Yamaha FZ6 dojmovi i pitanja

Žena mi ima Fazera(S1) 600, 2006, sa 40000km! Motor je kupljen sa 6000km!
Pitanje! Šta je sa provjerom ventila?
Manual kaže 40000km! Motor je čuvan, normalno vožen, redovno servisiran, vrti svileno!
Prije par miseci proša kraj Pribudić Servisa, pita njih za ventile. Oni kažu ništa ne diraj do 70,80000km!
Kakva su vaša iskustva?
 

Attachments

  • IMG_20210613_101103.jpg
    IMG_20210613_101103.jpg
    5.1 MB · Views: 0
Prodan FZ6 sa 110 tisuca km bez promjene faznog lanca i stelovanja ventila. Ti vidi :)
 
  • Like
Reactions: Putnik_36
Bili štelovani preventivno na negdje oko 50.000, da me ubiješ nisam siguran ali mislim da je meštar komentirao da su 1-2 (ili 2-3, rekao sam da se ne sjećam :mrgreen:) bili maalo van tolerancije i tojeto.

Motor prodan sa 96.000 (y)
 
Bok ekipa! Do sad sam vas samo čitao i saznao dosta korisnih informacija, a sad je vrijeme i da pitam ponešto. :)

Kolika je razlika u buci između prednjeg lančanika s gumenim selenom i onog bez selena? Na motoru je LeoVince, uglavnom s killerima pa mislim da tu dodatnu buku s običnim lančanikom ne bi trebao čuti. Ili?

Radi se o FZ6 S2 (NHG), vlasnik sam nepunih godinu dana i oduševljen sam motorom. Uz lanac. lančanike (DID 530VX3 + JT lančanici) i svjećice (CR9EK), odradit ću i prvu provjeru/štelanje zazora ventila na 57.000 km. Znam da je to trebalo na 40k km, a zanima me kakva su vaša iskustva s luftovima i mijenja li se pri tome i brtva poklopca?

Hvala puno 🍻
 
Bok ekipa! Do sad sam vas samo čitao i saznao dosta korisnih informacija, a sad je vrijeme i da pitam ponešto. :)

Kolika je razlika u buci između prednjeg lančanika s gumenim selenom i onog bez selena? Na motoru je LeoVince, uglavnom s killerima pa mislim da tu dodatnu buku s običnim lančanikom ne bi trebao čuti. Ili?

Radi se o FZ6 S2 (NHG), vlasnik sam nepunih godinu dana i oduševljen sam motorom. Uz lanac. lančanike (DID 530VX3 + JT lančanici) i svjećice (CR9EK), odradit ću i prvu provjeru/štelanje zazora ventila na 57.000 km. Znam da je to trebalo na 40k km, a zanima me kakva su vaša iskustva s luftovima i mijenja li se pri tome i brtva poklopca?

Hvala puno 🍻
U moga brata prvi FZ6 S 2004 godina. Vozi se ama baš svaki dan. Ni mažen, ni pažen, ni garažiran. Motor peri deri. Nikad stao.
Ventili nikad dirani. Čak ni semerinzi na vilicama nisu još pustili. Osim standardnih potrošnih materijala (lanci, lančanici, pločice, akomulator) mjenjano prije dosta godina lanac bregaste, na 90K zadnji amortizer, na 100K pumpa vode. I to je to. Samo redovno održavanje.
Motor zahvalan do boli.
 
  • Like
Reactions: lotus9 and prpa
Ja sam ventile dal pregledat preventive radi na 35000...
Jer nikad nemreš vjerovat u kilometražu.. a ionak sa moral mijenjat sviječice.. pa je trebalo sve skidat...Rekao je majstor da su bili ok više manje...za ventile

Sad sam sredil i vilice...ulje i semeringe.. stare nisu bile loše.. ali su stupovi bili uvijek masni... Stavil sam i gustije ulje..

Nije mi se vidla velika kilometraža.. na motoru..diskovi su ko novi.. original...


Piknul sam i nove gume... Dal poravnat prvu vilicu... I mali servis.... Sad računam da sam miran 50k.. osim lanca i guma... I nekak mi se prve pločice slabo troše .. skoro ništa na 7000km.. zadnje su kakve su i bile... Njih ni ne koristim..
 
Last edited:
Nema brige, cca 35 000km je klasicna kilometraza za motore te klase iz njuskala.
Teško za vjerovat.. ak ja u sezoni piknem 7kkm do 10kkm... A ovaj je 2009... Tak da...dobro. Nije vožen 5 godina.. Stajal je u staji sa slomljenom vilicom...
Opet to je 7 godina.. a pisalo je 27000km...kad je kupljen..

S druge strane.. ja do posla i natrag imam 70km... A dosta puta se odvezem...
Ukratko nikeome ne vjerujem...
 
  • Like
Reactions: prpa
Ja znam ljude koji se voze s motorima, znam i vlasnike motora. Vlasnici su oni koji kupe motor iz nekog sebi znanog razloga, malo im je to u početku fora i onda motor krene skupljati prašinu. Pa mu ga žao prodati, puno ga platio, dobar motor, malo vožen a godine idu. Na kraju ipak završi u prodaji i netko kupi dobar motor. Drugi je problem da sudeći po oglasnicima svi motori spadaju baš u tu kategoriju iako se iz aviona vidi da stanje ne odgovara kilometraži. Evo lani od kuma stari izvukel Jawu350 iz garaže, nova kupljena 80-ih, nikad regana, 300 km na satu. Čovjek ju tada kupil samo jer je inflacija pojela cijenu i kupil novi motor za cijenu 2 bureka.
 
Tako je, i ima smisla ako je prvi vlasnik, al ono 3-4 vlasnika 30 000km.
Jako puno motora ima skinutu kilometrazu, al najveci problem je u tome sta ljudi misle da su motori sa 60-70tis km smece jel su u oglasima 90% motora sa 30tis. Nisu ni svjesni da vecina vozi motore sa duplom kilometrazom.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Pozdrav svima, evo nakon dvogodisnje pauze kupljena Yamaha fz6n 2010 . Za sada sam promjenio disk plocice, diskove, volan i retrovizore.
jos planiram staviti GPR ghost auspuh ili neki drugi, moze preporuka. Usput evo par slika.
 

Attachments

  • IMG_20220317_064627.jpg
    IMG_20220317_064627.jpg
    2.5 MB · Views: 0
  • IMG_20220327_122342.jpg
    IMG_20220327_122342.jpg
    3.7 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Lucijano and SpoRRi
Baci oko na Dominator mozda ima li jer su odnedavna poceli proizvoditi auspuhe sa e oznakom...Gle, dupli je pa je to dosta skup sport jbg.


Lijepa ti masina i zelim ti puno kilometara.
 
Zna povremeno naletiti i koji rabljeni leo, prati njuškalo i marketplace na fb.
Ja sam tak upecao akrape

Edit: koliko vidim imaš na njuški Leo u prodaji.
 
Last edited:
Baci oko na Dominator mozda ima li jer su odnedavna poceli proizvoditi auspuhe sa e oznakom...Gle, dupli je pa je to dosta skup sport jbg.


Lijepa ti masina i zelim ti puno kilometara.
Hvala , budem vidio jos.