XTZ 900

toro

New member
ovak pošto vozim S10 i preeeezadovoljan sam motorom i planiram si motor ostaviti dok sam ziv u familiji, pa me zanima vase misljenje ili ak je neko  probao napraviti takav projekt, da na super tenere stavi masinu od TDM-a ali 900. ja sam nasao dva primjera jedan jedan češka a drugi mislim švedska, kroz kojih godinu dana bi pokusao poceti sa tim projektom, inace mašina mi je u odlicnom stanju ima 84 000km i sve pet samo mi kada stavim curu i full prtljagu fali snage za brzi tempo, a i sa tdm-ovom masinom smatram da bi mogao konkurirati danasnjim jacim maxi endurima. tražim vaša cijenjena mišljenja i savjete. :mrgreen:
 
Imaš jedan lijep i pouzdan motor, a odličan za putovanja (y). Ne mjenjaj niš jer kad nekam kraneš na dulji put tempo ti sa ovim motorom tak i tak nebi smio bit glavna preokupacija. (y)
 
Drago mi je kad vidim da nemam samo ja nepotrebnih stvari u garazi  :mrgreen:
 
toro said:
ovak pošto vozim S10 i preeeezadovoljan sam motorom i planiram si motor ostaviti dok sam ziv u familiji, pa me zanima vase misljenje ili ak je neko  probao napraviti takav projekt, da na super tenere stavi masinu od TDM-a ali 900. ja sam nasao dva primjera jedan jedan češka a drugi mislim švedska, kroz kojih godinu dana bi pokusao poceti sa tim projektom, inace mašina mi je u odlicnom stanju ima 84 000km i sve pet samo mi kada stavim curu i full prtljagu fali snage za brzi tempo, a i sa tdm-ovom masinom smatram da bi mogao konkurirati danasnjim jacim maxi endurima. tražim vaša cijenjena mišljenja i savjete. :mrgreen:

Za veće putne brzine osim jačeg motora treba i bolja zaštita od vjetra, a da ne spominjem i bolje kočnice jer ove na ST baš i nisu nešta prema modernijim/jačim maxi endurima. A ostaje i pitanje prednjeg kotača od 21 cola jer ako ne misliš juriti samo po ravnom dobro bi došao kotač 17 ili 19 cola.
Neznam kako tvoja ST, ali moja je postajala nestabilna nakon 140 (kofer je uvijek bio gore), a max je bilo 170. Danas moderniji jednocilindraši jure tom brzinom. Na vanjskim cestama je trošila litru i pol više (na 100 km) od TDMa 850.
Razmisli o drugom motoru jer si ju "prerastao".

Nakon ST sam prešao na Varadero i nemogu ti opisati razliku, ali niti u jednom detalju nisam ostao razočaran  :wink:
 
Super Jura said:
Za veće putne brzine osim jačeg motora treba i bolja zaštita od vjetra, a da ne spominjem i bolje kočnice jer ove na ST baš i nisu nešta prema modernijim/jačim maxi endurima. A ostaje i pitanje prednjeg kotača od 21 cola jer ako ne misliš juriti samo po ravnom dobro bi došao kotač 17 ili 19 cola.
Neznam kako tvoja ST, ali moja je postajala nestabilna nakon 140 (kofer je uvijek bio gore), a max je bilo 170. Danas moderniji jednocilindraši jure tom brzinom. Na vanjskim cestama je trošila litru i pol više (na 100 km) od TDMa 850.
Razmisli o drugom motoru jer si ju "prerastao".

Nakon ST sam prešao na Varadero i nemogu ti opisati razliku, ali niti u jednom detalju nisam ostao razočaran  :wink:

Sve stoji kaj si rekao, ali znam iz iskustva da sa ST na 150-160 nije nikakav problem, a jednocilindraši pa čak i novi su na tim brzinama već skoro u debelom crvenom , a za kočnice se uvijek da stavit druge lajtunge i osjetit češ razliku na bolje bar malo.I ja imam priliku uz ovu moju ST dofurat Varadera 99god. u odličnom stanju (y) Bumo vidli.A za tu lovu koju možeš dobit ak bi prodavao ST nemožeš dobit ništa bolje osim da nadodaš još barem 2-3 tis. eura (y)
 
decki nisu djecije izmišljotine al tenere  moze puno brze dapace kada sam isao u pulu na moto dudret prosle godine na motoru je bila moja cura prtljaga (kufer) i na njemu šator pa sam na onoj ravnici ak znate između labina i pule mazal 200km/h za varaderom iz slovenije peglali smo se kroz cijelu istru, a nemirna je iznad 180 počne lelujati, dok kad smo isli nazad braco mi ima novu pegaso stradu i nigdje me nema a tek kada se uhvati 160+ km/h tek tada pocinje zaostajati a ja tek u 4toj. ja sam zadovoljan al probao sam tdm-a i smatram da bi tenere isla jednako sa tom masinom jer se osjeti razlika pogotovo u visim brzinama. i dalje me zanima al ocito nitko to nije pokusao napraviti.
 
ljacmi said:
Sve stoji kaj si rekao, ali znam iz iskustva da sa ST na 150-160 nije nikakav problem, a jednocilindraši pa čak i novi su na tim brzinama već skoro u debelom crvenom , a za kočnice se uvijek da stavit druge lajtunge i osjetit češ razliku na bolje bar malo.I ja imam priliku uz ovu moju ST dofurat Varadera 99god. u odličnom stanju (y) Bumo vidli.A za tu lovu koju možeš dobit ak bi prodavao ST nemožeš dobit ništa bolje osim da nadodaš još barem 2-3 tis. eura (y)

Istina  :(  (y)

2Toro: onda navali i ne zaboravi detaljno opisati u "Preradama"  (y)