vx kit POMOC

DevMichele said:
a ne mozda malossi 209(2000kn)+rolice 120kn,kvacilo 120kn, getriba 300kn ,variomat 900kn i to je to

sa karburatorom ti je manja potrošnja, bolja smjesa= bolje performanse  (y)
znači i karburator
a ovih 9ccm, to tiništa neznači ako neideš na neki ozbiljniji tuning, znači 200ccm
 
DevMichele said:
sta postoji kit od 200cc?malossi?

ne, to je serijski od vxr-a

možeš pogledati jednu stariju temu
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,109683.0.html

2 malaguti mislio sam sekundar a pisao bregasta  :? :LOL:
 
sta pricate obadvojica kit je malossi 209,nema kit 200, a josko sekundar je getriba duzi sekundar a bregasta je bregasta osovina i dode oko 1000kn od malossia
 
DevMichele said:
ok naci ja trezim duzu getribu???
trazis sekundar od vxr-a ako stavljas kit onda stavi sekundar od malossia koji je duzi nego sekundar od vxr-a, a ako taj sekundar stavis na makinu 200 onda ces imati dosta losije ubrzanje...
znaci ako stavljas cilindar i klip 200 onda sekundar od vxr-a,a ako stavljas kit 209 onda sekundar od malossia-kosta oko 500kn  :wink:
 
malaguti , koji ti imaš setup
čin i mi se da tebi samo još fali karb, koliko me pamćenje služi  :misli:
 
josko said:
malaguti , koji ti imaš setup
čin i mi se da tebi samo još fali karb, koliko me pamćenje služi  :misli:
alu cilindar i klip 200ccm
variomat polini speed control
bregasta malossi
sekundar vxr
deak auspuh
da jos mi fali karb ali stvar je u tome sta malossi karb 34 kosta oko 2500kn  :( ali sad nesto kombiniraram za neki drugi karb
 
ugl meni bi trebao 209 malossi bregasta variomat i secundar ako se nevaram? i koliko bi zvjerka isla sa time ,samo da kazem ako je bitno 03 godiste je
 
ma netreba ti 209, ako nemaš torq, deltu i ostale stvari tih 209 ccm ti se uopće ne isplati, znači 200ccm i variomat dobiješ umjesto 209, a ono što si mislio potrošiti na variomat daš za karburator, motor će ti bolje ići  :wink:
 
kada pricamo o duzoj getribi to je ona sa vxr-a?
I mi moze neko napokon reci sta se dobije u kito od malossia (209)
ma necu moci tako lako nabavit 200 (vrx) u puli kod nas sta nadjes u trgovini ok ostalo se je sve sreca
 
mozes naruciti cilindar i klip 200 to ti je oko 1300kn, a da duza getriba(sekundar) je od vxr, jer ako ostavis sekundar od vx onda ces imati opako ubrzanje a jako slabu krajnju brzinu,cak slabiju nego sad...
 
ahh napokon ajde sada ovako da se vise ne mucim daj mi reci za 3000-3500max kn sta da kupim i .Naci bitno mi je da motor odradi jos godinu i pol -dvije ,2003 godsite je sa 16000tkm

 
znaci cilindar i klip od vxr-a(200) 1300kn            kit malossi 209 2300kn
bregasta malossi oko 1000kn(cijenu jos provjeri nisam siguran koliko kosta)
sekundar od vxr-a 500kn












variomat polini ili malossi
karb malossi 34 2500kn
 
a kad malo bolje pogledaš ako ja npr, na vx-a stavljam, prije ću staviti 200ccm i multivar nego samo 209 ccm jer želim imati motor za svaki dan, onaj 209 trebaš zagrijavati 5 min prije vožnje  Sad , mjenjati karike svakih 15tkm ja mislim da mora ići i na obradu glave  Confused (nisam siguran), troši malo više ulja, a tuning nije dugotrajnost nego performanse  1Mr. Green

Malossi 209 kosta 2300kn, serijski 200ccm kosta 1300 kn.

"Sto je dugotrajnije, isplativije..?! Cijenom je isplativije uzeti 200 jer je kit 1000kn skuplji..istina ide mrvu bolje sa kitom posto je alu a kolko mi se cini alu200 se nemoze vise kupiti nego samo gus. a gus200 je slabiji od alu200 dosta..

Uglavnom da sad ne kompliciramo, moras sam odluciti kolko para imas koliko zelis dati, ni sa jednim neces pogrijesiti. eto sta da ti kazem..

Kod kita ima dosta sitnica koje se trebaju paziti kod montaze (okrenuti karike na pravu stranu, pod odre?enim kutem ih postaviti..itd)

Ako vec kreces u to, mozes si prosirit kanale na glavi jer vx ima uze od vxr-a a to dosta znaci. ako zelis malossi vxriomat, onda ti treba od vxr-a a ne od vx-a , karb od vxr-a mozes staviti (posto nije ista dizna , i ono najvaznije iznutra karbovi nisu isti) i tako....

Naravno mozes se ti samo vozit sa kitom ili sa 200ccm na vx-u al to nije 100% onda pravi onaj 200 kuzis.."



2 malaguti, bregasta bi stvarno trebala? :( , isplati li se ona, jer i ja ću brzo stavljati 200ccm pa pitam
 
uzmi klip i cilindar 200 jer je puno jetiniji od 209 i jednostavniji za održavati a razlika je zanemariva (y)

bregasta je po meni puno para osim ako se stavlja sve živo i mrtvo na skut onda je must have

+sekundar vxr i ako uspiješ nabaviti frgu od vxr-a ako ne nije bed
+crvene federe na kuplung (a meni prodaj žute :LOL:)

ostalo je sve puno para za malo muzike pa rađe kupi gume battlax bt-30 da ti pomognu kontrolirati nove konjiće

nadam se da sam pomogao :mrgreen: