XR125 2007.

Phobocaster

New member
Dali ima netko service manual za taj motor, pročačkao sam net ali nisam uspio pronaći...
 
Iman ja manual.

Mene zanima jače svjetlo za ovaj motor a da ser ne ugrozi el instalacija motora.
Naime često zaglavim s ekipom po obližnjim planinama po noći (uvati nas mrak jer nam se neide doma odma) svjetlo mi je totaalni shit.
Pokušavao sam naći ksenon žarulju, al nema toga, pa me zanima jel ko zna što bi se moglo učiniti po tom pitanju. tj, imali koji dobar meštar u okolici Splita koji bi mo mogao riješiti taj problem.

Unaprijed hvala na odgovorima !

 
Nije XR125 ali sličan problem sam imao na YBR125. Uglavnom originalna žarulja je bila neka balonka 35/35W koja nije ništa svijetlila. Malo sam proučio instalacije i našao da je relej svjetla dovoljno jak za standardnu 55/60W žarulju te sam lampu preuredio da unutra paše obična H4 žarulja. Tako radi besprijekorno već dvije godine. Samo provjeri voltmetrom napon na akumulatoru s uključenim svjetlom na leru i kad dodaš gas. Na YBR-u s upaljenim ovim jačim svjetlom ne puni akumulator (napon oko 13V), ali čim okretaji prijeđu 2100 dođe na normalih 14 - 14,5V. To nije problem jer ako malko i potroši akumulator dok stojiš na semaforu čim kreneš će ga dopuniti. YBR ima automatsko paljenje svjetla čim upališ motor, pa sam dodao prekidač kojim mogu isključiti svjetlo kad tek upalim motor i čekam da se ugrije.

Pozdrav
 
Hvala na odgovoru,  :misli:, promislit ću malo.
Ma buni me to što kad staviš drugu žarulju da možda ispada iz fokusa od fara koji je napravljen za originalnu.
Pitao sam neke auto električare pa mi kažu da nema šanse da nađem sličnu žarulju (hsenon ili običnu jaču) ovoj tvorničkoj koju honda stavlja. Stvarno je neka van seriska, čini mi se da ću cili far morat minjat anda to opet vuće drugu masku a onda su to već kerefeke za ovako mali motor. Sve jedno fala !

Pozdrav !
 
neznam kakva je to žarulja al možda bi se uz malo truda i mašte dala pripasati H4 žarulja , ili ako ne ona ,onda barem H7 al onda imaš samo kratko svjetlo. A kad nju pripašeš staviš xenon i imaš dan  :mrgreen:

evo na mojoj hondi 31 godinu staroj imam bi-xenon već 2 i pol godine i radi bez problema.
 
Malo sam proučio, XR125 ima isti tip žarulje ko YBR125, imaš halogenu žarulju koja paše bez prčaknja po faru na ebay-u ako ne nađuš drugdje, tip je BA20D ili 395. Najvjerojatnije imaš ko i na YBR-u tvorničo neku balonku, pa će ti halogena iste snage bolje svjetliti.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HALOGEN-BULB-UPGRADE-YAMAHA-XT-125-TW-125-YBR-125-/180539581524

A kak sam rekao, ja sam ju izbacio van i stavio H4 žarulju, ispalo je da je fokus približno isti i razlika u svjetlu je drastična.

Tu je jedna usporedba tih žarulja

http://www.clubybr.com/moto/bombillas.htm
 
Žbirac said:
Iman ja manual.

Mene zanima jače svjetlo za ovaj motor a da ser ne ugrozi el instalacija motora.
Naime često zaglavim s ekipom po obližnjim planinama po noći (uvati nas mrak jer nam se neide doma odma) svjetlo mi je totaalni shit.
Pokušavao sam naći ksenon žarulju, al nema toga, pa me zanima jel ko zna što bi se moglo učiniti po tom pitanju. tj, imali koji dobar meštar u okolici Splita koji bi mo mogao riješiti taj problem.

Unaprijed hvala na odgovorima !

jel pdf ili?
 
Nije , dobio ga s motoram, malena knjižica na par jezika. Ako imaš koje pitanje pucaj. Eventualno za nešto bit ti moga skenirat al samo par stranica jer ko bi sve to skenira.
 
Žbirac said:
Nije , dobio ga s motoram, malena knjižica na par jezika. Ako imaš koje pitanje pucaj. Eventualno za nešto bit ti moga skenirat al samo par stranica jer ko bi sve to skenira.

mislim da je pričamo o istoj stvari, ti imaš user manual šta se dobije uz motocikl, a nemi treba maintenence (service) manual (formata A4 cca 300 str.) u kojemu se nalaze šeme spajanja svakog šerafića s naznačenim momentima za stezanje, bilo kako bilo hvala na pokušaju!  (y)
 
Žbirac said:
Svaku koliko se minja ulje u prednjim vilicama ovog motora?  :misli:

mislim svake 2 godine...piše ti u tom manualu šta si dobio...
 
Stavio sam dodatno svijetlo na motor posebno žarulju sa strane (maglenka) halogenka h3 od 35 w, 12v.
Spoio sam je paralelno na dugo svjetlo i masu od svijetla.
Moji prijatelji mi govore da je potrebno staviti neki relej (radi nekakve zaštite i stabilizacije), a neznaju ni koji ni zašto, možda lupetaju.  :misli:

Pa evo ja pitam ovdje dli je potrebno stavljati relej seriski na tu maglenku od 35 w (kao zbog nekakve regulacije struje ili napona)?  :misli:

Gledao sam shemu struje u manualu i čini mi se da struja ima samo glavni regler, releji su tu samo kod žmigavaca radi treptanja.

Unaprijed hvala na odgovorima.
 
Ne lupetaj bezveze. Balast kod xenona generira visoki napon koji je potreban da bi xenon radio dobro. Za običnu žarulju ne treba nečelno ništa. Napajanje svjetla obično ide preko releja koji uključuje i isključuje svjetla i koji već postoji na motoru. Pošto je originalno trošilo 35W, a sad si u paralelu stavio još 35W imaš 70W potrošnje kad upališ duga svjetla.  Kroz relej svjetla tad ide 5 -6 A struje, a ti su releji najčešće sprecificirani za struju do 10A pa nemaš problema. Ako u shemi instalacije zbilja nema releja za svjetla onda sva struja ide kroz prekidače svjetala na volanu, u tom slučaju isto ne bi smio biti problem, samo provjeri da li ti se možda grije prekidač od dugog svjetla, ali nebi bilo loše dodati relej za duga svjetla. Bitna stvar koju si provjeri je napon na akumulatoru s upaljenim svim svjetlima na leru i kad dodaš gas.
 
To , fala. Inaće ova dodatna halogenka je 50W a ne 35W kao što sam mislio.
Pa je sad to 85 w, što je 7,1 A struje.
Sad dali mi se grije prekidač od dugog svjetla mislim da ne, pad napona nisam primjetio.
Provjerit ću napon na bateriji s upaljenim svim potrošačima u leru i s gasom (Trebao bi biti isti?).

Evo par slika.

fotografija0059.jpg


fotografija0063.jpg


Sad iden kupit relej da nesjebem prekidač na volanu.
Nikad mira.

bosch_micro_relay.jpg


I naručujen onu halogenku s e buya. i onda će to bit to.

A o ksenonu otom potom.
 
Ma neću stavljat relej jer ga triba ovako spojit a to mi je zajebancija žešča.

shemarelej.png


Evo shema struje motora.

http://img826.imageshack.us/img826/5415/shemastrujexr125l3.png

Chvembo jel može prekidač od dugog podnit 7.5 A a da se negrije ?

Pozdrav !
 
Možda može, ali je projektiran za rad na 3A, tako da može i nemora se grijati. Nije loše da staviš relej kad ga uopče nema na instalaciji za dugo svjetlo. Što se tiće napona na akumulatoru, provjeri s uključenim svim trošilima (ne mora biti kočnica pritisnuta i žmigavci upaljeni) - znaći duga svjetla napon na leru i kad dodaš gas. Bilo bi dobro da na leru ne padne ispod 13.6V, a kad dodaš gas bi trebao biti oko 14V pa do maksimalno 14.5V. Ako na leru padne ispod 13.6V znaš da ne smiješ stajati na mjestu s upaljenim dugim svjetlima dugo i na to paziš, tu se ne broji stajanje na raskršću i na semaforu.