Yamaha FZ6 dojmovi i pitanja

Bok ekipa,
frend je zainteresiran za FZ6 i trenutno ju traži. To bi mu bio prvi veći motor i ozbiljno je zagrizao baš za taj. Može tko objasniti razlike između S1 i S2, neke mane, na što bi trebao posebno obratiti pozornost pri kupovini i sl.
Također, najveća misterija nam je koji modeli imaju karb a koji injektore :rolleyes:


Ako ko prodaje, nek se slobodno i javi u inbox

ne bi virova al na wikipediji otvori yamaha fz6 i pišu ti 2006-2010 sve razlike po godinama... a na youtubeu imaš ovu budalu koja ima viška vrimena al čak ima i nekih zanimljivih videa na kanalu pa baci oko




btw, jel neko prespaja svitla da svitle oba kratka, jel to ima kakvog smisla/efekta?
 
btw, jel neko prespaja svitla da svitle oba kratka, jel to ima kakvog smisla/efekta?
Navodno te onda druga vozila po noći mogu zamijeniti za auto (jedno svjetlo=motor, dva svjetla=auto u daljini) pa krenuti u pretjecanje ili nešto jer misle da si daleko, a ustvari nisi, tako da nije baš preporučljivo...
 
  • Like
Reactions: NewMessiah
ne bi virova al na wikipediji otvori yamaha fz6 i pišu ti 2006-2010 sve razlike po godinama... a na youtubeu imaš ovu budalu koja ima viška vrimena al čak ima i nekih zanimljivih videa na kanalu pa baci oko




btw, jel neko prespaja svitla da svitle oba kratka, jel to ima kakvog smisla/efekta?
Ja imam u planu prespojiti da rade oba jedino još nisam siguran hoću li ići ono grubo s fara na far ili rastaviti do đeka i ubaciti na predviđeno mjesto (po nekim video clipovima ima mjesto za tu žicu). Kratko svjetlo je očajno i ništa se ne vidi ,a probao sam skoro sve .
 
Pozdrav svima, nasao sam na oglasima jedan fazer 2006 godiste sa navodnom predjenim 29.000km za 3500e
Koje su mane na ovom motoru i na sta obrnuti paznju? Dali je potreban ikakav kod za da pristupim do meni dijagnistika i slicno?

Isto hocu da pitam, dali taj motor iz 2006 godiste treba da ima tu digitalnu kilometrazu?
 

Attachments

  • FB_IMG_1684826875090.jpg
    FB_IMG_1684826875090.jpg
    61.2 KB · Views: 0
  • FB_IMG_1684827217793.jpg
    FB_IMG_1684827217793.jpg
    34.9 KB · Views: 0
  • FB_IMG_1684827230191.jpg
    FB_IMG_1684827230191.jpg
    71.5 KB · Views: 0
nema fazer generalnih mana..... jedino što znam da im zna otić vijak prednjeg lančanika (obično to u servisu onda zavare za osovinu, pa kod svakog mijenjanja lančanika treba ponovit postupak ako nećeš mijenjat osovinu)....
malo premekan ovjes, motor koji traži okretaje i malo tvrđi mjenjač......
trajnost je neupitna ako je iole održavan.....


pregledaj generalnu potrošenost, ležajeve, struju.... mehanička oštećenja......

sat je normalan......
 
Hvala ti.. Malo je cudno motor je uvezen iz italije a ima 29.000km... motor je dobro sacuvan sto se ne moze utvrditi dali je presao 129.000 ili 29.000...
 
realno je malo vjerovatno (ali moguće) da je to prava kilometraža.... ali ovisi i koliko je skidano....
jesu li ručke mijenjane i koliko su izlizane, gumice na pedalama isto, utezi volana.... prođi magnetom po rezervaru (ako je padano obično stradaju izbočine pa ih napune kitom).... potraži ogrebotine i neujednačenost boje po deklu i sl... jel plastike stoje čvrsto ili ima improvizacija.....
provjeri bez ruku da li motor zanosi u stranu....
itd.....
 
btw, jel neko prespaja svitla da svitle oba kratka, jel to ima kakvog smisla/efekta?
Svojevremeno dok sam imao 6icu sam imao spojena oba svijetla, kupio sam ga takvog pa ti ne bi znao opisat postupak, ali znam da su radila odlicno i moja preporuka. Ugl gledaj da ih dobro podesis da ne smetaju nikome.. Kasnije na Cbr sam morao stavljat bixenon da se moze vozit po noci, uzas od svijetala. Trenutno na Fazeru 8 ista stvar kao na 6ici, radi jedno svijetlo i dosta je losa vidljivost, medjutim kako se sada gotovo nikada ne vozim po noci osim po gradu koji je osvijetljen nisam imao potrebu kemijat oko toga..
 
Last edited:
realno je malo vjerovatno (ali moguće) da je to prava kilometraža.... ali ovisi i koliko je skidano....
jesu li ručke mijenjane i koliko su izlizane, gumice na pedalama isto, utezi volana.... prođi magnetom po rezervaru (ako je padano obično stradaju izbočine pa ih napune kitom).... potraži ogrebotine i neujednačenost boje po deklu i sl... jel plastike stoje čvrsto ili ima improvizacija.....
provjeri bez ruku da li motor zanosi u stranu....
itd.....
Slazem se s ovim i prethodnim postom.. Meni je isto otpala matica prednjeg lancanika, jednostavno otpadne osigurac i maticu drzi napetost lanca, dosta opasno.
Dodao bih samo da nikada nisam vozio Fazer 6 koji nije vukao u stranu, kad se maknu ruke sa volana, a vozio sam poprilicno komada.. Stvarno interesantno jer neki od njih su bili bez padova i stvarno uredni motori.
 
Hvala svima. Obraticu paznju.. Malo je cudna i boja na zadnje plastike i prednji blatobran.. zar ne treba da bude u boji motora ?
 

Attachments

  • FB_IMG_1684845785044.jpg
    FB_IMG_1684845785044.jpg
    45.3 KB · Views: 0
  • FB_IMG_1684846764708.jpg
    FB_IMG_1684846764708.jpg
    73.5 KB · Views: 0
  • Screenshot_20230523_150042_Facebook.jpg
    Screenshot_20230523_150042_Facebook.jpg
    176.7 KB · Views: 0
Tako je bojan u originalu.
A gle.. Treba bit realan. Kupujes motor iz uvoza star 16-17 godina i nije neobično da ima mana i koju crticu ili eventualno krpanu plastiku.
S obzirom na nosace kofera, dodana svijetla u touring stilu, pretpostavljam da je vozen.. I to poprilicno vise od navedenih 29000km.
Nije to Fazeru problem, ali tako vjerojatno stvari stoje.
Ugl. gledaj da je masina dobra i da nema prevelikih ulaganja. Potrosni djelovi, gume, lanac, pakne, diskovi, ulje, servis kocnica, vila.. Takav jedan veliki servis i gume ti pojedu vise od tisuću eura. Sa time na pameti i činjenicom da je to trecina vrijednosti, odvazi dobro dali ih je mozda bolje ulozit u noviji i očuvaniji motor..
 
  • Like
Reactions: gvo and Xj6_2013
Pozdrav,
imam pitanje vezano za preradu tvorničkog auspuha fz6 s2. Imam dva tvornička auspuha (ovaj koji je na njemu sam mislio ostaviti urednog za tehnički), a sa drugim sam mislio kemijati malo. Mislio sam ukloniti katalizator i imati ravnu mid-pipe, te povaditi sve pregrade unutar lonca, osim možda eventualno posljednje al' budem vidio. Je li tko radio preradu tvorničkog auspuha sa središnjom granom u protočni? Zanima me isplati li se u konačnici zbog kvalitete zvuka, te ima li kakav utjecaj na rad i zdravlje motora zbog otvorene cijevi.
Hvala na odgovorima unaprijed :)
 
Ak već to moraš raditi, ostavi kat, a lonac preradi.
Ak sve makneš samo bude urlalo bezveze.

I kad dolaziš novi na forum, imaš podforum za predstavljanje novih članova
 
  • Like
Reactions: DuleSavić
Ak već to moraš raditi, ostavi kat, a lonac preradi.
Ak sve makneš samo bude urlalo bezveze.

I kad dolaziš novi na forum, imaš podforum za predstavljanje novih članova
Nisam znao za taj podforum, ali hvala vam na napomeni.
Postoji li koji specifičan razlog zašto da ne radim decat, a modificiram lonac?
Zašto ne obrnuto?
 
jel ko ima kakvih problema s abs-om na fazeru (s2), jutros ga palim, abs lampica normalno odradi svoje, upali se i ugasi, i cim san krenia pocela blinkat... hvala manualu na detaljnim uputama, ne znam šta bi drugo napravia da nisam ovo pročita... :LOL:

"For ABS model only
If the ABS warning light flashes
or remains on after starting, the
ABS may be defective, and the
brake system reverts to conventional
braking.
If this occurs, have a Yamaha
dealer check the system as
soon as possible."
 
Jeli imaš owners manual ili service manual? - jesi probao ući u dijagnozu i pronaći/očitati ima li kakvu grešku?

 
Čini se ok. Obrati pažnju na potrošne dijelove, kočnice, lanac i lančanici (da nije lanac istegnut), gume..
Na prvu se čini jeftin, no ak ima dosta ulaganja + uvoz i rega, vrlo brzo si na 4t eura..