Yamaha fz1n problem

xkovax

Active member
Znaci ovako, zadnji cijeli mjesec se vozikam sa motorom sve normalno, danas odlucim oprat motor (ne koristim miniwash) ocistit lanac posto ce kisa sad dva dana pa se necu voziti i nakon pranja kada se osusio idem se krug provozati. Nakon toga u voznji motor do 7000 obrtaja ima cudan zvuk te nakon toga cukne i naglo ubrza. Pustio sam ga sad na miru nekih 3h no i nakon toga i dalje isto. Sta bi moglo biti?
 
Znaci ovako, zadnji cijeli mjesec se vozikam sa motorom sve normalno, danas odlucim oprat motor (ne koristim miniwash) ocistit lanac posto ce kisa sad dva dana pa se necu voziti i nakon pranja kada se osusio idem se krug provozati. Nakon toga u voznji motor do 7000 obrtaja ima cudan zvuk te nakon toga cukne i naglo ubrza. Pustio sam ga sad na miru nekih 3h no i nakon toga i dalje isto. Sta bi moglo biti?
Možda si pomočija instalaciju?
Uvik nakon pranja motor ostavim da odradi do ventilatora i po mogućnosti da se dobro osuši vani,onda ga spremim,praonice i visokotlačne perače izbjegavan maksimalno...
Pusti ga nek se dobro osuši i probaj onda,svakako probaj pustiti da odradi na leru do ventilatora 👌
 
  • Like
Reactions: xkovax
uzmi wd-40,i pospricaj lulice i svjecice,pricekaj 10-15min.,pali i vozi...
 
  • Like
Reactions: xkovax
Vjv usla vlaga u bobine...
 
Pozz, vjerojatno je usla voda kroz kabel od svijecice pa ti mozda jedan cilindar ne radi povremeno....to se i meni desilo na fzs 1000 poslje pranja pa sam onda izbjegavao mocit agregat sa gornje strane.....dobro ga zagrij kako su gore vec napisali da sve ispari i osusi se
 
  • Like
Reactions: xkovax
Jesam, zagrio ga ventilator odradio svoje, odstajao preko noci i sve isto maloprije dosao s posla pa probao... Sutra ili prekosutra cu skinuti svjecice sve naspricati pa cu vidjeti sta bude ako ni to nije onda cu vidjeti dalje...
 
Hahahaa, imao do sad 3 ponude za njega... I to dosta dobre ali nemam sta kupiti tako da ostaje...
 
  • Like
Reactions: prpa
Zadnje vrijeme non stop čujem da ljudi imaju problema nakon pranja motora.
Ja cijelu svoju moto karijeru perem motore bez milosti, u praoni , sa šlaufom svakako i nikad ni najmanji problem.
Bit će da su i motori postali osjetljivi :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: enduro
Pogledaj dobro da ti nisu probile lulice. Meni je bio sličan problem na FZ6.

Oni jackovi sto idu u bobine ili bobine sto idu u masinu?


Zadnje vrijeme non stop čujem da ljudi imaju problema nakon pranja motora.
Ja cijelu svoju moto karijeru perem motore bez milosti, u praoni , sa šlaufom svakako i nikad ni najmanji problem.
Bit će da su i motori postali osjetljivi :rolleyes:


Garaza je spas...
 
Eh da. Kad probije bobina moze se zaljepit po njoj izolirband ali nije dugorocno rjesenje
 
Garaža, mrkli mrak i gledaj, skini osigurače od svjetala da ne remete mrak, upali motor i gledaj jel ima negdje iskrica oko kablova, bobina i lulica svjećica. Jednom mi tak probijal kabel, mrak me prosvijetlio gdje je problem.
 
Oni jackovi sto idu u bobine ili bobine sto idu u masinu?





Garaza je spas...
Ne. FZ6 2004 je imao klasične lulice. I dvije bobine. Svaka bobina za 2 cilindra.

Jednostavno su dvije lulice bile ciknute i probijale bi kad bi bilo vlage. Svi meštri i električari u DBK mi nisu znali riješit problem. Zbog njih sam potrošio preko 4 000 kuna na njihove diagnoze. Nove bobine 2400 kuna, dva seta svječica, 800 kuna, TPF 1200 kuna. I sve bez uspjeha.

Nakraju mi prijatelj dao da čupam instalacije sa njegovoga i da mjenjamo dio po dio sa mojim. I tako došli do toga da su lulice probijale.

Zamjenio dvije lulice 300 kuna i problem riješen.

A silni meštri sa kompjuter diagnozama, mi izbili 4000 kuna za kurac.