YAMAHA FZ6N PROBLEM S PUMPOM GORIVA GRESKA 43

a,da je kod mene,naslo bi se to...aj probaj kacavidom potuckati osigurace,mozda koji ne propusta struju,provjeri svaki...onda potuckaj kacavidom releje,mozda je neki bloka... prvo vidi priko kontakta kad das kljucem kontakt pumpa ti mora dobiti odma struju...ako ima struju,vidi ima li masu... sve sitnice...trebas se zafrkavati... (y)
Sve sam osigurace pogleda svi su zdravi a tako i releje,a sutra pogledam to oce li dobit struju i masu kad dam kontakt pa javim...svejedno fala 👊
 
  • Like
Reactions: Paf
Imao takav slucaj ,ali je motor imao prometnu i kvar -prekid je bio u imobilajzeru ili kako ga vec zovu ona crna kutijica na trokutu kormana od bravice
 
Imao takav slucaj ,ali je motor imao prometnu i kvar -prekid je bio u imobilajzeru ili kako ga vec zovu ona crna kutijica na trokutu kormana od bravice
A vidis niko mi to do sad nije spomenia,probam pa javim...svejedno zahvaljujem...
 
.
 

Attachments

  • yamaha_1B38255P0000.jpg
    yamaha_1B38255P0000.jpg
    37.1 KB · Views: 0
jesi provjerio da ti kill switch ne prekida?

ako se ugasila greška, nakon reseta, kako kažeš, a pumpa radi direktno spojena, jedino što mi pada na pamet da ti kill switch radi problem

samo ne čuješ pumpu ili niti ne "vergla" motor kod paljenja?
 
  • Like
Reactions: derba
Kill switch im je boljka (uz namotaje) - na mom Fazeru iz 2006. je bilo riknulo oboje tako da nije na odmet provjeriti.

Meni su simptomi sa kill switchem bili da je motor znao trznuti u vožnji (super stvar usred zavoja) a kasnije bi se jednostavno gasio.

Ni kod problema s kill switchem, ni kod namotaja nije doduše pokazivao nikakvu grešku.
 
Kill switch im je boljka (uz namotaje) - na mom Fazeru iz 2006. je bilo riknulo oboje tako da nije na odmet provjeriti.

Meni su simptomi sa kill switchem bili da je motor znao trznuti u vožnji (super stvar usred zavoja) a kasnije bi se jednostavno gasio.

Ni kod problema s kill switchem, ni kod namotaja nije doduše pokazivao nikakvu grešku.
Isto imao problem sa kill swichom.
Primostija direkt i gotovo. Simptomi trzanja, i gasenje.
 
Bija je i moj premošten(y) - dok mi se nije smrzla kontakt brava u vožnji (duga priča:mrgreen:), pa kad sam stiga kući shvatija ne mogu ugasit motor; ključ se ne da okrenit, a kill switch premošten :ROFLMAO:

Na kraju ubacio u prvu i spustio bočni nogar :mrgreen: pa trči u stan po termosicu s toplom vodom jer je kontakt osta upaljen i pozicija prazni bateriju.

Nakon toga stavljen novi kill switch:mrgreen:
 
Koji su uopće bili simptomi zbog čega si išao kod tog "majstora"?
Prema opisu greške mi prvo pada na pamet akumulator. Međutim, da li je motor "verglao" (elektropokretač pokušava) ili se ništa ne dešava kad stisneš tipku za paljenje?
Prilikom davanja kontakta mora se čuti pumpa goriva, ono kao da mlazni motor ubrzava. Ako se ne čuje, ili je pumpa neispravna (ali si provjerio da nije), ili je greška onda negdje drugdje u "instalaciji", prva sumnja kill switch, međutim info da li elektropokretač pokušava ili je sve "mrtvo" puno toga otkriva.
 
  • Like
Reactions: Xj6_2013
Koji su uopće bili simptomi zbog čega si išao kod tog "majstora"?
Prema opisu greške mi prvo pada na pamet akumulator. Međutim, da li je motor "verglao" (elektropokretač pokušava) ili se ništa ne dešava kad stisneš tipku za paljenje?
Prilikom davanja kontakta mora se čuti pumpa goriva, ono kao da mlazni motor ubrzava. Ako se ne čuje, ili je pumpa neispravna (ali si provjerio da nije), ili je greška onda negdje drugdje u "instalaciji", prva sumnja kill switch, međutim info da li elektropokretač pokušava ili je sve "mrtvo" puno toga otkriva.
Simptomi su bili da je motor samo stao i vise nije htio upaliti elektropokretac je radia normalno (vergla je)al pumpa nije tila ubrizgavat i onda je taj mehanicar stavia na releju s ljeve strane mali osigurac koji spaja zicu od pumpe i plus na releju tj da pumpa radi non stop i rekao mi da moram prominit kompjuter da je izgoria izlaz na kompjuteru...ja sam kupia novi kompjuter i bravu sve spojia ali pumpa nece opet da radi...
 
jesi provjerio da ti kill switch ne prekida?

ako se ugasila greška, nakon reseta, kako kažeš, a pumpa radi direktno spojena, jedino što mi pada na pamet da ti kill switch radi problem

samo ne čuješ pumpu ili niti ne "vergla" motor kod paljenja?
Kill switch radi normalno...ne cujem pumpu al motor vergla normalno
 
Jel nema neki senzor pritiska goriva u sistemu na toj Yamahi koji pogrešno javlja da je pritisak ok i zbog toga komp ne daje signal da treba uključiti pumpu? Nisam imao taj problem, samo pokušavam nekom logikom doći do rješenja. Po ovome što si dosad mijenjao, ispada da si krivo mijenjao i da je moguće majstor postavio krivu dijagnozu.
 
pogledati isječak iz servisnog manula koji sam dodao možda pomogne

- ecu kontrolira sve senzore prije paljenje, tako da ih provjeriti

- kill switch mora biti 100% ispravan,kako su ti već spomenuli

- mada meni sve vuće na neispravnu instalaciju/konektor prema pumpi

poništi greške preko instrument ploče i vidi dali će se opet pojaviti isti kod ako već nisi
 

Attachments

  • fz6.pdf
    3.1 MB · Views: 0
Jel nema neki senzor pritiska goriva u sistemu na toj Yamahi koji pogrešno javlja da je pritisak ok i zbog toga komp ne daje signal da treba uključiti pumpu? Nisam imao taj problem, samo pokušavam nekom logikom doći do rješenja. Po ovome što si dosad mijenjao, ispada da si krivo mijenjao i da je moguće majstor postavio krivu dijagnozu.
A neznam jel ima zato sam i pita ode da vidim jel ima ko da zna...i ja mislim da je to neka glupost al nikako da pronadem sta je to...
pogledati isječak iz servisnog manula koji sam dodao možda pomogne

- ecu kontrolira sve senzore prije paljenje, tako da ih provjeriti

- kill switch mora biti 100% ispravan,kako su ti već spomenuli

- mada meni sve vuće na neispravnu instalaciju/konektor prema pumpi

poništi greške preko instrument ploče i vidi dali će se opet pojaviti isti kod ako već nisi
Zbog cega mi nece da ponisti greske,gleda sam na youtubu kako se ponisti i sve sam radia ko on al nece mi da vrati na 0...prikazuje mi da iman 5 greska 12,30,22,41 i 43?
 
to je previše grešaka zabilježeno, više od pola njih ne dozvoljavaju ponovni start (12,30 i 41)
pošto si zamjenio ecu(pretopstavljamo da je isparavn) i nema pomaka treba ići sustavom elminacija
npr. greška 30 . tip-over sensor, ako je nesipravan (pretpostavljamo da nisi pao jer se nisi pohvalio :mrgreen:) i šalje krivu info prema ecu nema šanse da ga startaš itd.

a greške ti ne poništava jer je i dalje kvar/prekid instlacije/kratki spoj.


nije vezano ali radi primjera:
kod mene na kobiju šupula od egr-a pregorila i radila kratki spoj na ecu(nema paljenja,a vergla.).
jebena 4 dana se serviseri redali sa dijagnostikama da bi pet dan sam odspojio egr i kombi upalio od prve
(kobi stariji pa ne kaže točno šta je na dijagnostiki)

sensori, ecu, instalacija , injektori...
preko foruma teško za riješiti osim ako netko nije imao identičan kvar pa ti kaže.
(ne sjećam se nikoga da je imao do sada)
 
A neznam jel ima zato sam i pita ode da vidim jel ima ko da zna...i ja mislim da je to neka glupost al nikako da pronadem sta je to...

Zbog cega mi nece da ponisti greske,gleda sam na youtubu kako se ponisti i sve sam radia ko on al nece mi da vrati na 0...prikazuje mi da iman 5 greska 12,30,22,41 i 43?
Sad se malo prisjecam ...drugi kompjuter i bravica bez imobilajzera s istog donora nikako ne može paliti jer kod kljuca ide preko imobilajzera. Naj bolje ti vratiti sve sa tvoga motora nazad i tražiti grešku. Ne znam dali si pregledao sve osigurace znaci ne samo one kod akumulatora ima ih(2-3) i na rami prema dolje jbga ne sjecam se više tocno gdje , vec su ti rekli za prekidac paljenja i da budeš siguran da nije do njega spoji ga direktno, obavezno provjeriti prekidac bocnog nogara provjeriti dali radi i skini dekl di je mali lancanik i dobro oprati od masnoce jer tamo je senzor za brzine.
 
Ok, sad kad znamo da motor vergla ali ne pali, znači da nije problem s kill switchem, a pošto je i pumpa ispravna, nije niti do nje.

Može biti da je problem do instalacije prema pumpi (možda i osigurač, ako ima poseban, ne znam na pamet, treba vidjeti), ali više sumnjam na ključ tj, imobilizer.
Da li imaš crveni ključ?

Za početak vrati stari ECU jer uz ECU mora ići i njegova imobilizer antena, a onda tako i ključ koji je uparen s tom antenom (tj. ECU).

Imao kum takav problem na Yamahi Xmax. Kod njega je bio CDI (tj. ECU) pa smo morali mijenjati i CDI, i imobilizer antenu. Kako bismo natjerali stvar da radi, taj "novi" ključ smo montirali ispod maske blizu antene, a stari se koristio za okretanje brave i paljenje.