WSBK 2022

Kakav teror šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜±šŸ˜± horor!!!

Nisam mu fan, ali ovo je strasno. Ducati je probao sa Davisom cak i zelenu boju kao alternativu da im se priblizi, ali ocito ne fercera.

Sutra krecu DUCATI testovi, a Davis im se pridruzuje u petak. Ako Arube ne budu 1,5 sec ispred Davisa, gledat cemo jednu jako zelenu dosadnu sezonu :(
 
  • Like
Reactions: piljun
Kako se sada niko ne buni, kad je kawa dominantna, a prosle god. na pocetku kad je dukac bio brz, onda su svi ulagali prigovore da nesto nevalja, smanjenje okretaja itd.
 
  • Like
Reactions: bolcic
Dan poslije:

  1. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1ā€™48.528s (147 laps)
  2. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1ā€™49.182s (186 laps)
  3. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK) 1ā€™49.763s (174 laps)
  4. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1ā€™49.857s (187 laps)
  5. Chaz Davies (Team GoEleven) 1ā€™49.913s (149 laps)
  6. Eugene Laverty (RC Squadra Corse) 1ā€™50.604s (197 laps)
  7. Andrea Locatelli (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK) 1ā€™50.702s (172 laps)
  8. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) 1ā€™50.781s (173 laps)
  9. Jonas Folger (Bonovo MGM Action) 1ā€™50.815s (116 laps)
  10. Isaac ViƱales (Orelac Racing VerdNatura) 1ā€™51.724s (139 laps)
A dje su honde R RR..trebali su jos jedno R dodat kao raga..ili R RR K..kalaja
 
  • Like
Reactions: piljun
Kako se sada niko ne buni, kad je kawa dominantna, a prosle god. na pocetku kad je dukac bio brz, onda su svi ulagali prigovore da nesto nevalja, smanjenje okretaja itd.
ProŔle godine je Dukac bio brz al nije bio brži u svakom slučaju :mrgreen:
BaÅ” me zanima Å”ta će biti ove sezone, Rea i Kawac su kliknuli međusobno i mislim da će biti jako teÅ”ko skinuti ga s trona. Koliko god da mu smanjuju okretaje itd. uvijek na kraju izdominira ali eto. Nadam se najboljem za Kawca i 7. tituli
 
Evo i ovogodiŔnjih ogranicenja broja okretaja :

BMW (M1000RR) ā€“ 15.500/min
Ducati (Panigale V4R) ā€“ 16.100/min
Honda (CBR1000RR-R) ā€“ 15.600/min
Kawasaki (ZX-10RR) ā€“ 14.600/min
Yamaha (R1-M) ā€“ 14.950/min
 
Koje gluposti :poop: 4 redna cetverocilindrasa i sve 4 razliciti broj okretaja šŸ‘Š
 
Evo i ovogodiŔnjih ogranicenja broja okretaja :

BMW (M1000RR) ā€“ 15.500/min
Ducati (Panigale V4R) ā€“ 16.100/min
Honda (CBR1000RR-R) ā€“ 15.600/min
Kawasaki (ZX-10RR) ā€“ 14.600/min
Yamaha (R1-M) ā€“ 14.950/min
Pa kako rondi najviŔe, nebi li bmw trebao imat viŔe

Znači ne kreću prvu utrku svi bez limitera ?
 
Mislim da se ne razumijemo bas najbolje.

Ovi brojevi okretaja su na pocetku svake sezone definirani iskljucivo u vezi sa serijskim producijski homologiranim modelima za tu godinu. Dakle tu nema nikakvih subjektivnih procjena, kako su motori homologirani "za cestu" na to se doda 3%, odnosno max. 1.100 okr./min. i to je to. Kasnije u sezoni se u slucaju znacajnijih odskakanja odredjenima smanjuje dozvoljeni broj okretaja.

Sve se da provjeriti na sluzbenim homologacijama cestovnih izvedbi. Koliko sam uspio na brzinu bacit oko, sve stima. Svaki proizvodjac se odlucuje kako zeli homologirati pojedini model i s kojim se zeli natjecati.
 
Last edited:
Mislim da se ne razumijemo bas najbolje.

Ovi brojevi okretaja su na pocetku svake sezone definirani iskljucivo u vezi sa serijskim producijski homologiranim modelima za tu godinu. Dakle tu nema nikakvih subjektivnih procjena, kako su motori homologirani "za cestu" na to se doda 3%, odnosno max. 1.100 okr./min. i to je to. Kasnije u sezoni se u slucaju znacajnijih odskakanja odredjenima smanjuje dozvoljeni broj okretaja.

Sve se da provjeriti na sluzbenim homologacijama cestovnih izvedbi. Koliko sam uspio na brzinu bacit oko, sve stima. Svaki proizvodjac se odlucuje kako zeli homologirati pojedini model i s kojim se zeli natjecati.
Sjedi 5! :mrgreen:
Opet me čudi da Kawasaki ima najmanje (dopuÅ”tenih) okretaja, a hvale se da je veliko poboljÅ”anje na novom modelu baÅ” joÅ” veći broj okretaja maÅ”ine... :unsure:
 
  • Haha
Reactions: bolcic
Mislim da se ne razumijemo bas najbolje.

Ovi brojevi okretaja su na pocetku svake sezone definirani iskljucivo u vezi sa serijskim producijski homologiranim modelima za tu godinu. Dakle tu nema nikakvih subjektivnih procjena, kako su motori homologirani "za cestu" na to se doda 3%, odnosno max. 1.100 okr./min. i to je to. Kasnije u sezoni se u slucaju znacajnijih odskakanja odredjenima smanjuje dozvoljeni broj okretaja.

Sve se da provjeriti na sluzbenim homologacijama cestovnih izvedbi. Koliko sam uspio na brzinu bacit oko, sve stima. Svaki proizvodjac se odlucuje kako zeli homologirati pojedini model i s kojim se zeli natjecati.
(y)

nego....hoće li viÅ”e....:rolleyes:
 
Predobar vozač, Å”teta ā€¦..no dosta promaÅ”aja i ozljeda mu je krojilo karijeru. Nije se promovirao na sam vrh, ā€¦.uvijek u nekom zaostatku, no ovo mu je nova fantastična Å”ansa da ostane u cirkusu. ā€¦ā€¦.. sretno (y)
Bio je izvrstan na MV f4, ali Mv se povukla, a on krenuo ozlijedjivat i ode... Stete.
 
Dobro pitanje, računao sam na stare linkove koje nisam kliknuo od kraja proŔle sezone.
 
1621589228277.png


jamaha prva a ima najmanje slova R u imenu
 
  • Like
Reactions: bolcic
Tetrapak ih je dobro osinuo sve, ali i Amer je bio jako dobar opcenito na FP1.
 
Tko je rekao da MV ne valja? :ROFLMAO:
Možda je De Rosi bilo bolje da je ostao na MVejcu...
 

Attachments

  • Results-1.jpg
    Results-1.jpg
    272.6 KB · Views: 0
Prije nego službeno krene 2021. wsbk sezona, da se podsjetimo kako je to u povjesti izgledalo, tko je tu ipak strÅ”io sa svojim rezultatima, koje marke su tu harale, iz kojih zemalja dolaze oni najbolji itditdā€¦.
Krenimo redom
U posljednjih 33 godine , dakle od 1988 do 2020 imali smo pobjednike iz ukupno svega 6 zemalja od kojih prednjače vozači iz Velike Britanije sa 14 svjetskih titula, slijede ih ameri sa 9, austaralijanci sa 5, dok su francuzi i talijani skupili po dvije titule svjetskih prvaka uz napomenu da je ove dvije talijanske titule osvojio Max Biaggi. Jedna titula je otiÅ”la u Å”panjolsku Carlosu Checi , dakle nikakvi nijemci, nizozemci, Å”veđani, irci ili neka druga nacija nije uspjela biti ni blizu.

Kad je riječ o proizvođačima uvjerljivo vodi Ducati sa 17 konstruktorskih naslova, slijedi ga Kawasaki sa 6 , Honda i Aprilija sa 4 te Suzuki i Yamaha sa svega 1 osvojenom titulom konstruktorskog pobjednika.

Vozačke titule nisu u skladu sa konstruktorskim pa je interesantno da je Ducati osvojio 14 vozačkih titula, Kawasaki 8, Honda 6, Aprilija 3 te po jednu Yamaha i Suzuki.
Iako je Suzuki te 2005. godine sa Troy Corserom osvojio obje titule, Yamahi to nije uspjelo u godini Bena Spiesa 2009. godine jer je te godine konstruktorsku titulu odnio Ducati.

Naravno da je potrebno spomenuti najuspjeŔnije kombinacije vozača i strojeva gdje prednjače Rea/Kawasaki koja je donijela ukupno 6 naslova , zatim kombinacija Fogarty/Ducati sa 4 titule, Bayliss/Ducati sa 3 , te Biaggi/Aprilija, Edwards/Honda , Polen /Ducati i Merkel / Honda sa dvije titule.

Bilo je i vozača koji su uspjeli osvojiti svjetsko prvenstvo na različitim motorima ka npr. Toselan 2004.Ducati /2007.Honda i naravno nezaboravni Troy Corser 1996 Ducati/2005 Suzuki.

Za statistiku se kaže da je "majka zajeba" jer nedaje pravu sliku stvari u određenom trenutku već u nekom dužem periodu , no u ovom slučaju je važno naglasiti da je sad ipak dominantna era Rea/Kawasaki i biti će teÅ”ko doći do neke značajnije promjene, no isto smo (barem mi malo stariji) mislili i u eri Fogarty /Ducati pa je i tome doÅ”ao kraj.
Ukupno gledano iznenađujuće je da su Suza i Yamaha na svega jednoj tituli, da recimo jedan BMW koji je jedno vrijeme bio strahovito jak ostaje bez naslova , da je taj Dukac nevjerojatno moćan kroz cijeli ovaj period i u nekom kontinuitetu, ā€¦. itd.itdā€¦.

Sve u svemu radujmo se novoj sezoni ;)
 
Last edited:

Evo tu sam danas gledao trening...morate ići na racing pa izabrati utrku...par put klikati i neki od linkova uvijek radi. Tu gledam i GP