Yamaha FZX 700 Fazer ‘86

v3kac said:
oguli boju sa kofera, po meni bi to bio pun pogodak...

uVhPYGt.jpg


[emoji3]



Twist of the wrist...
 
Ja neznam kako to ide tebi, ali istu tu smjesu sam i ja koristio za skidanje boje i namučio sam se s time.
Skidao sam boju s aluminija i dosta mi je toga ostalo pa sam moraš šlajfati..
Šta uspiješ ti skinuti svu boju ?
 
toecutter said:
Ja neznam kako to ide tebi, ali istu tu smjesu sam i ja koristio za skidanje boje i namučio sam se s time.
Skidao sam boju s aluminija i dosta mi je toga ostalo pa sam moraš šlajfati..
Šta uspiješ ti skinuti svu boju ?

Isto iskustvo.

Navodno stariji proizvodi su to radili puno bolje, al zbog raznih eko normi i slicnih pi***** je ovo sada bezveze. To mi je rekao prodavac, ne znam da li je istina.
 
E sad si si dal posla gdje ga nije trebalo .Postojeću boju koja je bila nanesena je trebalo iskoristiti kao dobar temelj, pokitati i prebrusiti eventualne neravnine,puknuti prek toga još jedan fini temelj i zalijati s mat srebrnom ,prek toga mat bezbojni ili sve riješiti s akrilom . Gotovo .Ovo sad teško skida i pjeskarenje.Možda ipak uspiješ uz muku .Delaj !
 
Ma katastrofa je. Ja sam isto cuo da je stari radio bolje, a i gledam vani da imaju puno bolje proizvode od ovog “naseg”.

Skuzio sam da kod ovog ne valja pustiti sa se skroz osusi nego nakon pola sata dok je jos malo vlazan, a odradio pocet ga skidati.

Morao sam ovako jer i rezervat nije mat sivo farban nego brusen do zeljeza i onda tako grubo brusen samo lakiran mat lakom. Sad sam htio da mi i koferi budu na isti nacin....

Mozda sam trebao dati opjeskariti ali nema veze sa ovim skinem koliko ide a onda cetku na busilicu i ribaj... nista sto dovoljno truda i vremena nece rijesiti...

U svakom slucaju ni ja ne bi preporucio nekom da ide na ovaj nacin skidati boju. Za pjeskarenje se isplati platiti....


Twist of the wrist...
 
Znam da mnogi muku muče sa izbacivanjem zraka iz kočionih crijeva i kliješta pa kako sam i ja imao isti problem vjerujem da sam našao odlično rješenje koje će nadam se nekom pomoći.

Dakle probao sa i klasični način ( kroz cilindar) i obrnuti ( kroz kliješta ) al je išlo sporo il nikako.

Na kraju sam sve kočnice ozračio bez problema sa par minuta rada koristeći dvije tehnike.

Prva je da sam ulje ubacio u sistem koristeći tehniku koju sam našao na YouTube-u od nekog talijana. Dakle staviš crijevo u dva kruga kao na slici i u biti samo pumpaš. Dakle ne zatvaraš dolje ventil na kliještima jer prvo ulje koje ude u crijevo radi kao nepovratni ventil. Staviš na kraj posudu za ulje i samo pumpaš ručicom dodajući ulje u posudu naravno.

F2PFsk1.jpg


Kako mi je ipak ostalo malo meka kočnica (zrak u račvi na prednjim lajtunzima) upotrijebio sam onaj trik da stegneš vezicom kočnicu preko noći.

Sutra kad sam otvorio ventil na kliještima ogroman balon zraka je izašao i to je to. Ovo vrijedi i za kada hoćete samo malo otvdnuti kočnice, a prvu metodu možete upotrijebiti i kada idete zamijeniti ulje.

Uglavnom jednostavno i bez alata. Nadam se da ce nekom pomoći...


Twist of the wrist...
 
Kawah poslusao sam savjet i odnio na pjeskarenje. 100 kn kod Blaza ne isplati se vremena i truda a i tesko da bi mogao sve dohvatiti...

iKPH9wc.jpg


E sad naravno pjeskarenje ih je matiralo pa ako zelim efekt kao na rezervaru trbao bi malo jace brusenje nego sam sada napravio...no za verziju 1.0 biti ce ok. Bitno da sam spreman za voznju...

pnoTzYR.jpg


XkmFqXl.jpg


XpHsUJY.jpg


awTehCi.jpg


wjcskn4.jpg


kYxAH53.jpg


iB5toTS.jpg


2Je7cvc.jpg





Twist of the wrist...
 
Jako dobro je to ispalo. Poseban je , ima neku draž  (y)
 
To je to ,lijepi kontrasti na istaknutim komponentama. Možda finalizirati rezervoar i kofere da budu jednolični u tonu .Osobno bih bio u dvojbi između mat i svijetlog kroma .Eventualno pokoja naljepnica u paru ,no i ovako je poseban bajk,ima ono nešto u ovoj poplavi jednoličnosti,a to je ono što se traži .  (y) (y) (y) :021:
 
Ovo je ispalo super (y) - definitivno motor koji će između deset drugih konfekcijskih na parkingu prvi privući pažnju (y)
 
Moram to vidjeti uživo kada budeš došao posjetiti "tašću" pa se obavezno javi za biru... :mrgreen: (y)
 
Hvala ljudi drago mi je vam se svida kako je ispalo i ja sam zadovoljan.

Slazem se kofere cu jos izbrusit da budu u tonu sa rezervarom.

Ovakvi projekti u biti nisu nikad gotovi pa budem jos objavio kad sta budem radio na njemu a ima toga jos dosta u planu...

Malo sam Lidl kacigu doradio pa kad me vidite jaite se da pivo popijemo...

Wy2tMjP.jpg


yZgCq5C.jpg


0Zki6R3.jpg


rWLGzeK.jpg



Twist of the wrist...
 
(y) svaka čast na trudu ispao je motor vrhunski jedino mi bode oči zeleno crijevo sa lijeve strane  sve drugo  (y)
 
Mali update na projekt...
Tko god vozi motor razumjet će da mi je sada najveći prioritet što više voziti...

Od zadnjeg posta promijenio sam gume,  i prednju i zadnju.... obje Mitas... inače jako je rijetko za naći obje gume istog proizvođača za ovaj motor...

LOyI4Mo.jpg


Na auspuhu (lijevom) mi je bilo otpala unutarnja cijev pa sam sam vadio, mjerio i samo odnio da mi to zavare. Ispalo odlično....kada stignem morati ću i desni jer mi malo zvecka....

Stavio sam nove brtve na izlazima u auspuhe na cilindrima....na zimu budem vjerovatno sve brtve mijenjao....

Malo sam se još igrao sa štelanjem mješavine i sada stvarno radi ok....

Najveći problem sam imao jer bi mi motor znao umrat u sred vožnje...ono sve ok samo krepa.... nakon malo mozganja skužio sam zašto je prekidač bočne kočnice bio prebrikan.... hebeni prekidač se palio kad njemu paše... našao orginal za 20$ polovan i pistavio ga tako da je i taj problem riješen...

Ono sad me počinju mučiti stvari poput navigacije i sl. al slatke su to brige kad imam mašinu koja vozi...

Prošli sam vikend bio do Gospića ovaj tjedan ću do Splita pa ćemo vidjet.... uglavom je zabavan za vožnju i uvukao mi se pod kožu...

22dVMvW.jpg


Pozdrav svima...

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Ispade neloš.....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro