×-×-× Splitski dogovori za đireve ×-×-×

A ne znan, crijevo je uvik puno a dođe pod pritisak čim digneš pištolj i proradi agregat. Otvaranje i prekid protoka goriva je u glavi samog pištolja tako da nebi smilo bit zraka u mjeraču protoka.

Najjače mi je kad podignu crijevo u zrak da izliju ono šta je "ostalo" u njemu a gorivo zatvoreno na samoj glavi pištolja :mrgreen:
 
Zašto? Jeli Inino gorivo manje "kalorično" pa ga motor mora više ubrizgat u cilindar da obavi istu količinu rada?

Konkretno Fazer do '06 godine nema lambda sondu - gorivo dozira po unaprid zadanim mapama koje se vode prema očitanoj temperatri usisa i broju okretaja, tako da, po čemu moj Fazer "zna" da vozi na INA gorivu pa da će ga više potrošit?
 
Getriba said:
INA Omiš?

49a579a5d618308aab03dd34498848b3.jpg


Na 30lit, 2-3 kradu. Dzabe da je gorivo pojeftinilo...,


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ha ha
Znaci u rezervar od 30 ltr ulia si 31
Hahahaaha
Kontaj da sugurno ostane 2,3 u rezervaru

Meni se danas upalila rezerva malo prije Sestanovca put nazad
kad san dosa na pumpu u Dugopolju ulia malo manje od 22 ltr
Bas san tia na Apios ulit 100tku
Navodno taj Apios je OK.gorivo iz vani da stize.nema veze sa Mol/INA/Tifon
Da vidin ako ima razlike u odnosu na Ecto
Inace livan na LukOilu ecto eurosuper 95 vec godinama u motore
U auto ulijen bilo di.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
infinity said:
Je... na toj pumpi sta seki kaze,gorivo dolazi direktnko iz busotine od saudijske arabije :mrgreen:
Opet krivo
To je gorivo iz nafte iz Kazahstana
Preradeno u rafineriji OMV-a


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
livam di mi ponestane, ne biram koja je benzinska , uvijek do čepa. Pratim potrošnju nekom aplikacijom već dugo. Najveća razlika u potrošnji se stvori načinom vožnje, sve drugo su naklapanja :mrgreen:
 
geronimo43 said:
livam di mi ponestane, ne biram koja je benzinska , uvijek do čepa. Pratim potrošnju nekom aplikacijom već dugo. Najveća razlika u potrošnji se stvori načinom vožnje, sve drugo su naklapanja :mrgreen:
Slazem se
Nego cisto radi “kvalitete” goriva
Navika san ic na LukOil
Kad ima jos trecina u rezervaru ulijen
A to je 300 km od livanja do livanja


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
bricksrheavy said:
@Getriba

Dokle ste bilo jutros? - vidija san da ste prošli Drvenik, jeli ima kakva blokada na granici županije ili?
Iza Gradaca cca 1km je blokada


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ekipa kakva su iskustva sa piturima split i okolica. na parkingu me opalilo, pukla plastika, ništa strašno, ali bode oči. Triba li  cilu bočnu plastiku piturat ili može neka fleka? Koliko se to kvalitetno može napraviti, mislim da ako nije ono 100% nebi ni dirao ništa
 

Attachments

  • Screenshot_20200503-185445_Gallery.jpg
    Screenshot_20200503-185445_Gallery.jpg
    645.6 KB · Views: 142
geronimo43 said:
ekipa kakva su iskustva sa piturima split i okolica. na parkingu me opalilo, pukla plastika, ništa strašno, ali bode oči. Triba li  cilu bočnu plastiku piturat ili može neka fleka? Koliko se to kvalitetno može napraviti, mislim da ako nije ono 100% nebi ni dirao ništa

Ako ces radit kako triba onda je tu i naljepnica i pituravanje

Meni je dosta dobro odradio posal kad mi je bura lansirala motor na pod  Mario sta se nalazi u prostoru di je bila Podrugova strojna obrada ali nije bas da je brz jer ima dosta posla
 
smile 77 said:
malo prije onog odmorista
a kako ste se vi okrenili, priko pune..a?!.. :mrgreen:
Napier said:
Ako ces radit kako triba onda je tu i naljepnica i pituravanje

Meni je dosta dobro odradio posal kad mi je bura lansirala motor na pod  Mario sta se nalazi u prostoru di je bila Podrugova strojna obrada ali nije bas da je brz jer ima dosta posla
jel taj iz solina, ono put mravinaca?