yamaha dt 125 mlijeee :D

H@k

Member
Evo nmean nikako srice....
Sta mislite, ležaji radilice ??  :misli:
:LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=Fb4xQ3OMhnM
 
ja nebi reko da su lezaji ovako po snimci kolko mogu cut... mislim da se nesto samo otpustilo pa zvrnda po deklu...skini dekl pa pogledaj, probaj magnet vrtit s rukom, i malo ga cimaj pa ces vidit ako ima lufta jel su lezaji ili nekaj drugo  (y)
 
istipa622 said:
možda su ti se namotaji odšerafili pa tuckaju po magnetu...tako je meni bilo na pegasu 125 :x

Na koje namotaje mislis ? od magneta ? nisan bas upoznat sa svin djelovima  :mrgreen:
 
Nego molio bi nekoga ko ima iskustva sa rastavljanjen ove mašine da se javi...  :wink:


P.S.  Koyo original za yamahu dt ležaji 1000kn :shock:

Kaže mi prijatelj da je takva cijena jer te dimenzije nemaju u slobodnoj prodaji...zato su cijene nerealno visoke... da su koyo ležaji za dimenziju manji oko 180kn...

Iman na raspolaganju uzet NTN ležajeve, sta mislite o njima ? ili neke bolje predlazete...
 
ima lezaja kolko oces, nemoraju biti koyo...ja sam imao tu yamahu , pa slobodno pitas kaj hoces vezano uz masinu... ja sam sebi stavio skf lezaje, samo moras rec za kaj jesu pa da ti daju one koji se slobodno vrte preko 12 000 , mislim da nisu bili jako preskupi i dok je motor bil kod mene su vozili i nisu se culi ... ako ce ti trebat dijelovi za masinu imam ja nekaj  (y)
 
H@k said:
Nego molio bi nekoga ko ima iskustva sa rastavljanjen ove mašine da se javi...  :wink:


P.S.  Koyo original za yamahu dt ležaji 1000kn :shock:

Kaže mi prijatelj da je takva cijena jer te dimenzije nemaju u slobodnoj prodaji...zato su cijene nerealno visoke... da su koyo ležaji za dimenziju manji oko 180kn...

Iman na raspolaganju uzet NTN ležajeve, sta mislite o njima ? ili neke bolje predlazete...


ako su original, budu i trajali........ja sam naručio original ležajeve,al za TZRku, kod P&B.....čekam da stignu i da montiram.......jer ako budu trajali kao i ovi do sada, nežalim stotinjak eura......
 
zeto said:
ako su original, budu i trajali........ja sam naručio original ležajeve,al za TZRku, kod P&B.....čekam da stignu i da montiram.......jer ako budu trajali kao i ovi do sada, nežalim stotinjak eura......

da... Ali pogledaj u mojim prijasnjim postovima u cemu je stvar...
 
Maloprije skinio cilindar i gledam sve u redu... zagledavam ja klip i vrtim nebi li cuo ležaje kako mliju... karike na svome mjestu( nisam ih neto posebno zagledavao kad am vidio da su u ležištu ) i vrtin ja tako prpan nebi li cuo ležaje di mliju kad vidin ispalo pola karike...
Ležaje ne cujen na uho da mliju, klipnaca ima lufta malo samo lijevo desno( to je ja mislin normalno ? ) ...
Jeli moguce da san sam rukon puka karike iako ih nisan rasteza, mozda samo stiska na klipu,nista posebno... :misli:
Pretpostavljan da je karika pukla i malo isfrižala cilindar,dio na slici di je isfrižan cilindar(zanemarivo,ne osjeti se pod prstima) je na mjestu di je granicnik karike... vjerovatno je tu grebala...
Ako je karika pukla to znaci da san vozio tako 15 dana :shock:, u pocetku bi se ponekad culo da zagrebe, al zadnji dan je valjda puklo skroz...cudi me kako nije zaribalosve skupa, jeli se ovo dogadja ili je puka srica da nije ribnio ?

Pozdrav
 
ako je ostala na klipu karika nije morao odmah zaribat vjerovatno sa vremenom bi,al da ju je podvuklo izmedu cilindra i klipa zaribo bi... cilindar malo poslajfaj al ne uzduz nego poprijeko kak su ti i ove strafe orginal i vozit ce on jos puno km (y)
 
Žaba said:
ako je ostala na klipu karika nije morao odmah zaribat vjerovatno sa vremenom bi,al da ju je podvuklo izmedu cilindra i klipa zaribo bi... cilindar malo poslajfaj al ne uzduz nego poprijeko kak su ti i ove strafe orginal i vozit ce on jos puno km (y)

Ma ogrebotina je zanemariva, ovako na slici izgleda puno ozbiljnije... prostim okom je nisan ni primjetio nego tek kad san blicnio sa mobitelon...

A sad mi je ža šta san skida mašinu i zajebava se oko toga... al neka drago mi je i da je tako nego da su ležaji...
Sta bi moga bit uzrok ovome? ( manjak ulja?)
Moze li se iscitat ista iz izgleda klipa, glava crna i to ...?
Uzmi u obzir da motor ima 15000km, a to je stvarno malo sta se tice dt-a...
 
Mislim da bi ipak bilo bolje da su ti otišli ležaji. Sad moraš mjenjat klip, karike, igličasti, a možda i brusit cilindar. Da li ti pumpa od ulja dobro radi i da li koristiš sintetičko ulje ili neko jeftino?
 
Yamaher said:
Mislim da bi ipak bilo bolje da su ti otišli ležaji. Sad moraš mjenjat klip, karike, igličasti, a možda i brusit cilindar. Da li ti pumpa od ulja dobro radi i da li koristiš sintetičko ulje ili neko jeftino?

Daj ne budi smišan... triba samo prominit karike... a cilindar nije obavezno  pric vodenin bruson iako se može malo...zasto bi klip mjenjao kad nije NIGDJE ostecen...
koristin najbolje ulje castrol tts(120 kn) i klip sa strana nije crn nigdi ( to je valjda znak da je dobro podmazivan)... mozda je razlog pucanja sto ga cesto forsiran puno i drzin na maximumu :misli:
 
H@k said:
Daj ne budi smišan... triba samo prominit karike... a cilindar nije obavezno  pric vodenin bruson iako se može malo...zasto bi klip mjenjao kad nije NIGDJE ostecen...
koristin najbolje ulje castrol tts(120 kn) i klip sa strana nije crn nigdi ( to je valjda znak da je dobro podmazivan)... mozda je razlog pucanja sto ga cesto forsiran puno i drzin na maximumu :misli:

Dali zagrijavaš motor na radnu temperaturu prije jakih forsiranja? Ako ga stvarno gaziš onda i nije čudno da pukne prsten nakon 15 000 km :wink:
 
SRAD said:
Dali zagrijavaš motor na radnu temperaturu prije jakih forsiranja? Ako ga stvarno gaziš onda i nije čudno da pukne prsten nakon 15 000 km :wink:

Ma gazin ga kad god izadjen van grada...a to je cesto :LOL:

ali znan sta je cvajo,zagrijava se prvo totalno lagano prvih par minuta u voznji...al nikad ne gazim odma,tek poslin bar 10 ak min zagrijavanja u voznji...bas pazin na to
 
Kako nista ne moze proc bez problema tako ni ovo :wink:

Uglavnom,na jednome dijelu kanala od karike koja je pukla (oko 1.5 cm) nemoze uc karika,tj. Kanal se suzio ili upeka... Sta mi je radit?da ga prosirim malo turpijicom ili slicno??
Samo ne zelin komentare tipa: kupi novi klip...

Hvala :wink:
 
H@k said:
Daj ne budi smišan... triba samo prominit karike... a cilindar nije obavezno  pric vodenin bruson iako se može malo...zasto bi klip mjenjao kad nije NIGDJE ostecen...
koristin najbolje ulje castrol tts(120 kn) i klip sa strana nije crn nigdi ( to je valjda znak da je dobro podmazivan)... mozda je razlog pucanja sto ga cesto forsiran puno i drzin na maximumu :misli:
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=177740.0;attach=323686;image
Kolko se vidi na slici klip je oštećen iznad gornje karike i izgreban je po visini. Ja bi na tvojem mjestu promjenil klip, a ti ak nečeš ne moraš, samo se nemoj poslije čuditi ak ti stari klip zariba cilindar, onda bude malo skuplji popravak. Otkud ti to da je tts najbolje ulje? Ima i drugih ulja.
 
Yamaher said:
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=177740.0;attach=323686;image
Kolko se vidi na slici klip je oštećen iznad gornje karike i izgreban je po visini. Ja bi na tvojem mjestu promjenil klip, a ti ak nečeš ne moraš, samo se nemoj poslije čuditi ak ti stari klip zariba cilindar, onda bude malo skuplji popravak. Otkud ti to da je tts najbolje ulje? Ima i drugih ulja.

Ma mislio sam kao da upotrebljavam jedno od boljih (skupljih) ulja, a ne ono tipa INA itd... Promjenit cu ulje sigurno...