Yamaha FZR600R

Status
Not open for further replies.
limit said:
Google je zajebana stvar za prepametne  :eek:hne:  Možda je za neko drugo tržište i bila ta dimenzija ali ja govorim na osnovu svog iskustva  :jesus:
Na yamahi fzr600 iz 1991 koja se tada mogla kupiti kod nas, mislim da je Delta team Krško bio generalni uvoznik, tvornička guma je bila 130/70-18
Ja je spalio do tele  ;)

bit će da su ti uvalili ....  :LOL: :LOL:

merlin68 said:
hm o kakvim voznim svojstvima se tu radi , u manualu kojeg sam dobio ide najšira 140 ali 160 em ljepše zgleda  i sve je bilo u redu  vozio se od splita po ne kiši nego po nevremenu i sve bilo ok , još ja neznam nekaj posebno vozit , prije bih rekao da sam početnik , vfr ima još širu 180 , vozio 3 sezone skoro uvjek sa ženom i nikakvi problemi , pa nejdem ja sa motorima na grobnik .ma ja zadovoljan , fzr ima 181 kg i naspram vfr mi se čini koda vozim skuter , razlike su ogromne jedino kaj je vfr pravi turer za putovanja ,

više lažeš sebe nego nas .. ;)
 
gastajbarter said:
OK znam kako je kad kupis novi motor i to jos noviji laksi,a i izgleda ko nov..nek ti je sa srecom i da se navozas..ali drug moj nije ti to R..nemoj se ljutiti al nije

a to sto 12ka ima R u nazivu ili Ninja 250 i to nema nikakve veze..ni to nisu erovi mada 12ka ide nije da neide :mrgreen:,a osim toga ja sa tim ni ne falim..imam staru kramu koja se meni svidja al znam gdje mi je mjesto..ne trpam se gdje ne pripadam :021:
gle neznam ja kaj si ti vozio prije ali motor kojem je crveno na 12.ooo , koji se guši na malim okretajima i traži visoke okretaje i stalno gas , kojem u nazivu manuala piše r pa još sport , položaj sjedanja je blago pognut , taman toliko da ti ne otpadnu ruke , kakav bi to motor bio baš me zanima tvoje mišljenje , čoper nije , turer nije , naked sigurno nije , prerada nije sigurno,
 
Kingman said:
Htio-ne htio, ovaj motor lagano stječe status novog "ubera"....to je "Uber Legacy"....
Prodaje se/ ne prodaje se/ prodaje se, slike, "karizmatični" novi vlasnik, samo dovoženje motora u rangu osvajanja Nordkapp-a, saznanje da "to" troši ulje, je ili nije R, misterij oko dimenzije zadnje gume,......tema bi mogla nadmašiti onu "Rajić u Zagrebu"  :LOL:
U svakom slučaju, drotaru puno sreće s novim motorom i da čim prije proda Ex-ubera  (y)

PS- Merline.....ovo više nije "stari motor"...  :jesus: :LOL: :prsti:

od svega ovog, tema bi mogla biti zaključana ili završiti u birtiji ...  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
od svega ovog, tema bi mogla biti zaključana ili završiti u birtiji ...  :LOL: :LOL:

A neemooooojjjjj.....  :moli:
 
limit said:
Običan sportski motor, pa fz6 ima više snage od njega  :uff:
Japanci su u to vrijeme trpali R u svaki naziv pa su kasnije na one prave R-ove dodavali još jedan dodatni R  :mrgreen:
pa pričamo o 1992 god  :misli: po tome ni zxr od mog buraza sa 100 konja ne spada u r motor po današnjim mjerilima i sporiji je od prosječnog 600 r bilo koje marke ali ja bih ipak sjeo radije na zxr nego na bilo koji drugi današnji r , sjeo sam na novog kawca 600 r i hvala nije to za mene i moju kičmu i ruke a kolko čujem ni za druge , nakon 50 km odu ruke i noge  , ovaj mali fzr i slični njemu su napravljeni baš kak treba . nisu tak ekstremno nagnuti na prednji kraj i mogu se fino voziti bar 150 km u komadu pa onda se može na kavu
 
Kingman said:
A neemooooojjjjj.....  :moli:

idem sad u radionu ... kad se vratim, očitit ću temu od sranja, a one koji su najviše srali, dat ću sve od sebe da pošaljem na malo hlađenja.....  :jesus:

temu na raspravu motora ću tolerirati, ali podjebavanje merlina neću, isto kako neći dozvoliti merlinu da od kante napravi božanstvo ...  8)  (y)
 
limit said:
Hoćeš reć da vfr ujutro zajebava pri paljenju i trza pri kretanju  :misli:  :mrgreen:
treba mu čok i malo da odradi pa tak se onda kreće , kod jamahe upališ i kreneš odmah
 
limit said:
Meni je tu nešto sumnjivo, kakav je to motor koji se ne treba zagrijati na radnu temperaturu  :misli:  uber!?  :mrgreen:
ni uber ni jamaha nemaju indikator temperature pa od kuda da se zna koja je radna temperatura , ja ni auto ne držim na mjestu upalim i nakon 10 sek krenem lagano i tak se skroz lagano vozim , i tako cjeli život  a promjenio sam dosta toga i sve kod mene ide , stvari treba znati čuvati .kod mene je i yugo palio na - 25 . stvar je u čuvanju i održavanju, za mene nema lošeg motora , kod mene bi vjerujem i honda 919 929 ili 954 išle savršeno , kod drugih samo neki problemi, meni se čini da su problemi u njima a ne u motorima , pa i z 900 nije savršen motor ali kod mene bi bio savršen ak me možeš shvatit
 
merlin68 said:
fzr ujutro pali bez čoka i ide odmah bez ikakvog trzaja, čok mu je valjda radi ukrasa  :LOL: :jesus:
Tako se obicno ponasa motor s malo prebogatom smjesom, pa nebi bilo lose da to provjeris. (y)
 
Ka i inače u životu... bolje da je bogata, nego siromašna...  :mrgreen:
Ima se, ne pati se.
 
Shepa said:
Ka i inače u životu... bolje da je bogata, nego siromašna...  :mrgreen:
Ima se, ne pati se.
tak je , brinulo bi me da ne upali i da se muči ,ovak milina upali iz prve malo gas  zrm zrm i već polako kretanje , do prvog semafora koji je točno 50 metara od kuće već može po plinu  :LOL:
 
merlin68 said:
tak je , brinulo bi me da ne upali i da se muči ,ovak milina upali iz prve malo gas  zrm zrm i već polako kretanje , do prvog semafora koji je točno 50 metara od kuće već može po plinu  :LOL:
pa i nije ti to neko zagrijavanje mašine
 
Status
Not open for further replies.