+marek+ said:Vidi si u Mahmoto. Kappa nosaci i torbe
bricksrheavy said:Skužim da mi se nešto malo omaklo pa nisam mijenjao ulje u vilicama ravnih, khm, 45000 km [emoji38]
Uglavnom, koja razlika :shock: - prednji kraj je bio počeo plivati ali kao i kod svega što se postupno pogoršava ni ne skužiš dok ne popraviš.
Stalno pričamo o auspusima i ledksenon žaruljama ali redovito održavanje vilica i kočnica je ultimativni tuning
Probao sam i tako, mislim da je dosta sporija cirkulacija vode na leru pa i nije padala temperatura. Trebao bi 5-6min stajali pored njega da kolko tolko spadne ispod 100.Ja ga ostavim da radi dok ne ugasi ventilator, logika mi je da dok motor radi cirkuliraju i ulje i voda te ga hlade zajedno s ventilatorom.
Ajd sad i lupam jer nije isto - ali turbaka nećeš odmah ugasiti nakon jače vožnje iako se po tvojoj logici turbina nakon gašenja nema šta dalje grijat?slobodno gasi.....
i na koju foru se može ugašen još grijat....
Ajd sad i lupam jer nije isto - ali turbaka nećeš odmah ugasiti nakon jače vožnje iako se po tvojoj logici turbina nakon gašenja nema šta dalje grijat?
Bok ljudi,
Sad kako zna biti toplijih dana, freza mi zna malo malo palit ventilator u gradu. Pa me zanima kako vi kad stanete nakon voznje? Bed mi ga je ugasit na npr 103 stupnja, jer jos kuha i raste sigurno, a ako ga drzim na kontaktu da radi vent, jede mi akumulator.
Jel to okej ugasit ga odmah na 100-105 supnjeva iako je na suncu, jos kad bude przilo preko 30?
Inace je okej sve, tekucine za hladjenje ima, u voznji je 75-85 na otvorenoj.
Bok ljudi,
Sad kako zna biti toplijih dana, freza mi zna malo malo palit ventilator u gradu. Pa me zanima kako vi kad stanete nakon voznje? Bed mi ga je ugasit na npr 103 stupnja, jer jos kuha i raste sigurno, a ako ga drzim na kontaktu da radi vent, jede mi akumulator.
Jel to okej ugasit ga odmah na 100-105 supnjeva iako je na suncu, jos kad bude przilo preko 30?
Inace je okej sve, tekucine za hladjenje ima, u voznji je 75-85 na otvorenoj.