WSBK 2020

Pa to i kazem, first looser=najruznija R1ica 😋



Zanimljiv pregled trajnosti SBK motora. Za vikend ekipa odradi kakvih 500km sveukupno. 4 motora su dozvoljena.

Iako su svi unutar granica (pustimo Hondina pregovaranja sa Dornom oko tvornickih gresaka i bla bla bla...) Volcika se pokazala kao najpouzdanija.


1603353297188.png


Za sve iz njemackog govornog podrucja:

 
Glupost najveca ko fol usteda a time su samo porasli troskovi 🖕 Yebote masina, ona kutijica s djdjama midjama oku nevidjijivim je 5x skuplja od masine. Kad te neko srusi, dakle ne tvojom krivicom, i zapali ti motor onda si pusiona :poop:
 
Ako Ksaver nije sa svojim doprinos om naslovu prvaka zaslužio neko polovno zeleno mjesto, onda stvarno... :(
 
Nije WSBK, al ne znam da li ima tema o američkom, pa ću staviti ovdje ...

Zadnja trka, Laguna Seca ... šampion već poznat, Beaubier kome je ovo 5. titula sledeće godine ide u moto2, Elias vozi zadnju trku za Suzuki (možda i u karijeri), vozi Niccolo Canepa ...

Ali događaj vikenda je King of the Baggers ... (na zvanicnom YT kanalu MotoAmetica su išli svi treninzi uživo, nadam se da će i trka, koju između ostalog vozi i Ben Bostrom)

 

Attachments

  • Screenshot_20201024-193806_YouTube.jpg
    Screenshot_20201024-193806_YouTube.jpg
    59.7 KB · Views: 102
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Je off topic, ali stvarno koliko ti ameri žive u nekoj paralelnoj galaksiji možes zapravo shvatiti tek kada si tamo u živo 😳

Meni je posjet auto utrci Daytona 500 bio tako nestvarno iskustvo. Ništa od nikakvog auto moto sport iskustva iz Europe se ne da ni usporediti.

Veseljaci na max!
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Nije WSBK, al ne znam da li ima tema o američkom, pa ću staviti ovdje ...

Zadnja trka, Laguna Seca ... šampion već poznat, Beaubier kome je ovo 5. titula sledeće godine ide u moto2, Elias vozi zadnju trku za Suzuki (možda i u karijeri), vozi Niccolo Canepa ...

Ali događaj vikenda je King of the Baggers ... (na zvanicnom YT kanalu MotoAmetica su išli svi treninzi uživo, nadam se da će i trka, koju između ostalog vozi i Ben Bostrom)

Gledao sam kvalifikacije jucer. Indian je sa Challanger modelom 4 sekunde brzi od prvog Harley-a. Takoder Indian ne smije imati modificran motor znaci standardni 108 vec samo auspuh, filter zraka i drugu mapu dok Harley imaju vece motore od 131 cu inch i opet su spori. :rolleyes: Koja smijurija.....
 
Kawasaki pokazao novu 10tku za 2021...
 

Attachments

  • 03.jpg
    03.jpg
    157.9 KB · Views: 70
  • 01.jpg
    01.jpg
    190.2 KB · Views: 67
  • 02.jpg
    02.jpg
    155.2 KB · Views: 67
Ako su njega vozili juče u Portugalu onda će rasturit nagodinu. Jedino ako sve novosti nisu ova gadna h2 njuška . Onda pile naopako.
 
Meni osobno, što ga više gledam, to mi je ljepši. Puno agresivnije izgleda u usporedbi sa modelom 2020...
 

Attachments

  • 05062_DCP_WINTERTEST21_WorldSBK_Ambience.jpg
    05062_DCP_WINTERTEST21_WorldSBK_Ambience.jpg
    231.9 KB · Views: 57
  • 07543_DCP_WINTERTEST21_WorldSBK_Ambience.jpg
    07543_DCP_WINTERTEST21_WorldSBK_Ambience.jpg
    182.9 KB · Views: 57
  • 07904_DCP_WINTERTEST21_WorldSBK_Ambience.jpg
    07904_DCP_WINTERTEST21_WorldSBK_Ambience.jpg
    109 KB · Views: 58
Prije par tjedana izjavio je da nestrpljivo čeka novi ZX-10RR, koji bi trebao imate obređena poboljšanja.
Vrijeme će pokazati da li je teška industrija iz Akasija pogodila u sridu... :cool:

"There’s always room to improve, but I feel right now we’re getting the best out of the package," said Rea.
Asked by Motorsport.com if he feels he needs a new Kawasaki base model next year to stay competitive, Rea quipped: "I’m praying every night for that! That would be the best Christmas present I could ever imagine.
"In the current climate with what we’re going through right now in the world, I don’t know what’s going to happen, so… I cross my fingers, but it’s out of my hands. It’s a Japanese decision. So let’s see."

Asked what else besides horsepower he would be looking for with a new bike, the Ulsterman added: "We need to improve the chassis a little bit, especially the rear of the bike and how it transfers [its weight] on to the rear.
"In stop-and-go circuits like Magny-Cours and Thailand, with these corners where you’re at zero and then going, the Kawasaki is working really well. But in all long corners where we need to transfer to the rear to be smooth, we’re struggling a little bit.

"That’s the main focus of development for the winter into next year. It’s very hard to chase that feeling during a race weekend. That’s the target for the off-season."