WSBK 2021

bolcic

Well-known member
May 20, 2004
774
339
63
RIJEKA
Kakav teror 😱😱😱😱😱😱 horor!!!

Nisam mu fan, ali ovo je strasno. Ducati je probao sa Davisom cak i zelenu boju kao alternativu da im se priblizi, ali ocito ne fercera.

Sutra krecu DUCATI testovi, a Davis im se pridruzuje u petak. Ako Arube ne budu 1,5 sec ispred Davisa, gledat cemo jednu jako zelenu dosadnu sezonu :(
 
  • Like
Reactions: piljun

frx1

Active member
Sep 18, 2005
346
63
28
120
ZG
apriliamoto.net
Kako se sada niko ne buni, kad je kawa dominantna, a prosle god. na pocetku kad je dukac bio brz, onda su svi ulagali prigovore da nesto nevalja, smanjenje okretaja itd.
 
  • Like
Reactions: bolcic

gastajbarter

Well-known member
Sep 17, 2005
6,109
436
83
Na brdovitom Balkanu
Dan poslije:

  1. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’48.528s (147 laps)
  2. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’49.182s (186 laps)
  3. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK) 1’49.763s (174 laps)
  4. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’49.857s (187 laps)
  5. Chaz Davies (Team GoEleven) 1’49.913s (149 laps)
  6. Eugene Laverty (RC Squadra Corse) 1’50.604s (197 laps)
  7. Andrea Locatelli (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK) 1’50.702s (172 laps)
  8. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’50.781s (173 laps)
  9. Jonas Folger (Bonovo MGM Action) 1’50.815s (116 laps)
  10. Isaac Viñales (Orelac Racing VerdNatura) 1’51.724s (139 laps)
A dje su honde R RR..trebali su jos jedno R dodat kao raga..ili R RR K..kalaja
 
  • Like
Reactions: piljun

Kraljević Junior

Active member
Sep 13, 2015
196
33
28
28
Kanfanar
Kako se sada niko ne buni, kad je kawa dominantna, a prosle god. na pocetku kad je dukac bio brz, onda su svi ulagali prigovore da nesto nevalja, smanjenje okretaja itd.
Prošle godine je Dukac bio brz al nije bio brži u svakom slučaju :mrgreen:
Baš me zanima šta će biti ove sezone, Rea i Kawac su kliknuli međusobno i mislim da će biti jako teško skinuti ga s trona. Koliko god da mu smanjuju okretaje itd. uvijek na kraju izdominira ali eto. Nadam se najboljem za Kawca i 7. tituli
 

bolcic

Well-known member
May 20, 2004
774
339
63
RIJEKA
Evo i ovogodišnjih ogranicenja broja okretaja :

BMW (M1000RR) – 15.500/min
Ducati (Panigale V4R) – 16.100/min
Honda (CBR1000RR-R) – 15.600/min
Kawasaki (ZX-10RR) – 14.600/min
Yamaha (R1-M) – 14.950/min
 

Mocippaldi

Well-known member
May 23, 2002
6,667
786
113
Netherlands
Koje gluposti :poop: 4 redna cetverocilindrasa i sve 4 razliciti broj okretaja 👊
 

piljun

Well-known member
Sep 20, 2012
4,840
551
113
1017
južno
Evo i ovogodišnjih ogranicenja broja okretaja :

BMW (M1000RR) – 15.500/min
Ducati (Panigale V4R) – 16.100/min
Honda (CBR1000RR-R) – 15.600/min
Kawasaki (ZX-10RR) – 14.600/min
Yamaha (R1-M) – 14.950/min
Pa kako rondi najviše, nebi li bmw trebao imat više

Znači ne kreću prvu utrku svi bez limitera ?
 

bolcic

Well-known member
May 20, 2004
774
339
63
RIJEKA
Mislim da se ne razumijemo bas najbolje.

Ovi brojevi okretaja su na pocetku svake sezone definirani iskljucivo u vezi sa serijskim producijski homologiranim modelima za tu godinu. Dakle tu nema nikakvih subjektivnih procjena, kako su motori homologirani "za cestu" na to se doda 3%, odnosno max. 1.100 okr./min. i to je to. Kasnije u sezoni se u slucaju znacajnijih odskakanja odredjenima smanjuje dozvoljeni broj okretaja.

Sve se da provjeriti na sluzbenim homologacijama cestovnih izvedbi. Koliko sam uspio na brzinu bacit oko, sve stima. Svaki proizvodjac se odlucuje kako zeli homologirati pojedini model i s kojim se zeli natjecati.
 
Last edited:

GePeZe

Well-known member
Jul 3, 2002
8,163
94
48
Croatia
Mislim da se ne razumijemo bas najbolje.

Ovi brojevi okretaja su na pocetku svake sezone definirani iskljucivo u vezi sa serijskim producijski homologiranim modelima za tu godinu. Dakle tu nema nikakvih subjektivnih procjena, kako su motori homologirani "za cestu" na to se doda 3%, odnosno max. 1.100 okr./min. i to je to. Kasnije u sezoni se u slucaju znacajnijih odskakanja odredjenima smanjuje dozvoljeni broj okretaja.

Sve se da provjeriti na sluzbenim homologacijama cestovnih izvedbi. Koliko sam uspio na brzinu bacit oko, sve stima. Svaki proizvodjac se odlucuje kako zeli homologirati pojedini model i s kojim se zeli natjecati.
Sjedi 5! :mrgreen:
Opet me čudi da Kawasaki ima najmanje (dopuštenih) okretaja, a hvale se da je veliko poboljšanje na novom modelu baš još veći broj okretaja mašine... :unsure:
 
  • Haha
Reactions: bolcic

baxy

Well-known member
May 10, 2005
3,201
180
63
58
Mocca - Rijeka
Mislim da se ne razumijemo bas najbolje.

Ovi brojevi okretaja su na pocetku svake sezone definirani iskljucivo u vezi sa serijskim producijski homologiranim modelima za tu godinu. Dakle tu nema nikakvih subjektivnih procjena, kako su motori homologirani "za cestu" na to se doda 3%, odnosno max. 1.100 okr./min. i to je to. Kasnije u sezoni se u slucaju znacajnijih odskakanja odredjenima smanjuje dozvoljeni broj okretaja.

Sve se da provjeriti na sluzbenim homologacijama cestovnih izvedbi. Koliko sam uspio na brzinu bacit oko, sve stima. Svaki proizvodjac se odlucuje kako zeli homologirati pojedini model i s kojim se zeli natjecati.
(y)

nego....hoće li više....:rolleyes:
 

s2r

Active member
Apr 1, 2007
1,450
11
38
38
Dubrovnik
Predobar vozač, šteta …..no dosta promašaja i ozljeda mu je krojilo karijeru. Nije se promovirao na sam vrh, ….uvijek u nekom zaostatku, no ovo mu je nova fantastična šansa da ostane u cirkusu. …….. sretno (y)
Bio je izvrstan na MV f4, ali Mv se povukla, a on krenuo ozlijedjivat i ode... Stete.
 

mate

Administrator
May 22, 2002
2,564
2,146
113
Dobro pitanje, računao sam na stare linkove koje nisam kliknuo od kraja prošle sezone.
 

tww0811

Active member
Nov 5, 2015
332
33
28
1017
10410
1621589228277.png


jamaha prva a ima najmanje slova R u imenu
 
  • Like
Reactions: bolcic

bolcic

Well-known member
May 20, 2004
774
339
63
RIJEKA
Tetrapak ih je dobro osinuo sve, ali i Amer je bio jako dobar opcenito na FP1.
 

GePeZe

Well-known member
Jul 3, 2002
8,163
94
48
Croatia
Tko je rekao da MV ne valja? :ROFLMAO:
Možda je De Rosi bilo bolje da je ostao na MVejcu...
 

Attachments

  • Results-1.jpg
    Results-1.jpg
    272.6 KB · Views: 0

baxy

Well-known member
May 10, 2005
3,201
180
63
58
Mocca - Rijeka
Prije nego službeno krene 2021. wsbk sezona, da se podsjetimo kako je to u povjesti izgledalo, tko je tu ipak stršio sa svojim rezultatima, koje marke su tu harale, iz kojih zemalja dolaze oni najbolji itditd….
Krenimo redom
U posljednjih 33 godine , dakle od 1988 do 2020 imali smo pobjednike iz ukupno svega 6 zemalja od kojih prednjače vozači iz Velike Britanije sa 14 svjetskih titula, slijede ih ameri sa 9, austaralijanci sa 5, dok su francuzi i talijani skupili po dvije titule svjetskih prvaka uz napomenu da je ove dvije talijanske titule osvojio Max Biaggi. Jedna titula je otišla u španjolsku Carlosu Checi , dakle nikakvi nijemci, nizozemci, šveđani, irci ili neka druga nacija nije uspjela biti ni blizu.

Kad je riječ o proizvođačima uvjerljivo vodi Ducati sa 17 konstruktorskih naslova, slijedi ga Kawasaki sa 6 , Honda i Aprilija sa 4 te Suzuki i Yamaha sa svega 1 osvojenom titulom konstruktorskog pobjednika.

Vozačke titule nisu u skladu sa konstruktorskim pa je interesantno da je Ducati osvojio 14 vozačkih titula, Kawasaki 8, Honda 6, Aprilija 3 te po jednu Yamaha i Suzuki.
Iako je Suzuki te 2005. godine sa Troy Corserom osvojio obje titule, Yamahi to nije uspjelo u godini Bena Spiesa 2009. godine jer je te godine konstruktorsku titulu odnio Ducati.

Naravno da je potrebno spomenuti najuspješnije kombinacije vozača i strojeva gdje prednjače Rea/Kawasaki koja je donijela ukupno 6 naslova , zatim kombinacija Fogarty/Ducati sa 4 titule, Bayliss/Ducati sa 3 , te Biaggi/Aprilija, Edwards/Honda , Polen /Ducati i Merkel / Honda sa dvije titule.

Bilo je i vozača koji su uspjeli osvojiti svjetsko prvenstvo na različitim motorima ka npr. Toselan 2004.Ducati /2007.Honda i naravno nezaboravni Troy Corser 1996 Ducati/2005 Suzuki.

Za statistiku se kaže da je "majka zajeba" jer nedaje pravu sliku stvari u određenom trenutku već u nekom dužem periodu , no u ovom slučaju je važno naglasiti da je sad ipak dominantna era Rea/Kawasaki i biti će teško doći do neke značajnije promjene, no isto smo (barem mi malo stariji) mislili i u eri Fogarty /Ducati pa je i tome došao kraj.
Ukupno gledano iznenađujuće je da su Suza i Yamaha na svega jednoj tituli, da recimo jedan BMW koji je jedno vrijeme bio strahovito jak ostaje bez naslova , da je taj Dukac nevjerojatno moćan kroz cijeli ovaj period i u nekom kontinuitetu, …. itd.itd….

Sve u svemu radujmo se novoj sezoni ;)
 
Last edited:

Musashi

Well-known member
Mar 20, 2009
1,374
73
48
52
Zagreb

Evo tu sam danas gledao trening...morate ići na racing pa izabrati utrku...par put klikati i neki od linkova uvijek radi. Tu gledam i GP