YAMAHA FJR 1300-gen.topic

jessy said:
Sve je to meni jasno ali sam se referirao na tvoju tvrdnju: Ako ovako dođeš na tehnički, po nekakvom dosadašnjem iskustvu nečeš moći riješiti tehnički dok ne obaviš atest. (y)

Ni ja nisam imao problema sa Leo Vince sve do prosle godine. Onda su me na TP upozorili da ce me pustiti ali da vise toga nema i da auspuh mora biti upisan.

Gdje se uopce radi atest i quanto kosta?
 
jessy said:
Ja sam 2 god. prolazio tehnički bez db kilera. Nitko me ništa nije pitao i prošao pola europe.

Isto i kod mene sa Banditom i Leom od 2010., jedino sam sa sobom uvijek vozio E3 homologaciju u prometnoj. Išao u Grčku, na Siciliju ili na kavu...

I sad ne planirah drugačije, ali eto kolege pišu o novom 'šišanju hrvatskih ovaca':
Unatoč tome kaj mi za homologacijski papir Austrijanac i Švabo kažu 'alles in ordnung' i da je to EC homologacija, ma naravno da to kod nas ne vrijedi, nee. U Hrvatskoj nema drugih problema pa treba vršiti atestiranja EU atestiranih ispuha. Svašta, umjesto da rade moto eko i dB test kao Nijemci.
Kad će jednom hrvati kao francuzi? :-(

Kako će to proći u mom slučaju, vidjet ćemo 21.3. pa javim. Ne mislim prije raditi ništa dok mi netko od rogatih iz CVH ne obrazloži što ne valja sa EC homologacijom u slučaju da itkp išta dodatno pita. Taman da se radi o 100kn.

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk

 
Neznam kako je drugdje ali znam kako je ovdje u Puli. Dođe se osobno na STP i zatraži atestiranje. Dobije se termin kroz 2, 3, 4 dana i u zakazano vrijeme dođe se na atest. Slikanje motora, auspuha, broja šasije, oznaka na auspuhu, db killera, mjerenje buke, ispunjava se nekakav zahtjev i onda se to zajedno sa papirologijom od auspuha šalje u CVH koji odlučuje odobriti ili ne. Odgovor obično dođe kroz 5-7 radnih dana (meni kao obavijest na email, mislim da je opcija B da vas zovu telefonski sa tehničkog gdje ste predali zahtjev) - da mogu otići na STP i upisati auspuh u prometnu. To košta oko 300 kn.

Ne vrše sve stanice za tehnički pregled atestiranja, koliko mi je poznato.

Druga stvar, onu knjižicu (homologaciju) koju ste dobili uz auspuh, ako vam je želja zadržati original fotokopirajte ili isprintajte još jedan primjerak sa web stranica proizvođača auspuha jer ovo što predate prilikom atesta mislim da se ne dobiva nazad. Pišem to jer bi vam taj dokument mogao trebati u EU gdje je važeći, jer napomena koju nakon atesta dobijete u prometnoj mislim da nije razumljiva nekoj stranoj policiji ili prometnom redarstvu jer se radi samo o broju atesta, pečatu i potpisu djelatnika STP-a.

U kratkim crtama da se nebi brkali pojmovi - radi se o atestu homologiranog zamjenskog dijela na vaše vozilo. Usporedbe radi kao da ugrađujete kuku na auto. I sa kukom se dobiju papiri pa je to u praksi nebitno ako vam nije upisana u prometnu.

Da sve zajedno djeluje kao način za pokupiti 300 kn, djeluje.

Kod nas ovdje već dobre 3 sezone ovo funkcionira i to prilično strogo.
 
A kakva je situacija sa originalnom dodatnom opremom, npr "Yamahin" Akrapović koji je montiran odmah prilikom kupnje?
 
GT said:
A kakva je situacija sa originalnom dodatnom opremom, npr "Yamahin" Akrapović koji je montiran odmah prilikom kupnje?

Nedorečena. :misli:

Navodno ako je na računu za vozilo istaknuto da je tvornički opremljen sa takvom dodatnom opremom da to prolazi, ali ne mogu to potvrditi.
Ukoliko nije na računu, čuo sam rekla-kazala da su neki uspjeli upisati bez atesta ali nebih mogao tvrditi da je tako.
Vrlo vjerovatno treba isto raditi atest, tj. znam nekoliko primjera gdje su ljudi linijom manjeg otpora tako i učinili (atestirali su).

:neznam:
 
Maestral said:
Ni ja nisam imao problema sa Leo Vince sve do prosle godine. Onda su me na TP upozorili da ce me pustiti ali da vise toga nema i da auspuh mora biti upisan.

Gdje se uopce radi atest i quanto kosta?

Nije mi jasna ta logika,rekao bih da je stvar u uzimanju love.Kak ih ne jebu bojleri od tvornickih spulja?
 
Obzirom na navedeno, moj savjet je ako se uz NOVO vozilo kupuje kakva originalna dodatna oprema (npr. maglenke ili auspuh), nije loše na računu za vozilo, pod napomenu to i napisati.

Što se kufera tiče za sada nije potrebno raditi atest niti tko zahtjeva, međutim na preporuku djelatnika STP-a ja sam i na prošlom i na sadašnjom motoru upisao kufere pod napomenu (piše nešto tipa "mogučnost centralne i bočne prtljage ili tako nešto, pečat STP-a preko toga - nije mi sada prometna pri ruci ali tako nešto su mi napisali).
 
mala paralela,kako se nisu sjetili homologirati zadnji lonac na autu?Meni je to isti klinac,prosle godine me poslao sa tehnickog jer mi zadnji lonac nije bio u redu,ok.Odem do Isap-a,ugrade lonac, ne origigi fiat nego nekaj njihovog  i na tehnickom sve ok.
 
prpa said:
mala paralela,kako se nisu sjetili homologirati zadnji lonac na autu?Meni je to isti klinac,prosle godine me poslao sa tehnickog jer mi zadnji lonac nije bio u redu,ok.Odem do Isap-a,ugrade lonac, ne origigi fiat nego nekaj njihovog  i na tehnickom sve ok.

slažem se (y)

realno to je isto aftermarket auspuh kao i bilo koji za motocikle, međutim, ako bi se tako gledalo onda bi trebalo i druge brisače atestirati ili drugu marku guma, uljni filter od konkurencije ili nešto deseto, navesti po izboru...

uglavnom teško je dati neki pametan komentar na to sve skupa jer je situacija apsurdna...

ispada da sve prolazi osim ako nešto "bode u oko", onda treba raditi atest makar sporni dio bio homologiran baš za to vozilo

razumijem ja i dečke koji su kontrolori na stp, jednostavno imaju direktivu da gledaju auspuhe koja je došla iz CVH i moraju je slijediti jer nema druge...
 
Baš apsurd. Ljudi voze šankove i tuš kade na seljotjun autima, a motor ne smije imati homologiran ispuh koji vrijedi u cijeloj EU. Eto ipak mi nismo evropa.

Da ne odemo s teme, koje gume vozite?
OEM Bridgestone mi nije nešto. Potrošene su nakon 8000km, što i nije tako loše.
Na banditu sam super zadovoljan bio sa Dunlop RS3, a za FJR se vidim preporuča Pirelli Angel GT A specifikacije?
Može neka preporuka nekog sa dužim stažom na FJR? Za dulje ture, ponekad žešća vožnja. Evo npr u Lipnju je u planu Istanbul i opet kroz Karpate :)

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk

 
Tealc said:
Baš apsurd. Ljudi voze šankove i tuš kade na seljotjun autima, a motor ne smije imati homologiran ispuh koji vrijedi u cijeloj EU. Eto ipak mi nismo evropa.

Da ne odemo s teme, koje gume vozite?
OEM Bridgestone mi nije nešto. Potrošene su nakon 8000km, što i nije tako loše.
Na banditu sam super zadovoljan bio sa Dunlop RS3, a za FJR se vidim preporuča Pirelli Angel GT A specifikacije?
Može neka preporuka nekog sa dužim stažom na FJR? Za dulje ture, ponekad žešća vožnja. Evo npr u Lipnju je u planu Istanbul i opet kroz Karpate :)

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk
Ja sam nakon originalnih Bridgestone bt 023 stavio Pirelli angel ST i preporodio se. Motor kao da ima 50 kg manje. Puno bolje leži u zavojima i još nikad nije proklizala. Angel mi traje cca 10000 km, jedino ih brza vožnja autoputem brže skocka. Troše se podjednako prednja i zadnja.
Uglavnom do sad sam potrošio 4 para i ponovo ih stavljam. Trenutno su u Motoboxu na akciji 1100 kn za par. Best buy.
 
Tealc said:
St je stara verzija, GT kao nova i trebala bi duže trajati. Ima li istine ili reklama?

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk
Ne znam kaj bi rekao. Nisam još čuo da su nekome na Fjr trajale gume dulje od 10000 km. Nekome jesu ali taj se ne vozi kak se spada.
 
jessy said:
Ne znam kaj bi rekao. Nisam još čuo da su nekome na Fjr trajale gume dulje od 10000 km. Nekome jesu ali taj se ne vozi kak se spada.
Haha, istina :)
Pitam jer pišu na fjrowners da soma više ide GT. Ima tamo likova sa po 12000milja na setu :)

E i sad sam upravo vidio Angel GT II da je izašao, valjda bude koji test do ljeta...
Možda čak i probam sa ST s akcije ako su tebi dobre jer soma nije puno za set.

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk

 
Probaj, duplo su jeftinije od GT a ne vjerujem da su duplo loše. Ja ih vozim u nagib do kraja i nikad još nisu pustile. Jedino ak si trkač ali onda imaš krivi motor :mrgreen:
 
jessy said:
Probaj, duplo su jeftinije od GT a ne vjerujem da su duplo loše. Ja ih vozim u nagib do kraja i nikad još nisu pustile. Jedino ak si trkač ali onda imaš krivi motor :mrgreen:
Hvala. Bum probao. Nisam trkač, ali volim popeglat kao i ti, di se može :)
Još samo pitanje, te kaj ti traju po 10 soma, uzimaš normalne/standardne ili zadnju E specifikaciju?
Hvala i LP

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk

 
Uzimam normalne, kakve ima kod Matka bez posebne oznake. Razlika je što sa posebnom oznakom imaju jaču karakasu na prednjoj gumi, ali to je za neka max opterećenja koja ti nećeš nikad osjetiti. To je zbog toga jer Fjr ima težak prednji kraj. Ali ST se troši ravnomjerno. Razgovaraj sa Matkom, i on će ti preporučiti ST kao best buy.
 
jessy said:
Uzimam normalne, kakve ima kod Matka bez posebne oznake. Razlika je što sa posebnom oznakom imaju jaču karakasu na prednjoj gumi, ali to je za neka max opterećenja koja ti nećeš nikad osjetiti. To je zbog toga jer Fjr ima težak prednji kraj. Ali ST se troši ravnomjerno. Razgovaraj sa Matkom, i on će ti preporučiti ST kao best buy.

Koliko ti traju Angel ST? Vozio na BT23, PR4 i sad imam RS3. RS3 daleko van konkurencije u svakom pogledu. Doduše i koštaju 2000 kuna a to je skoro duplo vise od Angel ST.
 
Uzeo sam ST kod Matka za Valentinovo, ha ha ha. Da traju upola kao konkurencija, za tu lovu (1150kn) nema veze...

Bridgestone sam odvozio 3 seta, interesantno uvijek isporučene sa novim motorima, i interesantno nikad mi nisu legle briđstonke.

RS2 je bila super guma, od početka do zadnjih kilometara na velikom Banditu. 60tkm na njima. Tako da ovo što govoriš za RS3 vjerujem, ali eto nakon 7 godina ekskluzive sa Dunlopom sada ćemo malo probat Pirelli...

Sent from my MI 8 Pro using Tapatalk

 
Angel ST traju cca 10000 km