YAMAHA DT 125 problem sa blokadom

suzuki racer

New member
Podrav,kolega mi ima jamahu dt 125 iz 2001 god. i motor ne moze da razvije preko 8 hiljada okretaja,znaci iz auspuha su povadjene pregrade,i kolega je nesto diro oko elektronike,odnosno presjekao je neke dvije roze zice i jednu crno bjelu,al opet nista nece nikako preko 8 hiljata ,odma zatrokira,evo neke slicice,malo mutne nije moglo bolje.
 
Te zice nije rebo kidat nego izvadit komad koji je utaknut u km sat .Bez obzira na te zice i na tej komad motor se mora zavrtit do crvenog do 100 km/h Ima li akumulator na motoru  :misli:
 
Da imaš 2004 > godinu dt-a problem bi ti ja odma rješio... jer u novijih samo spojiš žicu na masu i motor vrti u crveno... sumnjan da je to u tebe problem jer stariji nebi tribali imat ovu blokadu :misli:
Uglavnom, pogledaj dobro ispod sata u bijelom spliteru (ima ih više ispod sata, u volanu, al  moras nac pravoga ako je to to)... na jednu stranu ulaze 4 žice, a na drugu izlaze  "" 3 "" žice...dakle, jedna ne ide nigdi... ako nađeš takav spliter onda cu ti pomoc dalje... (y)
 
ja sam skinuo samo sa usisa vazduha gumu "lulu" i ide sad  do 9500 , ali ja nerazumijem kako i nevidim nista bijelo da izlazi iz sata , a ide oko 120-130km/h, auspuh je standardni
 
marko92 said:
ja sam skinuo samo sa usisa vazduha gumu "lulu" i ide sad  do 9500 , ali ja nerazumijem kako i nevidim nista bijelo da izlazi iz sata , a ide oko 120-130km/h, auspuh je standardni
Moj na ravnici moze 130, a na maloj nizbrdici ide 140...
I ja san skinio tu gumu sa usisa... sad mi se motor kad je hladan na gas počne gušit pomalo(samo dok je na niskin okretajima pa idem krenit) od kad sam skinio tu gumu... i čuje se da vuče puno zraka... al imam osječaj da mu taj višak zraka dobro dođe  kad vrti u "crveno"...pretpostavljam da je to normalno
Moj još ima blokadu na karburatoru...
 
H@k said:
Da imaš 2004 > godinu dt-a problem bi ti ja odma rješio... jer u novijih samo spojiš žicu na masu i motor vrti u crveno... sumnjan da je to u tebe problem jer stariji nebi tribali imat ovu blokadu :misli:
Uglavnom, pogledaj dobro ispod sata u bijelom spliteru (ima ih više ispod sata, u volanu, al  moras nac pravoga ako je to to)... na jednu stranu ulaze 4 žice, a na drugu izlaze  "" 3 "" žice...dakle, jedna ne ide nigdi... ako nađeš takav spliter onda cu ti pomoc dalje... (y)

Na toj godini dek je sa 4 zice 2 idu na osvjetljenje sata a dvije na blokadu .Di si ti naso da izlaze 4 a idu 3  :misli: skinuo sam ih vise komada ali jos takvu nisam vidio a i necu  :mrgreen:

Btw ta blokada o kojoj pricate je vezana za km sat i tek kad dode na 100km/h prekida okretaje tako da nije u tome problem
 
vickodu said:
Te zice nije rebo kidat nego izvadit komad koji je utaknut u km sat .Bez obzira na te zice i na tej komad motor se mora zavrtit do crvenog do 100 km/h Ima li akumulator na motoru  :misli:

koje su boje te zice i gdje se tacno nalaze  ( ima mnogo kablova ispod sata ) , i koliko dobijam skidanjem te blokade


 
vickodu said:
Na toj godini dek je sa 4 zice 2 idu na osvjetljenje sata a dvije na blokadu .Di si ti naso da izlaze 4 a idu 3  :misli: skinuo sam ih vise komada ali jos takvu nisam vidio a i necu  :mrgreen:

Btw ta blokada o kojoj pricate je vezana za km sat i tek kad dode na 100km/h prekida okretaje tako da nije u tome problem

NIJE ISTINA...
Ima san i prije godinu dana isto 2004 godinu, istoga dt-a... Dakle, 2  iz 2004. godine san ima priliku skidat blokadu sa elektronike...  oba imaju 4 žice koje ulaze i 3 koje izlaze... dakle tu jednu koja ne izlazi,nju treba produžiti i spojit na masu... to je cila filozofija...  Ovakva je blokada u svih dt-a 2004> godina... pogledaj stranice na webu koje opisuju skidanje ove blokade... nigdi nije opisan tvoj slučaj... već ovaj 4ulaze 3 izlaze...

P.S.  pretpostavljam da si mislio na starije godine dt-a...
 
H@k said:
NIJE ISTINA...
Ima san i prije godinu dana isto 2004 godinu, istoga dt-a... Dakle, 2  iz 2004. godine san ima priliku skidat blokadu sa elektronike...  oba imaju 4 žice koje ulaze i 3 koje izlaze... dakle tu jednu koja ne izlazi,nju treba produžiti i spojit na masu... to je cila filozofija...  Ovakva je blokada u svih dt-a 2004> godina... pogledaj stranice na webu koje opisuju skidanje ove blokade... nigdi nije opisan tvoj slučaj... već ovaj 4ulaze 3 izlaze...

P.S.  pretpostavljam da si mislio na starije godine dt-a...


Covjek pitao za 2001 a ne za 2004  :mrgreen:
 
vickodu said:
Covjek pitao za 2001 a ne za 2001  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL:

malo zbunjujes..

ako se dobro sjecam, ispod sata bi trebalo zelenu zicu spojit na masu za skidanje blokade.. mislim da vadjenje pregrada iz auspuha moze dati samo gori rezultat, ipak je to 2T..

mozda i grijesim..  :misli:

:mrgreen:
 
fz6naked said:
:LOL: :LOL: :LOL:

malo zbunjujes..

ako se dobro sjecam, ispod sata bi trebalo zelenu zicu spojit na masu za skidanje blokade.. mislim da vadjenje pregrada iz auspuha moze dati samo gori rezultat, ipak je to 2T..

mozda i grijesim..  :misli:

:mrgreen:


Ispravljeno  :mrgreen: Ne vade se pregrade nego blokada a to je ipak razlika  :wink:
 
-VICKODU..
POJASNI MI KAKO IDE POSTUPAK KOD  2000 GOD. , NEMA NISTA BOJELO DA IZLAZI IZ SATA
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:


 
marko92 said:
-VICKODU..
POJASNI MI KAKO IDE POSTUPAK KOD  2000 GOD. , NEMA NISTA BOJELO DA IZLAZI IZ SATA
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:

Jesi siguran da je motor 2000 g da nije 1999 ako je onda je velika razlika
 
ajd objasni kako je kod 1999 , pise u papirima da je 2000, al to bijelo nije ispod sata i nigdje iza svjetla

 
vickodu said:
Ispravljeno  :mrgreen: Ne vade se pregrade nego blokada a to je ipak razlika  :wink:

slazem se!!!!  (y)

suzuki racer said:
Podrav,kolega mi ima jamahu dt 125 iz 2001 god. i motor ne moze da razvije preko 8 hiljada okretaja,znaci iz auspuha su povadjene pregrade,i kolega je nesto diro oko elektronike,odnosno presjekao je neke dvije roze zice i jednu crno bjelu,al opet nista nece nikako preko 8 hiljata ,odma zatrokira,evo neke slicice,malo mutne nije moglo bolje.
 
99% sam siguran da dt nema nikakvih pregrada u auspuhu osim te jedne blokade .


marko92 said:
ajd objasni kako je kod 1999 , pise u papirima da je 2000, al to bijelo nije ispod sata i nigdje iza svjetla

Sutra ti stavim sliku toga bjeloga i di bi se trbalo nalazit u satu
 
.. e ja sam bas 99% siguran u suprotno, al, nikad neznas.. mozda se varam!!!  (y)

 
Pilo sam ga na najsirem djelu jer mu je tu blokada .Koliko sam vidio unutra nema nista
 
znaci u auspuhu je bio jedan prsten u rezonantnoj komori i to je izvadjeno ali motor nece preko 8 hiljada i to je sigurno elektronska blokada ako neko zna kako se skida nek javi motor je 2001 god.