Yamaha FZX 700 Fazer ‘86

Ivicao

New member
Evo da i ja dodam svoj projekt. Kupljen pred godinu dana za sitne novce no sa 5-6 godina stajanja u garazi i lose odrzavanog.
Najveci problem na kraju je bio hrda u tanku no jos sam mijenjao ulje motora, kocnica, tekucinu za hladenje, termostat, lezajeve na prednjoj i zadnjoj gumi, stelao ventile....
Lista za ovu zimu je takoder poduza. Poceo sam sa lezajevima volana....
e2b5c7aeb02a8c878e1e792b84b64070.jpg
955939b840a3a7ae2dd2ac6dc4dd9af5.jpg
c265d907528b512d45d0c744f2e5f26d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bajk napravljen ispred svog vremena ,od dizajna na dalje . Agregat super i za današnje pojmove .Super stroj ,imao sam Fz750 ,daleke 88me, promijenio felge u 17ice,preporod . Ovdje to nije nužno ,lijepo je i ovako .  (y) (y) :021:
 
Da mnogi to rade. Ima par Yamaha modela kojima vilice pasu i za ovaj model al budzet je tanak pa ce morat malo sacekat.
Evo bas rastavljam prednje amortizere i izgleda da sam dobio progresivne opruge a da nisam ni znao... netko mi ustedio bar 100$ [emoji3]

79cdbaea3994c49857b8c95bb911b8f2.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
a10c8317be86e85d6e948950602f9f6d.jpg


Netko nije znao izvaditi brtvu vilice. Probat cu sa malo dihtung mase i novim brtvama....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fora motor, pratim temu i nastavak projekta  (y)
 
34503c97ac4768c0c7a86e0492fe07c0.jpg


Spona vilica je gore. Ležaj sam utisnuo sa unutarnjim ostatkom starog ležaja. Rasjekao sam ga da se ne bi zaglavio i po malo nabijao sa svake strane... 30min zaj... al legao je na mjesto.
Ofarbao u crno krom sprej kao temelj 2 sloja pa crni mat od auspuha u 3 sloja...
Sad su na redu vilice i reparacija klijesta...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo dobar video na temu zamjene lezaja na volanu motora:

https://youtu.be/yvgIRuRHSrQ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Danas farbanje vilica krom temeljnom.
5ca7f4cd171b296e2477d88ff9577c62.jpg


Klipove sam izvukao tako da sam ih opet spojio na hidrauliku i drzao klijestima onaj koji je brze izlazio dok nisu oba jednako se izvukla....

bf46b1f9bc8c644295a71329ef6c61cf.jpg

0313a321cdea877e1c39af19471b45e2.jpg


Pumpanje rucicon sam izbjegao tako sto sam ulje obrizgao spricom sa strane klijesta....

000717c6d9f732b6e6600bc850ea2d01.jpg


Dok cekam nove brtve za klijesta slijedece je bojanje i montaza vilica na motor... sve ocisceno i spremno...

627a0689cf685ead11c2ab14174845f6.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Večeras jos farbanja i čišćenja djelova vilice i prednjih kliješta..

87d133eaa9b920550b8de2716541b8ae.jpg


8343107cccf26decc1e665e7372e3cf1.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ivicao said:
Hvala Nero vec sam mislio da sam sebi pisem [emoji3]....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nisi. Jako često samo čitam jer nemam što pametno napisati. Mislim da i ostali tako.
 
Ma zena vise nece da slusa o motoru, a kad pricam sam ljudi me cudno gledaju pa racunam bar tu mogu [emoji41]

Moj zivot u jednoj slici [emoji23]

b663f684dceb82a734bf688722b68567.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Na njegovim karbovima nivo se stela sa prozirnom cijevi na kojoj gledas nivo a ne visinom plovka od ruba karburatora kao kod vecine. To pak znaci da nakon svakog mjerenja trebas skinuti poklopac i nanovo stelati plovak [emoji2955]


Sent from my iPhone using Tapatalk
CHNfALz.jpg
 
Ovako ti izgleda karburator nakon sto mjesec dana si vozio “cist kao suza rezervoar”... na nekima jednostavno ne moze bez bojanja tanka iznutra (liner)

XCwJn2r.jpg

Y9k8bwq.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Rezervar sam vec zastitio. Koristio sam Kreem prvo na starom tanku al on se meni pokazao kao loš izbor jer je puknuo vec nakon mjesec dana, a sve sam do slova radio kao na uputama i vise (elektroliza, kiselina, aceton....).
CvV70cy.jpg

SuY6sU8.jpg


Na novom/starom rezervaru sam isao sa njemackim proizvodom tvrtke Fertan koji je jeftiniji od Kreema i za sada drzi odlicno. Nisam nista snimio jer sam bio popizdio sto sam dobar dio ljeta bio bez motora.
Karbove sam morao naravno ponovno na generalku.

qEpixYq.jpg

(Slika kad sam ga tek dobio...sada je sjajan i masan od WD40 i znoja [emoji6]

Imam K&N filtere pa cu sad probati sa jos vecim diznama ici (main jet). Stock su 135 vanjska dva a 130 unutarnja dva. Sada cu ici za 15 gore dakle 150/145 da nadoknadim gorivo za veci volumen zraka koji dobiva na ove filtere (netko je stavio 200€ filtere al sto je tu korist ako nema goriva za mix). Stelanje pa budemo vidjeli kako ce ici....

Na jednom karbu je otisao nosac plasticni od klipa čoka pa sam i to skinuo i ljepio... više manje karburatori su spremni... kad bude novaca kupim i nove membrane no otom potom...

h0b6PqM.jpg







Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kad god meni dođu teški trenutci s mojim APNom.....pogledam tvoju temu i kažem si ..ako može on mogu i ja  :mrgreen:

Inače ja sam za zaštitu tanka (prilikom restauracije MZa gdje je tank bio kompletno hrđav iznutra) koristio POR-15 (naručio u Njemačkoj).
Preporuku za taj preparat sam dobio tu na forumu i za sada drži super.