Yamaha FZ6 dojmovi i pitanja

+marek+ said:
Vidi si u Mahmoto. Kappa nosaci i torbe

(y)

To se o ovome radi
https://www.njuskalo.hr/dodatna-moto-oprema/nosaci-bocnih-torbi-bisaga-kappa-yamaha-fz6-fz6-600-fazer-oglas-16307853

I sad malo idem guglat taj dodatni 351KIT i cini mi se da je to vec namontirano na moj motor :misli:
bas sam smotan.
 
Skužim da mi se nešto malo omaklo pa nisam mijenjao ulje u vilicama ravnih, khm, 45000 km [emoji38]

Uglavnom, koja razlika :shock: - prednji kraj je bio počeo plivati ali kao i kod svega što se postupno pogoršava ni ne skužiš dok ne popraviš.

Stalno pričamo o auspusima i ledksenon žaruljama ali redovito održavanje vilica i kočnica je ultimativni tuning (y) :mrgreen:
 
bricksrheavy said:
Skužim da mi se nešto malo omaklo pa nisam mijenjao ulje u vilicama ravnih, khm, 45000 km [emoji38]

Uglavnom, koja razlika :shock: - prednji kraj je bio počeo plivati ali kao i kod svega što se postupno pogoršava ni ne skužiš dok ne popraviš.

Stalno pričamo o auspusima i ledksenon žaruljama ali redovito održavanje vilica i kočnica je ultimativni tuning (y) :mrgreen:

Vec duze planiram stavit prednje progresivne opruge, i odgovarajuce gusce ulje. Al kako si reka ne ides za tim kako je lose kad se vozis svaki dan. Sad si mi da za mislit.
I meni je mekanost prednje vilice nekako minus.
 
Ja sam sad zadovoljan s vilicama, s obzirom na mojih 70 kg i Babsk-Touring stil vožnje :mrgreen: nema nekog poniranja.

Kolega Poštar je ovdje nedavno spominjao YSS (mislim) opruge koje je stavljao na bratovog fazera, a s obzirom da taj čovjek VOZI, kad kaže da su dobre može mu se i vjerovati (y)
 
Je promjena ulja brutalno znaci i slazem se. Preporodis se kad promjenis samo ulje.
 
Yamaha Servisni Priručnik, ta Knjiga Svih Knjiga, Sveto Pismo po kojem se živi i od kojeg se NIKAD ne odstupa, kaže; "Po potrebi" [emoji38]
7b4ec4557c87e69768674d0ec2ba6840.jpg
 
Bok ljudi,

Sad kako zna biti toplijih dana, freza mi zna malo malo palit ventilator u gradu. Pa me zanima kako vi kad stanete nakon voznje? Bed mi ga je ugasit na npr 103 stupnja, jer jos kuha i raste sigurno, a ako ga drzim na kontaktu da radi vent, jede mi akumulator.

Jel to okej ugasit ga odmah na 100-105 supnjeva iako je na suncu, jos kad bude przilo preko 30?

Inace je okej sve, tekucine za hladjenje ima, u voznji je 75-85 na otvorenoj.
 
Ja ga ostavim da radi dok ne ugasi ventilator, logika mi je da dok motor radi cirkuliraju i ulje i voda te ga hlade zajedno s ventilatorom.
 
Ja ga ostavim da radi dok ne ugasi ventilator, logika mi je da dok motor radi cirkuliraju i ulje i voda te ga hlade zajedno s ventilatorom.
Probao sam i tako, mislim da je dosta sporija cirkulacija vode na leru pa i nije padala temperatura. Trebao bi 5-6min stajali pored njega da kolko tolko spadne ispod 100.

Bas mi to stvara problem pa me zanima sto se mehanike tice, jel bude kakve stete kad se ugasi na 105 s tim da sigurno ukuha ugasen do 110-115
 
slobodno gasi.....
i na koju foru se može ugašen još grijat....
Ajd sad i lupam jer nije isto - ali turbaka nećeš odmah ugasiti nakon jače vožnje iako se po tvojoj logici turbina nakon gašenja nema šta dalje grijat?
 
Ajd sad i lupam jer nije isto - ali turbaka nećeš odmah ugasiti nakon jače vožnje iako se po tvojoj logici turbina nakon gašenja nema šta dalje grijat?

Turbak se ne gasi ne zato sto se turbina jos grije, nego zato sto se prebrzo ohladi
 
  • Like
Reactions: bricksrheavy
Isto vozim po gradu stalno pa mi se ne pali tako cesto, al uvijek pricekam 60 sec kad stanem da odvrti malo pa ugasim.
 
Bok ljudi,

Sad kako zna biti toplijih dana, freza mi zna malo malo palit ventilator u gradu. Pa me zanima kako vi kad stanete nakon voznje? Bed mi ga je ugasit na npr 103 stupnja, jer jos kuha i raste sigurno, a ako ga drzim na kontaktu da radi vent, jede mi akumulator.

Jel to okej ugasit ga odmah na 100-105 supnjeva iako je na suncu, jos kad bude przilo preko 30?

Inace je okej sve, tekucine za hladjenje ima, u voznji je 75-85 na otvorenoj.

i kod mene je isto. ja ga ugasim i ne čekam ga da ohladi ,
a kada je vani vruće, preko 30c onda imam osjećaj da vent ne bi nikada ni ugasio...
mjenjao sam antifriz ,provjeravo ventil sve isprano ,jednostavo je tako.
skuter je za grad bolji,ne grije se toliko :mrgreen:
 
Bok ljudi,

Sad kako zna biti toplijih dana, freza mi zna malo malo palit ventilator u gradu. Pa me zanima kako vi kad stanete nakon voznje? Bed mi ga je ugasit na npr 103 stupnja, jer jos kuha i raste sigurno, a ako ga drzim na kontaktu da radi vent, jede mi akumulator.

Jel to okej ugasit ga odmah na 100-105 supnjeva iako je na suncu, jos kad bude przilo preko 30?

Inace je okej sve, tekucine za hladjenje ima, u voznji je 75-85 na otvorenoj.

Na semaforu u splitu se pali redovito. Full gas gasi ventilator.
Sto se zakona fizike tice nemas brige sa gasenjen motora. Samo ce temp rashladne tekucine past sporije, ali ionako si mu ugasia izvor topline. Inace ako pogledas sveto pismo kako bi brick reka i vidis koja temperatura se smatra visoka zgrozit ces se :D
 
Meni se vazda palila cetvrta pa bi spustalo na trecu crticu kad upali ventilator. A jbg ako vozis ko auto i ne izmedu jbg mora ti se palit ventilator, ugrije se on brzo ako ga po gradu milkiš
 
  • Like
Reactions: Kasho and prpa