WSBK 2020

GePeZe

Well-known member
Izgleda da je vrijeme za otvaranje nove teme u sezoni 2020, i mali osvrt na prvi dan testiranja:

Sa četiri crvene zastave, brojnim padovima i jakom kišom, Haslam je napravio najbolje vrijeme prvog dana testiranja na stazi Circuito de Jerez - Angel Nieto.
Vrativši se u akciju sa punom tvorničkom postavkom, Team HRC odlično se predstavio na svom prvom javnom nastupu.
Leon Haslam je tijekom cijelog dana testiranja nadmašio sva druga vremena, dok je Alvaro Bautista pao u zavoju br. 6 ranije ujutro.

Michael van der Mark je prije pada imao odlično drugo vrijeme, a Toprak Razgatliolgu završio je osmi, nastavivši prilagodbu na svoju novu YZF R1.
Vodeći vozač iz neovisnih timova bio je Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team), s tim da je Amerikanac impresionirao svojim drugim posjetom Jerez stazi i završio kao treći. Suigrač i novajlija Federico Caricasulo bio je deveti. Talijan je napravio najviše vremena na mokroj stazi i nešto manje od dvije desetinke sekunde zaostatka iza Razgatlioglua.

Scott Redding je testirao nove dijelove šasije i motora i tako se smjestio na četvrto mjesto. Nakon dva pada Chaz Davies ostao je na 15. poziciji.

Tom Sykes također je imao u planu testirati dijelove nadogradnje šasije, novu konfiguracija stražnje vilice i stražnjih amortizera. Međutim, s mokrim krugovima malo toga je uspio isprobati. S druge strane garaže, Eugene Laverty poboljšavao se tijekom cijelog dana; Sykes i Laverty završili su na 6 i 13. mjestu.

Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) odlučio je ne forsirati po kiši i napravio je samo par krugova, dok je Alex Lowes bolje iskoristio mokre uvijete za prilagođavanje novom motoru i završio na sedmom mjestu.

1.) Leon Haslam (HRC Team) 1’52.149
2.) Michael van der Mark (PATA YAMAHA WORLDSBK OFFICIAL TEAM) +0.031
3.) Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) +0.064
4.) Scott Redding (ARUBA.IT Racing – Ducati) +0.359
5.) Loris Baz (Ten Kate Racing Yamaha) +0.511
6.) Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) +0.948
 

Attachments

  • bautista.jpg
    bautista.jpg
    446.9 KB · Views: 132
  • Toprak.jpg
    Toprak.jpg
    2.9 MB · Views: 139
  • TEST_JEREZ.jpg
    TEST_JEREZ.jpg
    431.2 KB · Views: 132
Biće zanimljivo.ove sezone barem po izmjenama.u timovima dok sefovi ne upetljaju svoj prste sa kojekakvim pravilima. Sa ovim poredkom se nista ne moze zakljuciti niti nesto znači

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
Samo za Tibora: malo razgoličena nova Honda CBR1000RR-R...
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    3.5 MB · Views: 201
  • 2.jpg
    2.jpg
    3.6 MB · Views: 189
  • 3.jpg
    3.jpg
    4.8 MB · Views: 176
Potez očajnika. Opet su gp.stroj upakirali u civilno izdanje (ovo nije naravno)

Prije 3 godine ni to im nije pomoglo u IOMTT U

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
Sredju said:
Objasni, zasto je taj motor iz motogp?

pa honda je bila sa rc213v-s na iom-u i apsolutno nikakav rezultat nije napravila. nisam siguran ali cak mislim da anstey nije ni zavrsio utrku. a to honda je predstavljena kao cestovni motogp motor
 
Zek@n said:
pa honda je bila sa rc213v-s na iom-u i apsolutno nikakav rezultat nije napravila. nisam siguran ali cak mislim da anstey nije ni zavrsio utrku. a to honda je predstavljena kao cestovni motogp motor

Honda nikad nije bila sa tim motorom tamo

Bile su privatne momčadi

I nije da nije ostvarila rezultat

Al treba pratit cestovne trke i skinut zelene naočale s očiju
 
Nije govno nego se pas posra.  Daj nemojte jebat. Bili su frustrirani sto nista godinama.ne mogu napravit van mptogp a pa mislili da ce sa ultimativnim bolidom nesto postici.
Bruce odličan vozač al nije to za iomtt motor.
Oprala ga ekipa sve mu neugodno bilo.
Nije prava usporedba sa wsbk ali slican je pristup. Ok, nije v4 nego redni, tu je vise stvar sa ostatkom , aerodinamika, elektronika, ali i  motora su se jebeno primili ,jebli sebe ako kazu da nisu. Nakon 100 godina kaskanja u snazi odjednom im.više vozljivost nije ispred snage , daj ne serite. Ducati pristup.
Možda je.plitko ali čim.su onolika.slova R nabili u imenu serijskog motora vidljivo je o čemu se radi. Nema više fireblade rr nego je sad kako? RRRRRR [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
:mrgreen:
 

Attachments

  • ooZmFKfRPyOAzswlMXayW29CJXh-185x278.jpg
    ooZmFKfRPyOAzswlMXayW29CJXh-185x278.jpg
    15 KB · Views: 139
tibor said:
Honda nikad nije bila sa tim motorom tamo

Bile su privatne momčadi

I nije da nije ostvarila rezultat

Al treba pratit cestovne trke i skinut zelene naočale s očiju

padgett je vozio anstey. pratim ja ali ne na nivou da sam 100% upucen. zelene naocale kad jednom stavis nema skidanja  :mrgreen: salu na stranu, ova honda rc213v-s mi je jedan od naljepsih motora
 
meni je isto lijepa al opet ne tolko da bi dao te novce za nju :mrgreen: šalu na stranu, motor je odličan za vozit, to se slažu svi koji su ga vozili, ali isto tako im je svima velika nepoznanica što se tiče setup-a i utrkivanja - Rutter se utrkuje već neko vrijeme s njom pa to još uvijek naglašava... tako da po nekom mom razmišljanju motor je veliki potencijal no jednostavno privatnim timovima preskup i totalno različit od rednih četri pa se malo kome da s njim zafrkavat...

zapravo razlog zbog kojeg sam i počeo pisat i povuč paralelu sa wsbk je da motor nije kanta već da je problem u nekim drugim stvarima pa tako i mislim da je hondin jedini problem sa novim Fireblade-om u superbike-u taj da nema kvalitetne i konstantne vozače

a Anstey i Rutter su ostvarili zanimljive rezultate na cesti sa RCVS... čini mi se da je prvi put Anstey pobjedio s njom 2017 jedino se više ne cjećam di... NW ili Ulster tako nešto
 
tibor said:
meni je isto lijepa al opet ne tolko da bi dao te novce za nju :mrgreen: šalu na stranu, motor je odličan za vozit, to se slažu svi koji su ga vozili, ali isto tako im je svima velika nepoznanica što se tiče setup-a i utrkivanja - Rutter se utrkuje već neko vrijeme s njom pa to još uvijek naglašava... tako da po nekom mom razmišljanju motor je veliki potencijal no jednostavno privatnim timovima preskup i totalno različit od rednih četri pa se malo kome da s njim zafrkavat...

zapravo razlog zbog kojeg sam i počeo pisat i povuč paralelu sa wsbk je da motor nije kanta već da je problem u nekim drugim stvarima pa tako i mislim da je hondin jedini problem sa novim Fireblade-om u superbike-u taj da nema kvalitetne i konstantne vozače

a Anstey i Rutter su ostvarili zanimljive rezultate na cesti sa RCVS... čini mi se da je prvi put Anstey pobjedio s njom 2017 jedino se više ne cjećam di... NW ili Ulster tako nešto

rijedak je motor, u tome je problem. svi ovi motori su vec godinama na sceni sa promjenama, ali ova honda je motogp/cestovni motor i skupa je. tim mora imat jako jako puno love da se moze igrat s njom kako spada. ja mislim da ce to ostat ko motor za ljude koji imaju jaku puno para i koji ce ju imat vise u garazi nego na cesti
 
https://www.visordown.com/news/racing/worldsbk/jonathan-rea-wouldn%E2%80%99t-be-surprised-if-new-honda-wins-worldsbk-debut