Yamaha MT-07

ja sam andreani naručil drito od njih a ugradili su mi ih u jamasi u baštijanovoj

treba nekaj tokarit kolko sam ih shvatil nije plug&play a i da ne treba ja sam genecki antitalenat za šarafanje tak da to nikad ne bi napravil sam

 
  • Like
Reactions: thommy
Rezanjem spacera ćeš samo promjenit geometriju motocikla, povećat sag.
Ja ne znam što ima u vilici nove mt07, ali što su ugradili u staru je u najmanju ruku smješno i pri tom neprecizno odrađeno.
Uputstvo o podešavanju zadnjeg amortizera imaš u knjižici koju si dobio s motociklom. Probaj nešto prije li izvadiš 600 eura za öhlins, kojeg bi preporučuio, s druge strane imaš yss amortizer koji se dobro pokazao na drugim motociklima, ali još nisam sreo nekoga koji ga ima u mt07. Yss košta nekih 300 eura.
 
  • Like
Reactions: thommy
Vidi koje je ulje stavio salej600. Gradaciju i marku, posto je on zadovoljan.
Ja sam imao problem da sam lagan i nisam mogao namjestiti sag, samo 20 mm, a trebalo bi biti 40 i plus, 70 kg spreman za voznju.
Nisu mi odgovarale one BT23 gume ni pod razno, tako da preporuka su sportske gume, jako lijepo se vozi sa mitas sport force, ako tezis sportskoj voznji, ako ti je sportska voznja cilj.
 
  • Like
Reactions: thommy
onda ću na sljedećem servisu probati prvo s izmjenom ulja ... hvala svima na odgovorim i informacijama(y)
Da. Na starijoj su to gadno promašili, ali na tvojoj je to ok i ne reži ništa.
Druga stvar. Korman je na gumenim nosačima.
Probaj ga uhvatiti kao da voziš i stiskati i ljuljati dolje-gore. Lijevom rukom dolje, a desnom vuci gore.
Npr. na mojoj 2015 korman na tim gumenim nosačima radi vrlo malo dok kod 2 prijatelja koji imaju 2021 korman se mrda duplo više.
Zašto je to tako ne znam, ali možda ti i to stvara osjećaj nesigurnosti pogotovo ako ga čvrsto držiš
 
  • Like
Reactions: thommy
Da, u mostovima vilica je guvernala u gumenim lezajevima i to je ok. Dosta motora to ima, vidim ugradili su i u novi Ducati V2 Streetfighter.
Ne prenose se vibracije na guvernal, cini se malo indirektnije upravljanje, stvar navike.
 
  • Like
Reactions: Guliermo and thommy
Da, u mostovima vilica je guvernala u gumenim lezajevima i to je ok. Dosta motora to ima, vidim ugradili su i u novi Ducati V2 Streetfighter.
Ne prenose se vibracije na guvernal, cini se malo indirektnije upravljanje, stvar navike.
Je. Baš tako. Vibracija nema, ali ako se čvrsto drži taj dosta veliki hod kormana (u odnosu na 2015) mu možda daje osjećaj nesigurnosti i ljuljanja.
Da i stvar je navike. Prijatelji se žalili na to. Vozeći njihove motore meni nije smetalo ništa i onda isprobavajući moj i njihove skužili smo da je razlika u tvrdoći tih gumenih nosača.
Oba su pod garancijom. Išli su u servis i rečeno im je da je to sve ok.
Mislim isto da je to ok, ali ulje bih svakako promijenio na tvrđe
 
  • Like
Reactions: thommy
Ok.
Što bih ja uradio, bamjestio bih sag na minimum 40 mm. Oba kotača.
Kako se namješta imaš u youtube za nazad, za naprijed bih kupio andreani cartridge, one su 550 eura, meni puno bolja investicija od auspuha, ni njega ne možeš naći za manje.
Ili ako ostavljaš serisku vilicu, onda moraš radit sa spacerom, produživat ga ili kratit.
I! Propustio bih štapove prednje vilice 10 mm kroz trokute, zbog rasporeda mase, kako bi prednji kotač dobio više.
Ja sam stavio širu guvernalu, tako oko 5 cm i niža je tako oko 5 cm.
Mogu reći, lijepo se vozi, nije kao sportski 600, ali jako dobro.
 
Ok.
Što bih ja uradio, bamjestio bih sag na minimum 40 mm. Oba kotača.
Kako se namješta imaš u youtube za nazad, za naprijed bih kupio andreani cartridge, one su 550 eura, meni puno bolja investicija od auspuha, ni njega ne možeš naći za manje.
Ili ako ostavljaš serisku vilicu, onda moraš radit sa spacerom, produživat ga ili kratit.
I! Propustio bih štapove prednje vilice 10 mm kroz trokute, zbog rasporeda mase, kako bi prednji kotač dobio više.
Ja sam stavio širu guvernalu, tako oko 5 cm i niža je tako oko 5 cm.
Mogu reći, lijepo se vozi, nije kao sportski 600, ali jako dobro.
Sto nije bilo lakse kupiti bolji motor ?zato sto sve te izmjene nisu bile jeftine...
 
Što je iduće bolje?
Cb 650r je definitivno bolji motocikl, ali 4 cilindra. Kawa z 900 također, pa cb 1000r.
Mada cb 1000r su već dupli novci, iako nije skupa, moga mišljenja, za ono što nudi.
Rođo proljetos uvalio svoju r6 iz 2019. sa akra, QS za 13 000 eura i imala je 9000 km na satu.

Izmjene su öhlins stx 46 je 500 eura i ulošci za vilicu andreani 550, neko to spuca u akrapu i vozi shiti ovjes.
 
Last edited:
Što je iduće bolje?
Cb 650r je definitivno bolji motocikl, ali 4 cilindra. Kawa z 900 također, pa cb 1000r.
Mada cb 1000r su već dupli novci, iako nije skupa, moga mišljenja, za ono što nudi.
Rođo proljetos uvalio svoju r6 iz 2019. sa akra, QS za 13 000 eura i imala je 9000 km na satu.

Izmjene su öhlins stx 46 je 500 eura i ulošci za vilicu andreani 550, neko to spuca u akrapu i vozi shiti ovjes.
Mislio sam opcenito na bolju klasu , ne na tocno odreden model ..od babe nikad cura..
 
  • Like
Reactions: leCo