Dorian said:
hvala i znas li ocu li dobit ista sa auspugom(deak hexagonal) npr:ubrzanje krajnju ili tako sto??
o svemu tome se pisalo vec x puta (ali doslovno) - daj malo prolistaj druge teme
drugo, cisto sumnjam da ces sa otvorenijim auspuhom na 200ccm dobiti nesto
eventualno bolji odaziv na gas, ali samo pod uvijetom da su uz taj auspuh ugrađeni adekvatni popratni dijelovi
pritom najvise mislim na:
> odgovarajuće utege (obicno nesto lakse od do tada ugrađenih, da lakse dize okretaje na startu)
> odgovarajuće sustice na kvacilu (vjerovatno tvrđe od trenutnih za serijski auspuh)
> eventualno druga centralna opruga
također, nebih ce začudio i da izgubis koji km/h na krajnjoj brzini sa otvorenijim auspuhom
dalje, i kada uzmes u kalkulaciju sve sto sam napisao iznad, plus toga onda ti sve to ovisi i o ostalim komponentama koje spominjes - taj kubler, pa sportsko kvacilo, itd.
nema tu univerzalne formule, teoretski to bi trebalo biti kako sam napisao, ali bez testiranja i igranja sa setupom neces naci idealan setup
za početak bi svakako bilo dobro sloziti okvirni plan tuninga (financijski, ali sto se dijelova tice), pa krenuti dalje
a prije toga prouciti stare teme i postove iskusnijih clanova, jer sa pitanjima "ili tako sto" neces daleko dogurati u svijetu tuninga