Yamaha Majesty 400 - General Topic

^^

nikad mi nije jasno zašto neko uopće voza motor,skuter kome smetaju vibracije,kupi S klasu i uživaj ko faca jbg  :shock:
po meni je majesty odličan motor i nikad mi nije bila jasna filozofija yamahe zašto je pristala sa proizvodnjom istog jer je za nju x-max hrpa plastike i razred ispod a pogotovo jer mu podižu snagu na 400ccm koja se pri tom pokazala ko teški ćorak u prodajnom smislu  :palacdolje:
iskreno yamaha i sa novim T-maxom u najmanju ruku kreće u čudnom smjeru u kojem konkurencija baš želi da idu,
dizajn im je jako upitan a i u klasi tmaxa svi rastu snagom osim njega di on samo neopravdano raste cijenom :palacdolje:
honda će im za god,dvi,preuzeti tržište a tada će ovima biti kasno  (y)
 
DA-IM said:
^^

nikad mi nije jasno zašto neko uopće voza motor,skuter kome smetaju vibracije,kupi S klasu i uživaj ko faca jbg  :shock:

Jesi li vozio Majesty? Ako jesi, i ako je tebi ok da se kod žestokog kretanja u dvoje motor doslovce hoće raspast, meni to normalno nije. Imao sam i Burgmana 400 i beverlya 400 i niti jedan nije vibrirao ni pod kakvim opterećenjem, iako je na burgmanu remen prosao 20tkm. Da ne pričam da je stari burgman iz 2000.g bio daleko startniji i brži u međuubrzanjima, kao i beverly.

Da se razumijemo, meni je Majesty i dalje najljepši motor u klasi, pogotovo model 2010. (ja imao 2006.g) ali me ovo ubijalo...
 
^^
pa naravno da san vozio,bio san vlasnik 07 god.priča sam ovde o svome iskustvu (y)
mene osobno vibracije nisu toliko smetale i za mene je bio dobar skuter da ne kažem i motor jer sa svojom pojavom pa i težinom je ostavlja taj dojam  (y)
burgman i beverly su za njega obična hrpa plastike i odman se osjeti razina ispod u samo nekoliko đireva  (y)
što se tiče vožnje u dvoje za mene i danas jedan od best buy skutera,
od udobnosti do motora i agilnosti  (y)
 
Beverly je hrpa plastike i stepenicu ispod Majestya po svemu osim po mašini. Mašina 400ccm od Piaggia je pola koplja bolja od Yamahe. A za Burgmana reć da je hrpa plastike je nonsens. Burgman je opet klasa za sebe, kvaliteta izrade, agregat udobnost.... sve je to bolje nego na Yamahi... Nije toliko agilan u prebacivanju, eto tu je Majesty bolji... Kad se samo sjetim da sam na 2000g. Burgmanu imao serijski aluminijske ENKEI naplatke (koje je primjerice koristio McLaren u F1), Showa centralni amortizer, Nissin kočioni sistem.... Dakle sve najbolje iz moto industrije...
 
^^burgman 650 za mene je klasa ali burgman 400 niti blizu,
inače cili koncept burgmana 400 je bila kao neka jeftinija verzija od 650 pa i sama ta izvedba i skuter nisi bili na razini većeg i luksuznijeg brata  :palacdolje:
za mene je majesty odličan skuter i iskreno da su mu malo doradili te sitnice i agregat mislim da bi bio sam vrh,
osobno mene te vibracije i nisu toliko smetale i voziti se u dvoje jako lipo što mu je prvenstveno i namjera prije svega  (y)
 
Gledaj ja sam replicirao na tvoje tumačenje da su burgman i beverly hrpa plastike i koplje ispod majestya. Ok, za beverlya se mogu djelomično složiti da je po kvaliteti izrade ispod svakog japanca, ali za burgmana... Svatko tko ga je vozio ima samo riječi hvale, što se za majestya ne može reći. Ok, nije tolko agilan u prebacivanju, pomalo je nezgrapan, ali za putovanja mu nema premca i nek netko kaže šta hoće općenito je kvalitetnije složen.

Mayesty je lijep, to mu je najveći adut, i dalje mi je najljepši od tih maxija takvog tipa, gdje god ga pogledaš, pogođen je. Al da je trom, jest, da vibrira, vibrira... To su činjenice i greške koje su me ubijale svaki put kad bi sjeo na njega, pogotovo u dvoje...
 
Bev 400 je najbolji proizvod iz Beverly serije, uvjerljivo najkvalitetniji , Majesty je trebao dobiti veceg brata od cca 750ccm da ubije konkurenciju u klasi autobusa i jedrenjaka, Burgija je 2 cilindra i nemojte pisati gluposti da vam seki ne dođe objasniti, bolje izbrišite napisano :LOL:

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
osobno na tim pjađima mi je plastika ajme majko,vonja na čajniz šit  :mrgreen:
a za burgiju sam mu i sam lipo napisa ali ne sluša jbg  :LOL: :LOL:
 
Meni će Majesty uvik ostat u najboljem sjećanju. Nevjerojatan užitak u vožnji, ubrzanja u dvoje sa takvom lakoćom. Iznimno agilan s obzirom na težinu. Izgled pogođen samo tako.

Iako sam o ovome već davno pisa, bez Malossi prijenosa (al kompletnog prijenosa) govno za grad. Sa malossijem letiš i po gradu. Xmax je klasa manje.
 
Cvitalo said:
Meni će Majesty uvik ostat u najboljem sjećanju. Nevjerojatan užitak u vožnji, ubrzanja u dvoje sa takvom lakoćom. Iznimno agilan s obzirom na težinu. Izgled pogođen samo tako.

Iako sam o ovome već davno pisa, bez Malossi prijenosa (al kompletnog prijenosa) govno za grad. Sa malossijem letiš i po gradu. Xmax je klasa manje.

+1
da bi riči više reka  (y)
xmax je za majestya skuter ko iz one to playa,igračkica  :palacdolje:
 
Bezec said:
Netko iz Yamahe je ovdje ne tako davno govorio da je redizajnirani Majesty nakon 2009-g uvelike bolji, vozljiviji startniji i bez vibracija (ja sam tada imao 2006.g Majestya i prodao sam ga upravo zbog tromosti i vibracija). Dakle, ništa se nije promjenilo na modelu iza...

Šteta... Skuter mi je i dalje najljepši u klasi, ali preko nekih stvari jednostavno nisam mogao... Sretno u pronalasku rješenja!
Zbog tvog posta odustajem od Majesty, ne volim vibracije. Po tvome, koji bi skuter preko 250 ccm bio najugladeniji za voznju?
 
Tom80 said:
Zbog tvog posta odustajem od Majesty, ne volim vibracije. Po tvome, koji bi skuter preko 250 ccm bio najugladeniji za voznju?

Mislim da bespotrebno odustajes zbog sasvim rjesivog problema. Jedan je ovdje cak i proda svog zbog vibracija. Mislim da novi majesty ima kumplung sa 5 lamela ka sta san ja san ja stavija malossijev, tako da jedino sta tribas napravit je prominit variomat i stavit isto malossijev. Moze se nac na ebayu i za 1100 kuna. To je ionako potrosni dio tako da ne vidim problem. Vibracije ce sigurno nestat i to u potpunosti. A dobije se lipo linearno ubrzanje do 70kmh (iznad toga je ionako linearno). Da sam ima noviji model iz 2009. a ne onaj iz 2004., vjerojatno bi ga jos vozija. Iako sada vozim NC-a koji je i brzi i naravno motor, majesty mi je ipak dava mocniji osjecaj u voznji a i uzitak. Polozaj sjedenja je premocan.
 
Ako tvornica ne zna napraviti skuter kako treba onda to nije moj tip vozila. Pa necu kupit skuter sa ciljem da ga idem popravljati. Imam versys 650 sa 7000km, i kalkuliram da ga prodam radi vibracija. Gledao sam da ga mijenjam i za nc, ali vidim on ima tvrdi sic, svaki nesta lose ima.
 
Tom80 said:
Zbog tvog posta odustajem od Majesty, ne volim vibracije. Po tvome, koji bi skuter preko 250 ccm bio najugladeniji za voznju?

Najviše ovisi gdje misliš koristit taj skuter.
U gradu vozit nešto jaće od 250ccm je glupost  :palacdolje: , imam 2 skutera piaggio grupacije 250 tka mi je odlična za grad, dok 500 tku ne želim ni pod razno vozit u gradu, probao sam i to je katastrofa, jer 1 cilindar i 500ccm tu ne prolaze , vibracije na leru, i vibracije kod trkeljanja u gužvi, dakle sve ono di voziš ispod minimalno 4000rpm je totalno traktorski, a u konačnici nije ni zdravo jer ćemo s 45 pišat u gaće od sjebane prostate.
E sad 250-tka na otvorenoj cesti je nula bodova ić prestizat kamion koji vozi 90km/h je onako škakljivo, kad sam s curom rijetko to radim jer tad je još teže. I ta prdalica pokaže 140-145km/h po satu, al to ti je realno max 125km/h i onda se čudiš kak s 120km/h po satu jedva ideš malo brže od buseva i kamiona na obilaznicama.
500tka na 60-70 i više te čim pređe 4000rpm nema nikavih vibracija koje bi smetale, jedino tamo na 80-ak kad voziš non stop tom brzinom osjetiš kak remen lupka po ublaživaču, al to je stvarno zanemarivo.
Na ovim većim brzinama (i iznad 4000rpm) stvarno zaboraviš da voziš 500ccm 1 cilindraša i ne smetaju vibracije dok ne zapneš u nekoj gužvi di moraš tandrkat 40-50.
Pomaže ugradnja drugih rolica, dr. pulley odrade stvarno dobar posao tu, je da su skuplje barem duplo od standarnih, ali i nadžive nekoliko setova.
Variomati su isto ok.
Sve u svemu nema idealnog, ja recimo ne bi maxi skuter mijenjao za nakeda nikad, ovdje sam gospodin bez jedne bube raskeljene na jakni, zaštićen poprilično od vjetra i lagane kišice uz udoban sic na kojem dnevno po 500km odradim, bez da me guzica boli i slično.
Meni je također versys zanimljiv, al jbg očito bi jedan k1200rt bio bolji, al se nema para, dobro je da se vozi i ovo što se vozi dok se može.
 
Cvitalo said:
..... Da sam ima noviji model iz 2009. a ne onaj iz 2004., vjerojatno bi ga jos vozija. Iako sada vozim NC-a koji je i brzi i naravno motor, majesty mi je ipak dava mocniji osjecaj u voznji a i uzitak. Polozaj sjedenja je premocan....

tvoji utisci su ko i moji,
meni taj majesty ima nešta moćno u vožnji ko i na način na koji se vozi,ne razumin ljude kojima smeta malo vibracije a idu kupovati motor ili skuter,kupi citroena C5 i uživaj jbt  :palacdolje:

 
Ima al pomisao 500-tka i  minimalno 230kg u gradu, krme dugačko i široko, ne vidim smisao.
Vozim gotovo svakodnevno po 20km u onoj gužvi u zg oko 16h, i za to mi ode pola sata minimalno, pa otiđi sad tamo s nečim ko t-max ili x10 na kojem jedna plastika košta minimalno 100-150€, malo te neko zapne ili ti njega ode plaća bez da padneš.
 
noky200 said:
Ima al pomisao 500-tka i  minimalno 230kg u gradu, krme dugačko i široko, ne vidim smisao.
Vozim gotovo svakodnevno po 20km u onoj gužvi u zg oko 16h, i za to mi ode pola sata minimalno, pa otiđi sad tamo s nečim ko t-max ili x10 na kojem jedna plastika košta minimalno 100-150€, malo te neko zapne ili ti njega ode plaća bez da padneš.

Meni na bevu 250 nije ništa falilo, ali sad je kudikamo zabavnije. Nisam primjetio da mi je nešto problematičan u gradu, a radim između 30-40 km po ZG svaki dan. Bar pola od toga je čisti grad.
 
Meni je ža kad čujem da ljudi sebi postavljaju barijere glede mijenjanja ičega na skuteru ili motoru. Nema idealnog stroja. Na svakom ima nešto šta određenoj osobi neće odgovarat.

@Tom80 jasno je da ne želiš nešto kupit pa odma minjat dijelove. Al zato sam ti i reka da je to ionako potrošni dio. Ionako ćeš ga za par godina prominit, pa šta to ne bi napravija odma. Al dobro svakome svoje. Ti si svoje odlučija.

Majesty se dosta vozi po americi ka krstarica. I početne vibracije nikoga ne zanimaju jer je to skuter za crousing. Al opet kad pogledamo da mu je širina samo 78cm šta je za grad odlično, upgrade je pod must za vožnju stani kreni. Pa ljudi kad kupe najnoviji Tmax, odma naprave izmjenu auspuha. A mnogi mijenjaju i cili prijenos da bude još brži.

A šta se tiče kubikaža. Nekidan me jedan kolega uvjerava, iako razmišlja o jačoj kubikaži, da mu je 50ccm sasvim dovoljno. Svatko ima svoje granice. Da li je 250 ccm dovoljno za grad? Naravno. Da li je dovoljno za solo vožnju van grad? Naravno. Kod vožnje u dvoje priča van grada je ipak drugačija, al i za to je dovoljno. A ja bi s druge strane opet sija na 250-ku samo ako nemam izbora. Ispod 30ks ne želim više ni razmišljat. Kymco downtown 300/350 ili beverly 350 ti ipak daju puno veće mogućnosti da možeš bit konkurentan i u grupnoj vožnji sa jačim motorima. Sa suvozačem je koliko toliko bolje.

A šta se tiče veličine motora po gužvama, nije to baš tako strašno. Jedino čoperi odskaču sa svojim širinama od metar na više. Svi ostali se mogu provlačit kroz gužve, a 250-ice sve imaju utege volana tako da nisu ništa uže od 400-ica i 500-ica. Jedina prava mjera su skroz mali skuteri, al ko bi to vozija. Jedino početnik. Mene je uvik fasciniralo koliko se filozofira o par cm više, jer se onda postavlja pitanje: je li uopće moguće automobilom vozit po gradu?  :shock:  A veći auti se ne bi onda nikad ni vozili. Skuter/motor pa i onaj najveći opet zaobilazi gužve i provlači se skoro svugdi. Tu i tamo će onaj veći zapet, al će to s druge strane lako nadoknadit čim se otvori semafor. Šta oću reć: samo šta se vozimo na dva kola već smo miljama u prednosti nad automobilima i to ne bi smili zaboravit, bez obzira na veličinu skutera.
 
@Cvitalo
Ako trebam podesavati onda cu radije podesavati ono sta sad vozim. Npr. tmax 500 ubrzava kao moj auto, i samo tu gubim puno u odnosu na Versys, nisam znao da su skuteri tako spori.