istipa622 said:možda su ti se namotaji odšerafili pa tuckaju po magnetu...tako je meni bilo na pegasu 125 :x
H@k said:Na koje namotaje mislis ? od magneta ? nisan bas upoznat sa svin djelovima
istipa622 said:da da od magneta...stator jel...
H@k said:Nego molio bi nekoga ko ima iskustva sa rastavljanjen ove mašine da se javi... :wink:
P.S. Koyo original za yamahu dt ležaji 1000kn :shock:
Kaže mi prijatelj da je takva cijena jer te dimenzije nemaju u slobodnoj prodaji...zato su cijene nerealno visoke... da su koyo ležaji za dimenziju manji oko 180kn...
Iman na raspolaganju uzet NTN ležajeve, sta mislite o njima ? ili neke bolje predlazete...
zeto said:ako su original, budu i trajali........ja sam naručio original ležajeve,al za TZRku, kod P&B.....čekam da stignu i da montiram.......jer ako budu trajali kao i ovi do sada, nežalim stotinjak eura......
Žaba said:ako je ostala na klipu karika nije morao odmah zaribat vjerovatno sa vremenom bi,al da ju je podvuklo izmedu cilindra i klipa zaribo bi... cilindar malo poslajfaj al ne uzduz nego poprijeko kak su ti i ove strafe orginal i vozit ce on jos puno km
Yamaher said:Mislim da bi ipak bilo bolje da su ti otišli ležaji. Sad moraš mjenjat klip, karike, igličasti, a možda i brusit cilindar. Da li ti pumpa od ulja dobro radi i da li koristiš sintetičko ulje ili neko jeftino?
H@k said:Daj ne budi smišan... triba samo prominit karike... a cilindar nije obavezno pric vodenin bruson iako se može malo...zasto bi klip mjenjao kad nije NIGDJE ostecen...
koristin najbolje ulje castrol tts(120 kn) i klip sa strana nije crn nigdi ( to je valjda znak da je dobro podmazivan)... mozda je razlog pucanja sto ga cesto forsiran puno i drzin na maximumu :misli:
SRAD said:Dali zagrijavaš motor na radnu temperaturu prije jakih forsiranja? Ako ga stvarno gaziš onda i nije čudno da pukne prsten nakon 15 000 km :wink:
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=177740.0;attach=323686;imageH@k said:Daj ne budi smišan... triba samo prominit karike... a cilindar nije obavezno pric vodenin bruson iako se može malo...zasto bi klip mjenjao kad nije NIGDJE ostecen...
koristin najbolje ulje castrol tts(120 kn) i klip sa strana nije crn nigdi ( to je valjda znak da je dobro podmazivan)... mozda je razlog pucanja sto ga cesto forsiran puno i drzin na maximumu :misli:
Yamaher said:http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=177740.0;attach=323686;image
Kolko se vidi na slici klip je oštećen iznad gornje karike i izgreban je po visini. Ja bi na tvojem mjestu promjenil klip, a ti ak nečeš ne moraš, samo se nemoj poslije čuditi ak ti stari klip zariba cilindar, onda bude malo skuplji popravak. Otkud ti to da je tts najbolje ulje? Ima i drugih ulja.