa nebi trebalo dogoditi, a to je druga stvar ako majstor vozi do dućana u prvoj na 8000 okretaja! Onda nije u redu.
jel se slažeš sad samnom?

ok, slažem se, više nego u prethodnom postu....  (y)
 
možda ti je jedna noga kraća od druge ko i meni pa sjediš više na desno da bi došo do fuzića i onda malo vuče...bit će da je to...