YAMAHA FZ6N PROBLEM S PUMPOM GORIVA GRESKA 43

Ok, sad kad znamo da motor vergla ali ne pali, znači da nije problem s kill switchem, a pošto je i pumpa ispravna, nije niti do nje.

Može biti da je problem do instalacije prema pumpi (možda i osigurač, ako ima poseban, ne znam na pamet, treba vidjeti), ali više sumnjam na ključ tj, imobilizer.
Da li imaš crveni ključ?

Za početak vrati stari ECU jer uz ECU mora ići i njegova imobilizer antena, a onda tako i ključ koji je uparen s tom antenom (tj. ECU).

Imao kum takav problem na Yamahi Xmax. Kod njega je bio CDI (tj. ECU) pa smo morali mijenjati i CDI, i imobilizer antenu. Kako bismo natjerali stvar da radi, taj "novi" ključ smo montirali ispod maske blizu antene, a stari se koristio za okretanje brave i paljenje.
Ali ja sam spojia s tim novim ECU i novu bravu tj bravu od tog ECU,nije mi ostala stara brava od mog ECU
 
E da, i ove sve greške su ti unutra jer je to taj kupljeni ECU zabilježio na prošlom motoru, koji je očito bio slupan pa zato i je donor.
 
Ali ja sam spojia s tim novim ECU i novu bravu tj bravu od tog ECU,nije mi ostala stara brava od mog ECU
A da li je brava došla u kompletu s antenom? Fućkaš bravu, ona samo je skopka, antena je bitna. Da li je jedan konektor s bravom ili koliko?


znači samo ovo je imobilizer.
 
A da li je brava došla u kompletu s antenom? Fućkaš bravu, ona samo je skopka, antena je bitna. Da li je jedan konektor s bravom ili koliko?


znači samo ovo je imobilizer.
Dosla je u kompletu s antenom
 
jednostavnije...kontakt brava...
Ne znam da li je jednostavnije ili ne, ali to su dva posebna sklopa, svaki ima svoju električnu funkciju, dok brava još ima i mehaničku (zaključavanje volana). Motori koji nemaju kodirani ključ nemaju imobilizer, ali zato imaju kontakt bravu.
;)
 
Ne znam da li je jednostavnije ili ne, ali to su dva posebna sklopa, svaki ima svoju električnu funkciju, dok brava još ima i mehaničku (zaključavanje volana). Motori koji nemaju kodirani ključ nemaju imobilizer, ali zato imaju kontakt bravu.
;)
ma OK.,meni je to sve isto. ,2 u 1 ... svaka brava ima uložak Elektro funkcije i metalni dio sa pipkom koji zaključava volan kad izvadiš ključ... :mrgreen: