yamaha fazer 1000 - krive vilice

contender

New member
Molim za savjet: Posjedujem yamahu fazer 1000 2006. godine. Bio je parkiran sa zaključanim volanom kad ga je natraške automobil parkiran ispred gurao cca 5 cm. U prvi mah nisam ništa primijetio, ali kasnije sam uočio da mi gornji trokut stoji udesno. Osiguravajuće društvo "Croatia" odobrilo je zamjenu donjeg trokuta sa ležajevima i osovinu prednjeg točka. Ovlašteni mehaničar je to i izmijenio (vilice kontrolirao komparatorom) i ustvrdio ispravno stanje motora. Ja i dalje u vožnji primjećujem da gornji trokut stoji udesno, a pri brzini većoj od 200 km/h prednji kraj vibrira. Mehaničar ne želi sjesti sa mnom na motor da ga uvjerim u neispravnost, a on ga je isprobao na relaciji od 100 metara, obrazlažući da ne voli voziti tuđi motor! Ne znam što mi je činiti, jer do sada sam sve pristojno i smireno objašnjavao. Preostaje mi jedino sljedeće: vratiti motor u servis i neka rješava kako god želi i zna problem. "Croatia" ne bježi od svojih obveza, međutim ni procjenitelja ne mogu posjesti na motor da se uvjeri u neispravnost. Drugo više ne znam što poduzeti, pa molim za pomoć ako je netko imao slična iskustva. Odnosno, da li se vilice uopće podešavaju? Po meni tu nema tolerancije?
Pozdrav i hvala
 
Po našem mišljenju trokuti neispravni ili vilice loše izmjerane tj.krive.Veliko je pitanje kako je i koliko je sve to stručno izmjereno.Ako je prednji kraj stvarno u redu onda ti je vjerovatno rama zamaknuta u stranu.
 
nažalost mislim da nema druge nego platiti pravog majstora koji če to podesit,iako bi se za to trebalo pobrinuti osiguravajuće društvo,ali kao što i sam kažeš oni bježe od svojie odgovornosti,usput ko bi reko da takva nebitna stvar može toliku štetu nanjeti  :?
 
Ante250 said:
nažalost mislim da nema druge nego platiti pravog majstora koji če to podesit,iako bi se za to trebalo pobrinuti osiguravajuće društvo,ali kao što i sam kažeš oni bježe od svojie odgovornosti,usput ko bi reko da takva nebitna stvar može toliku štetu nanjeti  :?

Čitaj, napisao je da CO ne bježi od odgovornosti.
 
od takovog pada nevjerujem da se ista bitnije i vitalnije poremetilo....eventualno strada volan...i pomaknu se teleskopi uslijed pada....te je dovoljno popustiti sarafe trokuta i sve vratiti u centar...vibrirati moze radi lose balnsirane gume...ili same gume...
 
  najbolje pokušat kod drugog ovl. servisera te ako taj nađe dodatne kvarove javi se u delta team krško i reci da nađu novog ovl.servisera koji če znat radit svoj posao te mu poruči da ide popravljat bicikle a motore nek pusti ljudima koji to znaju ....... (y)
 
Definitivno mijenjaj mehaničara jer on i sam sebi nevjeruje što je napravio zato i neće da vozi ili nezna da vozi (y)
 
kokic said:
Definitivno mijenjaj mehaničara jer on i sam sebi nevjeruje što je napravio zato i neće da vozi ili nezna da vozi (y)
nemojete odmah po mehanicaru pljuvati....pa nije nikakvi "kunst" zamijeniti donji trokut..i osovinu kotaca. Tamo nemas sta fulati...ni da si corav....sve ima svoje mjesto...i saraf... :mrgreen:
 
po mome mišljenju čim vibrira, trebalo bi biti da se okreće  :misli:
 
bmw m 5 said:
nemojete odmah po mehanicaru pljuvati....pa nije nikakvi "kunst" zamijeniti donji trokut..i osovinu kotaca. Tamo nemas sta fulati...ni da si corav....sve ima svoje mjesto...i saraf... :mrgreen:
probnu vožnju mora napravit pogotovo zbog osiguranja a i dati neko stručno mišljenje jer ako nakon toga ponovo trese i ne radi kako treba onda nije napravio nikakvu procjenu a sa time i oštetio vlasnike nekog vozila. 100m nije dovoljno za test vožnju nakon karambola (možda na biciklama je)
 
boro said:
probnu vožnju mora napravit pogotovo zbog osiguranja a i dati neko stručno mišljenje jer ako nakon toga ponovo trese i ne radi kako treba onda nije napravio nikakvu procjenu a sa time i oštetio vlasnike nekog vozila. 100m nije dovoljno za test vožnju nakon karambola (možda na biciklama je)
slazem se....i ja radim sa motorima...ali sad da ja idem isprobavati neciji motor koji ima "vibracije" iznad 200 km/h.....Ne hvala.....pogotovo sa tudim motorom. To neka ustanovi vlasnik..i ona neka pokusa objasniti "fenomen"...sve se da rijesiti....
 
bmw m 5 said:
slazem se....i ja radim sa motorima...ali sad da ja idem isprobavati neciji motor koji ima "vibracije" iznad 200 km/h.....Ne hvala.....pogotovo sa tudim motorom. To neka ustanovi vlasnik..i ona neka pokusa objasniti "fenomen"...sve se da rijesiti....
savjet! pročitaj još jednom post.Čovjek tvrdi da je dao ovl, serviseru na popravak,procjenitelj napravio oštetni zahtjev i isplatu ali i dalje ima isti problem i reklamaciju da nešto ne valja. i prema tome on je oštečen a nitko drugi neče da preuzme odgovornost da napravi probnu vožnju ili neki drugi test da se kvar otkloni.a on je jedini koji o tome mora znat i predvidjet što bi bio još uzrok tome ali koliko vidim on NEMA POJMA !!!!!!!!!!!!!
 
boro said:
savjet! pročitaj još jednom post.Čovjek tvrdi da je dao ovl, serviseru na popravak,procjenitelj napravio oštetni zahtjev i isplatu ali i dalje ima isti problem i reklamaciju da nešto ne valja. i prema tome on je oštečen a nitko drugi neče da preuzme odgovornost da napravi probnu vožnju ili neki drugi test da se kvar otkloni.a on je jedini koji o tome mora znat i predvidjet što bi bio još uzrok tome ali koliko vidim on NEMA POJMA !!!!!!!!!!!!!
...a ma..tesko je ovako..treba vidjeti motor....tako da...desko je dati neki precizniji savjet....
 
ma nije mi jasno, zašto kada  već osiguranje ne pravi probleme ne naruči taj hebeni gornji trokut vilica da mušterija pođe doma zadovoljna, tresao on ili ne, ja kada je osiguranje u pitanju naručim što treba i što ne treba, svi sretni i zadovoljni :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
od takovog pada nevjerujem da se ista bitnije i vitalnije poremetilo....eventualno strada volan...i pomaknu se teleskopi uslijed pada....te je dovoljno popustiti sarafe trokuta i sve vratiti u centar...vibrirati moze radi lose balnsirane gume...ili same gume...

Hvala na komentaru. Stvar je u tome što motor uopće nije pao, već je bio odguran cca 5 cm sa zaključanim volanom. Mene u biti zanima da li se vilice štelaju (moja je pretpostavka da ne - jer tu ne bi smjelo biti tolerancije, nego tvornički nalegne i kilo-ključem se stežu određeni vijci). Gume su nove i izbalansirane. A još veći problem je u tome što osiguranje želi platiti popravak, ali ja to ne mogu dokazati, već eto sutra ću silom posjesti mehaničara (ovlaštenog za yamahu) pa da se sam uvjeri i dalje neka rješava kako zna i umije.
Pozdrav
 
bmw m 5 said:
slazem se....i ja radim sa motorima...ali sad da ja idem isprobavati neciji motor koji ima "vibracije" iznad 200 km/h.....Ne hvala.....pogotovo sa tudim motorom. To neka ustanovi vlasnik..i ona neka pokusa objasniti "fenomen"...sve se da rijesiti....

Pozdrav,
Stvar je u tome što sam ja ustanovio taj defekt, ali nemam načina dokazati neispravnost, jer nema savinutog ili oštećenog komada koji bi se zamijenio (na što pristaje "Croatia osig."). A osim toga, mislim da kod vilica nema štelanja, malo natezanja lijevo ili desno. Možda sam i prestrog u tom pogledu (picajzlast?) ali eto bavio sam se streljaštvom i sam proizvodio municiju - e tu nema šale sa "otprilike" dozama baruta itd. Pa mislim da ni kod motora nema toga. To mora leći, jer je tako i predviđeno. Nema tu "daj ga malo savini u lijevo". A kažeš da ga kao mehaničar ti ne biš isprobao, pa kako da te uvjerim onda ako ga probaš na 100 metara?????
 
god vozila na 2 kotača tog kapaciteta i mogućnosti - mislim da zaista nisi picajzlast
jer ako osjećaj u vožnji nije isti i budi nesigurnost - nije dobro