WHAT FUCKING PISTON?????

limit

Member
Ajmo znalci i teoretičari...Da li je netko već vidio ovakav problem? Ovo se dogodilo na jednom nabrijanom kz900, 1976 na američkom forumu.
Trenutno se tamo vodi polemika što se i zašto dogodilo...
Uglavom ovo je situacija kad je nastao problem:
   

Story:
"Last weekend ride up to Payson AZ (long winding road, rubberized asphalt surface, twist her up coming out of the corners 75-110mph, ran beautiful as always...
Coming out of the corner, hit the straight, ~ 105mph, give her some throttle and hicked up... Hmmm, WTF, no noise, thump, crack, exhaust backfire, noise what
so ever... then total loss of power, start pulling over, she's not idling well going down captain.... Uh-Oh Shit....
Get off the old girl start looking around... WHOA!!!!!
NOTE cyclinder #4 Piston... Seriously, these images are un-touched, this is 100% what a found! WHAT FUCKING PISTON?????" 



A ovo su slike:













 
Klip je nesta u paralelnom svemiru?
:mrgreen:

Sorry, bez konstruktivnih ideja, samo pratim.
(y)
 
Znaci da je zavrsija u karteru i izasa na onu buzu skupa s uljem. Jel pise koji su klipovi koristeni u preradi motora?
 
Ja bih rekao da je ovdje nešto pošlo po zlu ...  :mrgreen:
 
vidi se iz aviona da je motor radio na presiromasnoj smjsi koja je uvjetovana preradom airboxa...ili montazom protocnijih gljiva....dijelove klipa naci ce u karteru...u to nema sumnje...takodjer se namece pitanje o toplinskoj vrijednosti svijecica..kao i koje je gorivo upotrijebio(moguce sa nekim dodacima benzina za povecanja oktanske vrijednosti...ili slicno)....ugl..najebao je4. klip....a šrema boji ventila samo je bilo pitanje jkada bi najebali i ostali..ugl...sam si je kriv..nemozes od takvog motora napraviti ultra brzu jurilicu... :?
 
bmw m 5 said:
vidi se iz aviona da je motor radio na presiromasnoj smjsi koja je uvjetovana preradom airboxa...ili montazom protocnijih gljiva....dijelove klipa naci ce u karteru...u to nema sumnje...takodjer se namece pitanje o toplinskoj vrijednosti svijecica..kao i koje je gorivo upotrijebio(moguce sa nekim dodacima benzina za povecanja oktanske vrijednosti...ili slicno)....ugl..najebao je4. klip....a šrema boji ventila samo je bilo pitanje jkada bi najebali i ostali..ugl...sam si je kriv..nemozes od takvog motora napraviti ultra brzu jurilicu... :?

Ovo o osiromašenoj smjesi je i meni palo na pamet, a točno to što kažeš, stari zračnjaci bolje da imaju malo bogatiju smjesu, jer se bolje hlade i teže im klipovi izgore.


strasilo said:
Ja bih rekao da je ovdje nešto pošlo po zlu ...  :mrgreen:

Ima jedna priča iz '60-ih , dogurao mom starom lik Pretisa 250 na popravak, a iz bloka viri klipnjača i kaže on starom:
"Je majstor' mam sem znal da nekaj ni' vredu čim je blujštenga zišla vun"
 
Ne kužim zašto se lik čudi ko pura dreku ....  :misli: :misli:

stara kanta nabrijana preko svojih mogućnosti .... ko zna kakvi aditivi za gorivo su sipani kako bi se izvukao maximum preko maximuma ... i to se sve desilo na "Coming out of the corner, hit the straight, ~ 105mph, give her some throttle" 168.98 km/h pri otvaranju gasa ...... što bi bilo praktički blizu blokade .... nek se eto nekim slučajem zajebo pri otvaranju gasa i zaista uletio u blokadu, sasvim dovoljan tenutak neželjene detonacije pri (kako je već BMW naveo) siromašnijoj smjesi i dovoljna je mikropukotina na čelu klipa da se desi ovo što se desilo ...

I BTW, ovdje uopće ne fali klip ... evo ga "razmazan" po stjenki cilindra...  :LOL: :LOL:

vjerujem da su neki s foruma imali prilike uživo vidjeti klip iz privitka ..... naravno da je klip od HONDE .....  :mrgreen:
 
strasilo said:
Ne kužim zašto se lik čudi ko pura dreku ....  :misli: :misli:

stara kanta nabrijana preko svojih mogućnosti .... ko zna kakvi aditivi za gorivo su sipani kako bi se izvukao maximum preko maximuma ... i to se sve desilo na "Coming out of the corner, hit the straight, ~ 105mph, give her some throttle" 168.98 km/h pri otvaranju gasa ...... što bi bilo praktički blizu blokade .... nek se eto nekim slučajem zajebo pri otvaranju gasa i zaista uletio u blokadu, sasvim dovoljan tenutak neželjene detonacije pri (kako je već BMW naveo) siromašnijoj smjesi i dovoljna je mikropukotina na čelu klipa da se desi ovo što se desilo ...

I BTW, ovdje uopće ne fali klip ... evo ga "razmazan" po stjenki cilindra...  :LOL: :LOL:

vjerujem da su neki s foruma imali prilike uživo vidjeti klip iz privitka ..... naravno da je klip od HONDE .....  :mrgreen:
Nemoguće....pitaj merlina....  :mrgreen:

Btw....koja katastrofa....toliko para upucano.....još više radnih sati.....i onda se ovako razleti ...k'o HDZ...  :mrgreen:
 
Kingman said:
Nemoguće....pitaj merlina....  :mrgreen:

Btw....koja katastrofa....toliko para upucano.....još više radnih sati.....i onda se ovako razleti ...k'o HDZ...  :mrgreen:

za to je i napravljen ...  (y)
 
Sličan problem imao na Bakkeru , majstor švabe nisu više što su nekad bili . 2 su moguća razloga .
1. presiromašna smjesa
2. premala tolerancija na klipovima

Kao što je već prije neko rekao , kad nabriješ motor stavi hladnije svjećice , veću toleranciju klip-košuljica , daj mu više goriva i zraka .
Npr. na Joti je orginal dizna od goriva bila 118 sad je 145 i hrpa drugih izmjena , je da troši duplo goriva u odnosu na serijsku , međutim bolje da troši gorivo nego što drugo .
 
jota said:
Sličan problem imao na Bakkeru , majstor švabe nisu više što su nekad bili . 2 su moguća razloga .
1. presiromašna smjesa
2. premala tolerancija na klipovima

Kao što je već prije neko rekao , kad nabriješ motor stavi hladnije svjećice , veću toleranciju klip-košuljica , daj mu više goriva i zraka .
Npr. na Joti je orginal dizna od goriva bila 118 sad je 145 i hrpa drugih izmjena , je da troši duplo goriva u odnosu na serijsku , međutim bolje da troši gorivo nego što drugo .

zato moja kanta i dimi crno pri odvrtanju throttla  :mrgreen:
 
limit said:
Znači došli smo do zaključka da ako ti motor ne dimi crno, crno mu se sprema  :mrgreen:

Ako nije dizlo  :LOL:
 
bmw m 5 said:
vidi se iz aviona da je motor radio na presiromasnoj smjsi koja je uvjetovana preradom airboxa...ili montazom protocnijih gljiva....dijelove klipa naci ce u karteru...u to nema sumnje...takodjer se namece pitanje o toplinskoj vrijednosti svijecica..kao i koje je gorivo upotrijebio(moguce sa nekim dodacima benzina za povecanja oktanske vrijednosti...ili slicno)....ugl..najebao je4. klip....a šrema boji ventila samo je bilo pitanje jkada bi najebali i ostali..ugl...sam si je kriv..nemozes od takvog motora napraviti ultra brzu jurilicu... :?
obično samo ispušni ventil bude svjetlije boje..ovdje su oba skoro bijela, a za klip je kumovala i svjećica,...sažeto, lik je pogodio sve uvjete
 
limit said:
Misliš da se adeze razletio ili da je toliko para upucanu u njega  :misli:  :mrgreen:
Heheh...i jedno i drugo  (y)
Ali u svakom slučaju....šteta ovog Kawca....srce me boli kad gledam ove zadnje slike....  :(
Na filmiću priča da je sve radio sam, osim klipova,glave,......trebao je očito i to sam raditi  :(
 
yatasaki said:
obično samo ispušni ventil bude svjetlije boje..ovdje su oba skoro bijela, a za klip je kumovala i svjećica,...sažeto, lik je pogodio sve uvjete
bude svijetlije komplet kompresiono podrucje...jer se u tom dijelu odvija proces paljenja izgaranja smjese...plus toga motor je zracnjak...sto jos vise dovodi u opasnost sve vitalne djelove....a ovaj lik definitivno nije nastelao motor kako treba....znaci sve one sitnice koje slijede: toplinska vrijednost svijecice....omjer zrak/gorivo...kompresija pa i samo paljenje......ugl..steta motora... :(