Yamaha MT-09 Tracer - generalna tema

Ovisno o kojem modelu pricamo. Ako mislis na novi model 2018/2019 onda je dosta promjena napravljeno u odnosu na prijasnje godine i tu problema nema (naravno triba ustelati ovjes malo) i to je to. Ja imam model 2018.i nemam problema sa lelujanjem ovjesa na bilo kojoj brzini. Na starijim modelima je navodno bilo nekakvih problema ali mislim da su to bili samo prvi modeli da je to u kasnijim godinama rjeseno.
Novi model ima 6 cm duzu vilicu zadnju, dugaciji polozaj sica, volana, itd. Uglavnom iako na oko izgledaju slicno model 2018 i nadalje je komplet promjenjen. Sa tim da na modelu GT imas jos dosta opreme u seriji + kompletno stelanje ovjesa i ldc ekran u boji sta na obicni uopce ne mozes poslje staviti.
Pogledaj malo po netu pa ce ti biti sve jasnije.
Svakako mislim obzirom da opremu koja se dobija u GT modelu da je puno bolja kupnja GT model.
 
Ja sam imao prvi model i nikakvih problema nije bilo. Amortizer volana što bi danas ionako svaki motor trebao imati i gas.
Ali mislim da prelazak sa zzr na tracera ne može funkcinirati. Ta 2 motora nemaju apsolutno niti jednu sličnost osim eto imaju 2 kotača. Netko tko je kupio zzr i dobar mu je ne može biti zadovoljan tracerom i obrnuto, ja volim visoke lagane i nervozne motore pa nikada nebi kupio zzr ni ništa tog tipa.
 
Prijasnji vlasnik mog Tracera je godinama vozia XX-a i nakon 2 mj voznje se odlucia prodati Tracera jer se nije moga naviknit. Radije ga provozaj
 
Da dignem temu.
 

Attachments

  • 489C1CF8-4C79-4644-9874-111EEFF154A2.jpeg
    489C1CF8-4C79-4644-9874-111EEFF154A2.jpeg
    586.6 KB · Views: 140
SinoGixer600 said:
Pozz ekipa,vozim zzr 1400 2007 i po gradu hornet 600 2011...e sad imam ponudu zamijeniti zzr 1400 plus nešto love za novi tracer 900.Probao sam sjediti bez probne vožnje pa brine ovo takozvano lelujanje motora pri večim brzinama...Kad sam kupovao zzr nije mi presudila max.brzina niti luda ubrzanja več voznost za takav motor te me to brine kod tracera...Znači postoji li problem za upravljanjem ili ne?Hvala.Lp

Tracer 900 je jako vozan motocikl, međutim naglasak je na manjim brzinama i fun factoru u vožnji takvim brzinama, ajmo reći da u sebi ima dozu "supermoto" ciklistike (visoko se sjedi, volan je širok, itd. - samim time tu se osjete neke negativne posljedice iznad 150 km/h). Tipičan crossover. Sigurno će ti biti velika razlika u odnosu na ZZR - ne govorim to ni u pozitivnom ni u negativnom smislu, jednostavno ogromna razlika u koncepciji motora. U više navrata sam vozio Tracer 900 (i prvi i aktualni model) u doba dok sam imao Fazera 800 (koji iako 200ccm slabiji, dijeli šasiju i osjećaj za volanom sa Fazerom 1 kojeg sam isto imao prije toga) i čak među njima je razlika u upravljanju i osjećaju vožnje bila ogromna - 4 cilindra, stara škola japanskih sport-tourera, koncepcija motocikla, položaj, težina, osjećaj težine na prednjem kraju, širina agregata, sve odaje dojam "motorčine", dok na Traceru je naglasak na lakoći upravljanja i zabavi, te na prvu ne odaje dojam "motorčine" nego zabavnog i realno više iskoristljivog motora u svakodnevnoj vožnji od ovih japanskih motora "stare škole", međutim kako cijeli motor djeluje lagano i neopterečeno po pitanju težine, to se ne mora svidjeti svakome. Definitivno probaj prije kupnje. Tracer 900 je ozbiljan motor međutim nije u rangu ZZR1400. S druge strane, 13 godina je mlađi od njega (od ovog tvoga), nov, 0 km, ima garanciju, itd. Na tvom mjestu bih razmišljao o SuperTenere jer ne gubiš puno na fun factoru u odnosu na Tracer 900, a dobivaš "komad motora" na koji si i sad navikao... nema lelujanja, motor je ogroman kako si i navikao, a razlika u cijeni nije zanemariva, ali za motor od 1200ccm SuperTenere nije preskupa (osnovni model cca. 115.000 kn).
 
massa.st said:
Ovisno o kojem modelu pricamo. Ako mislis na novi model 2018/2019 onda je dosta promjena napravljeno u odnosu na prijasnje godine i tu problema nema (naravno triba ustelati ovjes malo) i to je to. Ja imam model 2018.i nemam problema sa lelujanjem ovjesa na bilo kojoj brzini. Na starijim modelima je navodno bilo nekakvih problema ali mislim da su to bili samo prvi modeli da je to u kasnijim godinama rjeseno.
Novi model ima 6 cm duzu vilicu zadnju, dugaciji polozaj sica, volana, itd. Uglavnom iako na oko izgledaju slicno model 2018 i nadalje je komplet promjenjen. Sa tim da na modelu GT imas jos dosta opreme u seriji + kompletno stelanje ovjesa i ldc ekran u boji sta na obicni uopce ne mozes poslje staviti.
Pogledaj malo po netu pa ce ti biti sve jasnije.
Svakako mislim obzirom da opremu koja se dobija u GT modelu da je puno bolja kupnja GT model.

Vozio sam prvi model i nisam stekao dojam da postoji neki problem. Jednostavn ljudi su u klasi od 900ccm navikli da motor ide "po špagi" i na velikim brzinama, a to se kosi sa koncepcijom zabave na malim brzinama - okretnost po zavojima kao rezultat stvarno širokog volana, kratka zadnja vilica, itd. Meni je čak prvi model bio zabavniji u vožnji od ovog novijeg (vozio sam oba).

Amortizacija na oba traži nadogradnje ako je vozač zahtjevan, posebice zadnji amortizer (GT model nije iznimka).
 
Istina, potpis!
isto je i kod mt09, baš je neki hibridni motard stil, ne klasični naked... malo poviseniji i siri volan, okretan i agilan, ali to se osjeti kod većih brzina ipak, no meni ne smeta uopće...
Ionak je kod tog motora pravi dragulj sama mašina, koja je agresivna i ekspozivna od početka pa do kraja :)
Po meni, taj motor je ipak prilagođeniji mlađim generacijama svojim karakterom [emoji1303]


Sent using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: roby5
Vozio sam model 2017 super ide do 180 onda počnu ona lelujanja motora onaj koji nije naviknuo na brzine 200 + njemu je ok ali pogledajte ovjes i sve ostalo malo šminke led svijetla tri moda vožnje i to je to komercijala za 9800 eura.Naravno da se štedilo na svemu evo vozim trenutno z 1000 sx i kuži se ta razlika u cijeni.Pogledajte cijene vani ima ih kao dreka i to od 2 do 3 godine starosti. Ekipa je vjerovatno očekivala puno više od motora pa ga prodaje.Za nekog početnika koji nije baš probao nešto bolje i Tracer je ok. (y)
 
zrakoplovac said:
Istina, potpis!
isto je i kod mt09, baš je neki hibridni motard stil, ne klasični naked... malo poviseniji i siri volan, okretan i agilan, ali to se osjeti kod većih brzina ipak, no meni ne smeta uopće...
Ionak je kod tog motora pravi dragulj sama mašina, koja je agresivna i ekspozivna od početka pa do kraja :)
Po meni, taj motor je ipak prilagođeniji mlađim generacijama svojim karakterom [emoji1303]

Da, agregat je "zlatno srce" tih motocikala (MT09, XSR900, Tracer900), to sam pisao još 2015. kad sam ga prvi put vozio.

Starijim generacijama ili onima koji dolaze sa motocikala prethodne generacije je čudno priviknuti se na to. I meni je bilo jer sam tada vozio Fazer8, i dojmovi su mi bili podijeljeni. Sa jedne strane mi je Tracer 900 bio ludo zabavan, a agregat i zvukom i reakcijama sjajan, dok s druge strane falila mi je ona težina i tromost koju je imao Fazer, jer se obično te karakteristike povezuju sa "velikim motorom" kojeg želi voziti netko sa godinama iskustva iza sebe. Realna zamjerka mi je bio malo premekan zadnji amortizer koji ni kad se dotegne do kraja (preload) ne ostavlja puno bolji dojam.

S druge strane, trendovi se mjenjaju, sve je više kamera, kontrole, kazne su veće, općenito se naglasak već nekoliko godina stavlja na motocikle koji su zabavni na manjim brzinama. R motocikli i klasični sport-toureri više nisu ni blizu popularni kao prije 10 i više godina. Čak i u klasi iznad 1.000ccm maxi enduro motori su puno češći izbor od klasičnih krstarica tipa ZZR, GTR, FJR i sl., iako malo tko uopće izlazi van asfalta - a kao reakciju na to za mnoge maxi enduro modele postoje sport-touring gume, pa čak i sport (npr. Metzeler Sportec M7RR se nudio i u kombinaciji 19/17).


kitomir said:
Vozio sam model 2017 super ide do 180 onda počnu ona lelujanja motora onaj koji nije naviknuo na brzine 200 + njemu je ok ali pogledajte ovjes i sve ostalo malo šminke led svijetla tri moda vožnje i to je to komercijala za 9800 eura.Naravno da se štedilo na svemu evo vozim trenutno z 1000 sx i kuži se ta razlika u cijeni.Pogledajte cijene vani ima ih kao dreka i to od 2 do 3 godine starosti. Ekipa je vjerovatno očekivala puno više od motora pa ga prodaje.Za nekog početnika koji nije baš probao nešto bolje i Tracer je ok. (y)

Ovjes je tu najslabija karika, pogotovo iskusnim šoferima. Kod MT09 situaciju spašava model MT09SP (Kayaba prednja vilica i Ohlins zadnji am.), međutim kod svih ostalih modela na bazi tog agregata iskusni će doći na svoje tek kad malo porade na ovjesu.

Ja sam čak i na Fazer8 stavio Ohlins amortizaciju i razlika je bila nebo i zemlja. Vjerujem da bi se ovdje još više osjetilo.
 
biker4life said:
Ja sam čak i na Fazer8 stavio Ohlins amortizaciju i razlika je bila nebo i zemlja. Vjerujem da bi se ovdje još više osjetilo.

A gdje si kupovao Ohlins ?
 
Tracer 900 kao prvom vozaču motora je vrh.
Lagan je za monovru guranja. Za brzine kojima se vozi početnik nema nikakvih problema.
Mada sam vozio koliko god ide cca 220 nije bilo nikakvih leujanja. Jednom sam doživio to samo kada sam ga šaltao agresivnjie na 150-160. Popustio sam gas i umirio se. Nakon toga nije. Ilo takvih pokušaja mjenjanja niti lelujanja.
Gume koje dolaze s njim nisu dobre niti za početnika kakov sam ja.
Nisa imao nikakvih zamjerki ovjesu. A kako i bi kad ništa drugo nisam vozio prije.
Nakon ove 3-4 godine i ne puno km. Osjećam potrebu za boljim ovjesom.
Iako mislim za vožnju gdje guma nije potpuno iskorištena (1-2cm od ruba) nije potrebno.
Na kraju meni se lijepše vozi u dvoje. Nekako mi je bolji osjećaj u vožnji i brzine po za ojima su 5-10km/h veće.
 
pa da je ovjes bolji, iskoristija bi ti i taj cenat, dva do kraja..tako mi je i na TuDuMu..
 
Zato sam ja uzel mt09 sp, baš prvenstveno radi boljeg ovjesa...
Nisam probal obični 09 makar sam imal priliku, ali znam da je na mt07 kriminalno loš ovjes iz tvornice, to je točno za do dućana i za na kavu motor...
Da imam to definitivno bi radil neki upgrade s boljim oprugama i zadnjim shockom, mozda i na obicnom 09/traceru to nije loša investicija [emoji2371]


Sent using Tapatalk
 
biker4life said:
Vozio sam prvi model i nisam stekao dojam da postoji neki problem. Jednostavn ljudi su u klasi od 900ccm navikli da motor ide "po špagi" i na velikim brzinama, a to se kosi sa koncepcijom zabave na malim brzinama - okretnost po zavojima kao rezultat stvarno širokog volana, kratka zadnja vilica, itd. Meni je čak prvi model bio zabavniji u vožnji od ovog novijeg (vozio sam oba).

Amortizacija na oba traži nadogradnje ako je vozač zahtjevan, posebice zadnji amortizer (GT model nije iznimka).
Slozija bi se sa vecinom napisanog, sada ima miljun sitnica o kojima mozemo raspravljati, ali generalno sve stoji.
A sta se tice opaske ovjesa i tu se slazem da ce vecini zahtjevnih korisnika biti "slab" ali rekao bi da je to slaba tocka vecini japanskih motora (isto tako i na tvojoj super teneri).
Sa druge strane gledano obzirom na ogranicenja na cestama i na cjelokupni promet i najmenu tracera a tako i ostalih ostalih cestovnih motora rekao bi da im je ovjes svima i vise nego dovoljan, ponavljam za normalno korištenje na cesti.
 
Ne pada mi napamet minjati ista na mom gt-u. Rekao bi je da tvornicki ovjes bolji od Street box kit-a od Hyperpro koji sam imao na tdm-u (ili isti u najmanju ruku). Uglavnom motor se u svakoj situaciji i pri svakim brzinama ponasa bolje or tdm-a sa hyperpro ovjesom, meni dovoljno a ako reci da sam malo napredni korisnik. :)
Uglavnom neka stane ili se smiri ovo govno od korone da mogu doci doma i provozati se na gt-u sa losim ovjesom i ja zadovoljan :) :) :)
 
massa.st said:
Slozija bi se sa vecinom napisanog, sada ima miljun sitnica o kojima mozemo raspravljati, ali generalno sve stoji.
A sta se tice opaske ovjesa i tu se slazem da ce vecini zahtjevnih korisnika biti "slab" ali rekao bi da je to slaba tocka vecini japanskih motora (isto tako i na tvojoj super teneri).
Sa druge strane gledano obzirom na ogranicenja na cestama i na cjelokupni promet i najmenu tracera a tako i ostalih ostalih cestovnih motora rekao bi da im je ovjes svima i vise nego dovoljan, ponavljam za normalno korištenje na cesti.

Zadovoljan sam sa ovjesom na SuperTenere. Na prvom modelu je bio nešto mekše podešen, dok na redizajnu stvarno nemam zamjerki. Uvijek može bolje da, ali ovo je sasvim dovoljno za 99% korisnika čak i za konkretniju vožnju. Ipak nebih uspoređivao motor od 900ccm sa onim od 1.200ccm, ovjes je na japancima slabiji od europske konkurencije, ali bar u klasi 1.000 i iznad 1.000 se malo više potrude... :wink:


massa.st said:
Ne pada mi napamet minjati ista na mom gt-u. Rekao bi je da tvornicki ovjes bolji od Street box kit-a od Hyperpro koji sam imao na tdm-u (ili isti u najmanju ruku). Uglavnom motor se u svakoj situaciji i pri svakim brzinama ponasa bolje or tdm-a sa hyperpro ovjesom, meni dovoljno a ako reci da sam malo napredni korisnik. :)
Uglavnom neka stane ili se smiri ovo govno od korone da mogu doci doma i provozati se na gt-u sa losim ovjesom i ja zadovoljan :) :) :)

Nitko nije rekao da je ovjes loš, ali nije za usporediti ga sa MT10 ili SuperTenere. Mislim da u tu ruku su se mogli malo više potruditi i to je to. Da je dovoljan u 90% situacija je, da je dovoljan za sve osim za extremnu vožnju - je. Općenito kod japanaca ispod 1.000ccm često je ovjes najslabija karika i to je tako - a razlog je taj što su podešeni za vozača od 70kg, bez kufera, prtljage ili suvozača...
 
P.S. Da me ne shvatite krivo, meni je Tracer 900 sjajan motor i tko se vozi sam i bez prtljage i nema "100kg" uopće ne mora misliti o ovjesu jer je u tom slučaju dovoljan i za bilo kakvu vožnju, pa i extremnu. Druga stvar što je netko (npr. ja) navikao i u dvoje i sa 3 kufera spuštati motor do ruba gume dok ne struže centralna nogara i očekivati da u zavoju u takvom nagibu motor bude "ko po špagi" čak i kad pogodi rupu... realno to se ne može dobiti za te novce i tko želi takvu amortizaciju mora gledati skuplji motor, to je normalno...
 
  • Like
Reactions: roby5
Za 1000 eura se ovjes može promijenit, što opet motor čini poprilično povoljnim, jer za taj novac se jednostavno ne može dobit ništa s približnim omjerom cijene/kvalitete/pouzdanosti. Po meni mu je više falio amortizer volana, nego bolji ovjes. Nisam neki ljubitelj tank slappera.
 
biker4life said:
Zadovoljan sam sa ovjesom na SuperTenere. Na prvom modelu je bio nešto mekše podešen, dok na redizajnu stvarno nemam zamjerki. Uvijek može bolje da, ali ovo je sasvim dovoljno za 99% korisnika čak i za konkretniju vožnju. Ipak nebih uspoređivao motor od 900ccm sa onim od 1.200ccm, ovjes je na japancima slabiji od europske konkurencije, ali bar u klasi 1.000 i iznad 1.000 se malo više potrude... :wink:


Nitko nije rekao da je ovjes loš, ali nije za usporediti ga sa MT10 ili SuperTenere. Mislim da u tu ruku su se mogli malo više potruditi i to je to. Da je dovoljan u 90% situacija je, da je dovoljan za sve osim za extremnu vožnju - je. Općenito kod japanaca ispod 1.000ccm često je ovjes najslabija karika i to je tako - a razlog je taj što su podešeni za vozača od 70kg, bez kufera, prtljage ili suvozača...

Ne znam sta bi ti rekao 1000 ccm ili ispod svaki je podesen za 70kg i niti jedan nije za agresivnu voznju pa bude kako kazes kao po tracnicama (pogotovo opterecen).
Mozemo mi sada ovako nabrajati koliko ocemo i traziti mane, generalno mislim da svi nabrojani motori za cestovnu normalnu upotrebu imaju i vise nego dobar ovjes.
Tko zeli nesto vise, pokoji izlet na stazu ili slicno taj ce uloziti koji euro u ovjes i ima jako dobar, pouzdan, konkurentan motor  za pristoju lovu.
Sta se tice usporedbne S10 i tracera 900 gt nebi ja rekao da ima bolji ovjes tenera, ima drugačije podesen ovjes, rekao bi i za drugačiji nacin voznje ali ona na vrimenom i km trazi drugi ovjes, barem opruge. Na cestovnoj upotrebi isti vozac nece biti sa S10 u usporedbi sa 900 gt-om.
Triba se vozit, sve ostalo su pizdarije :).
A tko ima viska vrimena i para moze se bavit pizdarijama sa nadogradnjom motora i pricama u kafani o ovjesu i slicnim pizdarijama, jer uvik triba naci nacin za uvjerit sebe i druge zasto je bas dobro to sta si napravio :) :) :).
 
massa.st said:
Ne znam sta bi ti rekao 1000 ccm ili ispod svaki je podesen za 70kg i niti jedan nije za agresivnu voznju pa bude kako kazes kao po tracnicama (pogotovo opterecen).
Mozemo mi sada ovako nabrajati koliko ocemo i traziti mane, generalno mislim da svi nabrojani motori za cestovnu normalnu upotrebu imaju i vise nego dobar ovjes.
Tko zeli nesto vise, pokoji izlet na stazu ili slicno taj ce uloziti koji euro u ovjes i ima jako dobar, pouzdan, konkurentan motor  za pristoju lovu.
Sta se tice usporedbne S10 i tracera 900 gt nebi ja rekao da ima bolji ovjes tenera, i ona na vrimenom i km trazi drugi ovjes, barem opruge.
Triba se vozit, sve ostalo su pizdarije :).

Dali je 26.000 km u 18 mjeseci dovoljno za dati takav sud ili ne, tj. da se ne složim sa tobom?