X8 200

ljacmi

New member
Mislim da bum kaparili 2004 god . u odličnom stanju za 900ojra .Ima ko kakvih pametnih pro ili kon njega  (y)
 
Za te pare nema boljeg.

:mrgreen:
 
Pa na brzinu kako sam pogledo po njuškalu može se nać boljih za iste novce tako da ...njuškaj  :wink:
 
Lucky78 said:
Pa na brzinu kako sam pogledo po njuškalu može se nać boljih za iste novce tako da ...njuškaj  :wink:

Daj mi neki prijedlog  (y) Link na njuškalu ili slično .
 
xmax se prodaje samo u dijelove, ovu hondu necu komentirat, uzimaj tog x8 ruzan je ajme, ali ta cijena te nesmi zaustavit, navozat ces se na toj skuteru masu a servisni intervali su doslovno zaboravis na njih
 
Ne ulazim u cijene jer dugo ne pratim skutere (bar ne detaljnije), ali kod Piaggia puno je bolji izbor (bar za veče skutere) Quasar 250ccm od Leadera 200ccm, mada se je i Leader dokazao u VXR-u... (y)

Kontroliraj razinu ulja tu i tamo i nemoj da previše smrdi po benzinu, to se zna desiti sa Leaderima koji se voze na kratke relacije i pun gas "na hladno".
 
biker4life said:
Ne ulazim u cijene jer dugo ne pratim skutere (bar ne detaljnije), ali kod Piaggia puno je bolji izbor (bar za veče skutere) Quasar 250ccm od Leadera 200ccm, mada se je i Leader dokazao u VXR-u... (y)

Kontroliraj razinu ulja tu i tamo i nemoj da previše smrdi po benzinu, to se zna desiti sa Leaderima koji se voze na kratke relacije i pun gas "na hladno".

u prijevodu pomisaju ulje i benzin i onda se to desi, to se najcesce desavalo na master masinama tamo od 2004 godine pa na dalje, najvaznije je redovito minjat ulje i filter (svako 5000km i cak prije)
 
Joj da nisam vidio za x maxa da je za dijelova :embarrassed: ali neznam šta fali hondi  :shock: prijatelj je kupio starog silverwinga za 800 evrića sa 70000km + i fura ga još i dan danas...servisi su jeftini i to je to  :wink:
 
Honda mi se čini lagano groblje  :palacdolje:  X8 ima 20tkm i vlasnik je čovjek kojeg poznajem i znam da je bio servisiran. Gore su nove gume i plastike i sve ostalo je pic pic. Meni je to važno kao i stanje mašine.  (y) Pratim cijene i motora i skutera i cijene su pale , ali ovo je ipak jako dobra ponuda  (y) Uzimam ga početkom 4mj. pa stavim slike  :D . Skuter će poslužit malo za posao i tu i tam možda s curom na kakav izlet , ak cijene goriva ne padnu jer Varadero malo više troši  :D, skoro 1:3 . A kaj se tiče servisiranja to me ne brine  (y) A  ak mi nebu po čefu pravac oglasnik . Tak je bilo svi 30-ak puta do sad  :D
 
(y) sasvim drugo ako poznaješ vlasnika i motor od prije :wink: ...onda samo navali 8) inače ako bi se ti dalo uvozit iz Slo imaš na avto.net jako jeftinih i dobrih :wink:
 
JosipSt said:
u prijevodu pomisaju ulje i benzin i onda se to desi, to se najcesce desavalo na master masinama tamo od 2004 godine pa na dalje, najvaznije je redovito minjat ulje i filter (svako 5000km i cak prije)

Znam ja jako dobro da je pojava najčešća na MASTER (460) agregatima, ali ni LEADER 125/180/200 nije potpuno isključen.

Nisam mislio da je samo zato bolji izbor, nego QUASAR 250ccm ipak ima nešto više ccm, momenta i nekako se mirnije vozi, LEADER više djeluje kao "sportski" agregat.
 
Imao x8 200...super motorić. Mjesta ko u priči, pouzdan motor, pristojno ide...apsolutna preporuka! (y)
Sad vozim x10 al svaki put kad vidim x8 po cesti, brk mi zaigra...
 
... zanima me ima li netko workshop (service) manual za x8 200 u pdf-u da mi pošalje ili ako ima link gdje se može skinut ...