Yamaha FZX 700 Fazer ‘86

Sviđa mi se odabir prednjeg svjetla ,izgleda decentno.  (y) Ne znam koji je razlog da su tubovi vilica ispali nekako previše mat ili si tako htio ?    :misli: Sve ostalo vidim ide u dobrom smjeru .Veselim se na pomisao da sam prije tridesetak godina u garaži provodio meni nezaboravne trenutke oživljavajući bajkove koje su mnogi otpisali .Pratim . (y) :021:
 
Da mat crna je jer sam htio tako... ne volim sjajno mat mi je nekako draze....


Twist of the wrist...
 
Klijesta slozena i spremna....

hFPf9b3.jpg


FTkT96Z.jpg


Imam samo ovu sliku kako je to prije izgledalo

KpQDaNu.jpg


Kao projekt sa strane ciscenje i zastita uljem zracnih filtera...

apU0K0W.jpg


uCSbrPw.jpg



Twist of the wrist...
 
Da jesu. Staviti neka modernija sa 2 ili tri klipa bila bi dobra nadogradnja u buducnosti...

Promijenio sam brtve, sarafe hidraulike i ove ozracnike,  pocistio klipove i sjedista....


Twist of the wrist...
 
https://www.google.com/search?q=k+colours+tank+sealer&rlz=1C1GCEA_enHR759HR759&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH8fGgyfDfAhWNMewKHcoYD98Q_AUIDigB&biw=1366&bih=657#imgrc=8Kdmbul08haMqM:

k colours tank sealer
to je taj a ja sam ga našao na talijanskom ebayu. nemam link za ebay davno sam to kupio
 
mario x said:
https://www.google.com/search?q=k+colours+tank+sealer&rlz=1C1GCEA_enHR759HR759&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH8fGgyfDfAhWNMewKHcoYD98Q_AUIDigB&biw=1366&bih=657#imgrc=8Kdmbul08haMqM:

k colours tank sealer
to je taj a ja sam ga našao na talijanskom ebayu. nemam link za ebay davno sam to kupio

Hvala Mario [emoji106]


Twist of the wrist...
 
Nove kocione cijevi...

ABEL72j.jpg


5bYJtQI.jpg


Klijesta prednja slozena i spojena. Obrnuto utiskano (revers bleeding) ulje od kocnica uz par ozracivanja sve u svemu s obzirim da je sve bilo rastavljeno nisam imao problema kao mnogi. Ovo sa obrnutim utiskivanjem stvarno je super... u biti uzmes veliku dpricu i preko ventila na klijestima utisnes ulje u posudu na volanu... ovo narano ne raditi ako je ulje staro ali ja sam svoje prosle godine mijenjao pa...

ma0sVuP.jpg





Twist of the wrist...
 
Da, VEP hidraulika. Gospon ljubazan i strpljiv. Cini se da zna posao.
Uspio sam i pokidati jedan isti dan pitao samo za pice.
Za svaku preporuku....


Twist of the wrist...
 
Ivicao said:
Da, VEP hidraulika. Gospon ljubazan i strpljiv. Cini se da zna posao.
Uspio sam i pokidati jedan isti dan pitao samo za pice.
Za svaku preporuku....


Twist of the wrist...
.       
                Da ,dečki su ok,po uzorku stvarno naprave sve ,pa i nemoguće.Nema potrebe za nekim razvikanim markama opletenih crijeva,a o cijeni da ne pričamo . (y) :021:
 
Ove mi se cine odlicnima u teflonskoj ovojnici ( ne znam misle li ljudi na to kada kazu pletene cijevi? ) i biras omot. Ja aam uzeo prozirni. Cca 150 kn po cijevi sa svim ukljucujuci sarafe i bakrene podloske nove... cijeli motor oko 600 kn.
Ja sam racunao da ako moze za aute i bagere moze i za moj motor.
Pitao sam ga koliko dugo izdrze on je rekao vjecno [emoji3]

Budemo vidjeli...


Twist of the wrist...
 
Rekel ti je istinu .Ja sam prije petnaestak let metnul sva četri nova gibljiva opletena crijeva na jedan već tada stariji reno21.Urnebes bremze.Čovjek je došel iz okolice Osijeka po njega s istim tipom auta i nije mogel shvatiti otkud tak drastična razlika u kočenju .  (y) :? :021:
 
na svim mtorima koje sam imao sam stavio cijevi iz vep hidraulike i prezadovoljan sa njima. ljudi su stvarno strpljivi i znaju svoj posao. jos sam za masu brodova naručivao cijevi od raznih hidraulika i sve su napravili vrhunski a o usporedbi cijena sa nekim drugima da ne govorimo. kad smo jednu kočaricu opremali isplatilo nam se iz dubrovnika potegnut do zagreba i sve napravljeno u jednom danu. sve pohvale za ekipu it VEPa (y)
 
Ja sam radio u VEP bio za Bandita kočiona crijeva. Odlično napravljen posao i za svaku su preporuku.
(y)
 
Ponovno su karburatori dolje. Sto mi je nekad trebalo sat vremena sad idu dolje za 10 minuta.

UpqMGrm.jpg


Opet me zacudilo koliko sranja je u njima. Je da je stajao dva mjeseca ali svejedno....

Ub3ZJC0.jpg


vAypIn2.jpg


Ponovno im ide pranje... kako sam narucio pogresne sad cekam nove main jet-ove. Idem 15 brojeva gore da kompeziram gorivo za veci volumen zraka koji dobivam preko K&N filtera. Mixture diznu sa dva okreta van cu staviti na tri okreta van.

Cekam da mi dode colortune alat kako mi mogao mjesavinu podesiti kako treba ... “na uho” mi nije bas neka metoda kojoj vjerujem.

colortune1.jpg


Moram provjeriti i testirati jednu dijafragmu koju sam prosli put zakrpao tekucom brtvom pa nisam siguran koliko to jos drzi i radi li kako treba. Imam vec novu al ako mogu preskpcio bio to ovaj put...
imam dosta toga raditi i bez toga a sezona je sve blize [emoji3]


Twist of the wrist...
 
Pa jako je prljavo za dva mjeseca  :misli:

Jesi siguran da je tank uredan? Dovod goriva?
 
Tank cu zapaliti ako ponovno budem morao dirati [emoji2955] no gledao sam i cini se odlican.
Mozda je ostalo u cijevima / pumpi kad sam stari maknuo.
Filter sam promijenio no pumpu goriva nisam cistio...



Twist of the wrist...
 
Kad stari bajk vraćaš u život nema mjesta živciranju,brzopoteznim rješenjima i sličnim šemama . Samo strpljivo . Ovo smeće u karbu je rezultat krpanja membrane i ponešto nečistoća iz tanka ,filter to samo djelomično rješava . Nemoj smetnuti s uma da je ovaj današnji benzin neusporedivo teža kemija za gumene elemente poput membrana ,plastičnih plovaka u karbovima i dovodnim crijevima od tanka .Dakle ,samo strpljivo da ti se ne dogodi da kad trebaš maksimalan potisak u vožnji ostanak bez gasa ,a to sigurno ne želiš .  (y) 8) :021: