Yamaha FZ6 dojmovi i pitanja

Više troše disk (n) - a treba okrenut barem milion km sa postojećim prije izmjene :mrgreen:
 
Ne znam koje je bivši vlasnik imao na mom fazanu, ali je toliko cvilio da to nisu bile istine. I sto se vise ugriju, to je gore. Nakon niti 2 mjeseca sam otiso u servis i kupio originale. 650kn...🤦🏻‍♂️
Ali se barem vise ne crnim po gradu
 
Kod Markeza u Sv.Nedelji


Jednom tamo donio lanac na zakivanje jer tada nisam imao alat (lancanike sam sam zamijenio). Subler pokazao da su napravili odlican posao jer je link bio isto sirok ko i ostale karike
 
  • Like
Reactions: as17
Bog, stavio bih vjetrobran na mog fz6n. Gleedao sam nešto poput ovoga


Gdje se to kod nas može naručiti? Općenito, gdje se kod nas mogu naručiti dijelovi, dodatci i slično?
 
Racunaj da ti bude s prsa otislo na kacigu.
Trebalo mi je par vožnji da se naviknem na glasniji šum vjetra unutar kacige.
Ono sto me brinulo je da ne bude šamaranja kacige, no to je ok, glava je mirna.

Screenshot_20200710-132252_Gallery.jpg
 
oklopi su bili 5485kn pa je to vjerojatno razlog zašto nisu nikad zaživili :palacdolje:

polako slažem motor za sezonu pa sam morao u nabavku novog akumulatora
stari je trajao neverojatnih 12 godina :shock:
kupio sam istu marku pa se nadam da ce ovaj trajati bar upola manje od prve ugradnje :misli:

kupio sam nešto i opreme : odmah ubacio upozorenje za stacionarne kamere :mrgreen:

te nešto za udobniju vožnju ali ga prvo trebam pokrpati :(
shad sjedalo je potpuno novo i nikad montirano ali ima mualc koji je prilikom
raspakiravanja sa skalperom išao preduboko te se krajnji rezultat vidi na slici :lipsrsealed: :lipsrsealed:
ako imate koga u zg i okolici za preporučiti gdje bi ga mogao odnijeti da se pokrpa (y)
Jesi proba sic???
 
Ovako, tražim par stvari za motor, za početak:

- dobar crashbar, jer mislim malo vježbat osmice i nagib pa ako mi proklizi da ne izderem motor
- indikator brzine (mjenjača), ponekad se izgubim i ne znam u kojoj sam brzini

Gdje se to može kupiti ili naručiti po mogućnosti u nas, a onda vani. I ako netko ima ove stvari, da li je zadovoljan s njima.



Joše jedno pitanje u vezi goriva. U specifikacijama piše da je tank goriva kapaciteta 19L, a da je rezerva oko 3L. E sad, kad meni blica zadnja crtica na pokazivaču goriva, ja nadolijem do vrha i to bude max 10L. Po tome bi značilo da je tank u stvari bio na pola a ne na rezervi. Kako je kod vaših motora?
 
Ja mislim da su kod mene original Yamaha (nisam 100% siguran), nisam ih isprobao, nadam se da ni ne budem. Slika ti je par postova iznad.

Meni počinje odbrojavati rezervu na nekih 5.5-6l goriva u spremniku
 
Imam Givijev crashbar

Prednosti;
- "testiran" pri jednom izvrtanju u mjestu, u kombinaciji s kuferom gotovo potpuno zaštitio motor, čak ni volan nije dotaknuo tlo

Mane;
- dodat će malo vibracija pri nižim okretajima na koje sam se odmah navikao i sad ih više ne primjećujem
- lijevi crashbar treba skidat kod svake izmjene ulja jer se drugačije ne može skinut filter
- ovaj koji je meni isporučen nije bio "najravniji" - to sam skužio tek kad je jedan od nosača pukao na varu od samih vibracija i naprezanja(n) Stvar je riješena tako da sam proširio rupu od nosača na samom crashbaru tako da ga sada mogu namjestiti da bolje "sjeda" na mjesto.

Što se tiče "gljiva" pripazi da su od nekog renomiranog proizvođača, meni se bilo dogodilo da je pukao šaraf od gljive, vađenje šarafa je bila cjelodnevna zabava (n)

Slika Givi crashbara (nije moj motor skinuto s weba)
01.jpg
 
Ja mislim da su kod mene original Yamaha (nisam 100% siguran), nisam ih isprobao, nadam se da ni ne budem. Slika ti je par postova iznad.

Meni počinje odbrojavati rezervu na nekih 5.5-6l goriva u spremniku

Teško se razaznaje s te slike, pogledat ču na yamahinim stranicama.
 
Gdje si ga kupio? I što bi mi još trebalo u kombinaciji? Nešto za zadnji kraj, volan, gljive?
Naručio preko interneta - nažalost ne mogu se sjetiti gdje. Vidi tko sve u tvojoj blizini prodaje Givi ali ponavljam ako cijena tvorničkog nije puno veća (i ako se može izmjenit filter ulja bez skidanja crash bara) ja bih radije stavio tvornički.

A što se tiče dodatne zaštite, nemam pojma, ukoliko pričamo o vježbanju osmica i slično realno se možeš izvrnut sa 10 na sat ako i to :mrgreen:

Dobro je što namjeravaš vježbat (y) i sam sam proveo sati i sati na praznom parkingu kad sam tek kupio motor i beskrajno me nervira onaj stav "Naučit ćeš u praksi" (n) Iskreno bi svi bez obzira na iskustvo trebali tu i tamo osvježiti sporo manevriranje.

Ako razumiješ engleski odličan kanal sa vježbama i uputama;
 
Pozdrav ekipa može pomoć mala neznam dali je to bilo postavljeno pitanje tj situacija u pitanju je fz6n abs 2007 57kw na satu je sada 24500. motor ide dobro vuće sasvim solidno kao i kad sam ga kupio ali počeli su mi se događati neki čudni zvukovi najizraženiji prilikom konstantne vožnje na 80 km/h 5 6 brzina . kako bi opisao kao zviždi huće zavija (kao vjetra kad proleti cijev) teško opisati. na trenove se čuje malo glasnije pa slabije na trenutke se nečuje. ako se kome to događalo molim da mi pojasni zbog čega