xr 600r klizi kvacilo

Mile PU

New member
Prije 2 mj kupio i uvezo motor iz njemacke kad sam ga iso probat bilo je sve ok po satu motor ima 20000.Nakon sto sam ga uvezo odlucio sam napravit servis sto podrazumjeva filter ulje i svjecicu, a ulje sam kupio u ovlastenom servisu Honda Castrol 10w40 Power1 Racin  tako mi je dao prodavac po kompjuteru.Cim sam ga upalio probo djir klizi kvacilo nenormalno i sad mi nije vise nista jasno zasto se to desilo sta bi moglo biti dali je njemac mozda ubacio kakav adetiv u prijasnje ulje ili sta god vec i moram napomenut da staro ulje je bilo ful gusto a ovo Castrol je neko crveno i jako rijetko. Svaka pomoc bi dobro dosla!
 
Jel to full sintetičko ulje?Ako je,lako moguće da je do uljamislim,ako je prije bilo minerala
 
Dobar ti je taj Honda servis  :LOL:
 
Mile PU said:
Prije 2 mj kupio i uvezo motor iz njemacke kad sam ga iso probat bilo je sve ok po satu motor ima 20000.Nakon sto sam ga uvezo odlucio sam napravit servis sto podrazumjeva filter ulje i svjecicu, a ulje sam kupio u ovlastenom servisu Honda Castrol 10w40 Power1 Racin  tako mi je dao prodavac po kompjuteru.Cim sam ga upalio probo djir klizi kvacilo nenormalno i sad mi nije vise nista jasno zasto se to desilo sta bi moglo biti dali je njemac mozda ubacio kakav adetiv u prijasnje ulje ili sta god vec i moram napomenut da staro ulje je bilo ful gusto a ovo Castrol je neko crveno i jako rijetko. Svaka pomoc bi dobro dosla!

Nađi po knjizi od motora koje točno ulje ide u njega. Kupi propisanu količinu.

Lamele i međuploče kvačila rastavi i dobro operi u benzinu. Kad se posuše stavi ih u novo ulje koje ćeš staviti u mašinu i ostavi da se natope preko noći. Montiraj. Isprobaj. Možda si se spasio.

Ako i dalje klize, nove lamele kupiti.
 
ide ti 20 w 50 mineralno od castrola je actevo .Nedavno sam salgao jednu i čovjek mi je donio sve iz USA za nju pa čak i ulje za vilice
 
:shock:
Joke ST said:
10 w 40 i de u taj motor po knjizi ali ful sintetika. Treba lamele mjenjat.
  :shock:

Uzmi Motul 5100 15w50 ili 20w50 
 
ide od 10w40 do 20w 50 bitno je da ima jaso standard tj da je ulje za mokro kvačilo .Osobno mislim da je bolje 20w 50 jer je mašina zračna sa većim tolerancijama i većim grijanjem .Lamele ćeš vjerovatno morati mjenjati jer kad jednom kliznu adio mare .Odmah pregledaj i zazor ventila  (y)
 
moram reci i to da je motor tog Castrola 10w40 popio na nekih 800km 0.6l mozda i nes vise i kad se dobro zagrije teze se saltaju brzine a prijasnji vlasik reko da njemu nije kao popio nis od servisa do servisa e sad dali laze ili mu tolko ne pase ovo ulje neznam recu samo da sam sad narucio novi kuplung marka EBC komplet sa sajbama i federima al prije nego sta ga budem mjenjo probat cu samo stavit gusce ulje naj vjerojatnije 20w50 ako bude i dalje klizilo onda mjenjam
 
Prijo jako moguce da te prijasnji vlasnik fino da izvines naguzio

Taj motor mora trosit ulje i ko kaze da mu netrosi laze

Motorex 15/50 i servis svako 3000km

10/40 nemoj livat
 
Branko-ST said:
Prijo jako moguce da te prijasnji vlasnik fino da izvines naguzio

Taj motor mora trosit ulje i ko kaze da mu netrosi laze

Motorex 15/50 i servis svako 3000km

10/40 nemoj livat

Do oko 50 000 ne troše. Iza toga da.
 
Ne znam konkretno za taj motor ali zar nebi trebao imati centralni vijak na korpi kvacila (potisni ležaj) na kojem se podesava osnovni zazor kvacila?? Ako je vijak pretegnut (desilo mi se na dva motora) kvacilo ce klizati. Treba provjeriti (kazem ako postoji) i nastelati prvo njega po specifikacijama. Obicno stegnes dok ne osjetis otpor i onda popustis za 180 stupnjeva. Djabe mjenjat lamele ako su ok.
 
dok vozim lagano ne klizi cim ga ocepim pocne klizit al kad se ulje zagrije na 90 celzijevi jer imam mjerac temp ulja prestane klizit pa cijelo vrijeme mislim da je samo do ulja jer neznam sta je covijek prije stavljo evo i da se pohvalim lamele opruge sajbe stigle danas pa nek se nadju ako je stvarno do lamela
 
Kud si navalio na castrol?Imaš gore savjete od iskusnih (y)