Yamaha MT-09 Tracer - generalna tema

jozo said:
..snage je kod MT-09 i previše za prosječnog korisnika, ako je bude bilo manje, i uz kontrolu proklizavanja koju ovaj prvi nema, Tracer će bit pun pogodak, ili jednostavno, "novi TDM"

Možda, ali netko tko je zadnjih 35k km napravio na R1 i skoro 20k na FZ1 (prije sadašnje "osmice" koja isto ide jako lijepo), i koji je i na R1 stavljao zub manje i sl., ipak mislim da treba ovako nešto uzeti sa rezervom. :wink:

115 KS je 115 KS, kakvi god bili međuosovinski razmak, prijenos, težina, itd. i koliko god cilindara bilo u igri i kakve koncepcije. "Na papiru" mi 3 cilindra i "crossplane" izvedba radilice djeluju (uz sve ostale tehničke podatke) odlično, ali stvarno bih to volio prvo probati, pa dati sud.

Nadam se da će se i u HR ovaj model moći probati.

MT-07 sam imao prilike probati, ide iznenađujuće dobro za svoju snagu, koncepciju i klasu, ali ipak je to početnički model i nije me impresionirao (na stranu što je cijena odlična kao i odnos uloženo/dobiveno).
 
jozo said:
..snage je kod MT-09 i previše za prosječnog korisnika

:shock:  :shock:  :lolcry: :lolcry: :lolcry: :lolcry:
 
prvo sto sam pomislio kad sam probao 09 da bi taj agregat bio savrsen za putnog endura.meni je mt 09 ok ,ali mislim da taj agregat sav potencijal može iskoristiti na ovom modelu putni enduro.nadam se da mu nece dirati po mjenjaču i smanjivati snagu (y)nakon dugo vremena motor za koji bi se zadužio :mrgreen:ali ne više u francima
 
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/mt-09-tracer/2015/

MCN ga je pohvalio, a oni su dosta kritični prema đamahi. Navodno su riješili boljke obične devetke - predji kraj i gas.
 
Malo sam guglao i stekao sam dojam da bi ova Yamaha mogla biti best bay  u svom segmentu ,,,jer meni motor izgleda dobro i ima sve što treba za vožnju od grada pa do putovanja ,a i najavljenja cijena je ok !

https://www.youtube.com/watch?v=QJI0z1IskXI
 
Dobro je Biker rekao da nevoli prva godista, prvi macici se u vodu bacaji,treba pricekati godinu dvoje, meno je bike skroz dobar
Poslal sam z Lumije
 
drazan zovko said:
Malo sam guglao i stekao sam dojam da bi ova Yamaha mogla biti best bay  u svom segmentu ,,,jer meni motor izgleda dobro i ima sve što treba za vožnju od grada pa do putovanja ,a i najavljenja cijena je ok !

https://www.youtube.com/watch?v=QJI0z1IskXI

Na ovom videu se vidi i drugi vizir osim onog malog, ružnog. Nije ni ovaj nešto ljepši, ali možda bolje služi svrsi...
 
loooney711 said:
Na ovom videu se vidi i drugi vizir osim onog malog, ružnog. Nije ni ovaj nešto ljepši, ali možda bolje služi svrsi...
Ovaj koji je manji je po meni vec lagano na grnici ruznog, a onaj ogroman, ma nema sense, takve ni postari nisu imali (y)
 
meni je TDM bio konktetniji putni motor
mislim da stražnji ovjes tracera nije na razini namjene motocikla....bar tako kažu testovi
naime uporno vezanje stražnjeg ovjesa za mašinu i minimalističke rame motocikla di nije rama ta koja nosi mašinuj već se na mašinu sve veže pa tako i ta minimalistička rama možda doprinose faktoru zabave i okretnosti ali to nema nikakve veze s namjenom tracera i starosti korisnika na koji on puca
sve me to više podsjeća na auto industruiju gdje se od 1 platforme radi 40-ak razlićitih automobila razlićitih koncepcija, veličine i namjene pa je tako npr. passat od kad je na platformi golfa više izgubio nego dobio

vizir ne bi komentirao, posebno ne onaj viši koji je bljak
stražnji kraj mi je isto neprivlačan s tim undertailom...ko neki stunt bike
mislim da će uživo prednja maska te njezin spoj s hladnjakom puno bolje i efektnije izgledati

no to je koncepcija koju je kawasaki s versysom odavno odradio tako da ništa novo....er6/versys.....mt09/tracer.....dakako ne uzimajući u obzir da je tracer cca 2x više ks

mt porodica je pogodak u sridu.....trend nakeda, ili nakeda koji koketiraju sa super moto izgledom i stilom vožnje je sve jači...ali tracer je po meni promašaj (za razliku od samog mt09 koji je predvodnik klase, spoj vrhunske tehnologije agregata i minimalističkog dizajna, u kojem će uživati i netko od 20 godina i netko od 50 godina, gdje će i vozaći R-a moći doći na svoje)
 
@liberty; vidi se da nisi vozio niti jedan od navedenih motora i
objasni molim te, šta znaći ono "netko od 20 i netko od 50 godina" :mrgreen:
 
liberty said:
meni je TDM bio konktetniji putni motor
mislim da stražnji ovjes tracera nije na razini namjene motocikla....bar tako kažu testovi
naime uporno vezanje stražnjeg ovjesa za mašinu i minimalističke rame motocikla di nije rama ta koja nosi mašinuj već se na mašinu sve veže pa tako i ta minimalistička rama možda doprinose faktoru zabave i okretnosti ali to nema nikakve veze s namjenom tracera i starosti korisnika na koji on puca
sve me to više podsjeća na auto industruiju gdje se od 1 platforme radi 40-ak razlićitih automobila razlićitih koncepcija, veličine i namjene pa je tako npr. passat od kad je na platformi golfa više izgubio nego dobio

vizir ne bi komentirao, posebno ne onaj viši koji je bljak
stražnji kraj mi je isto neprivlačan s tim undertailom...ko neki stunt bike
mislim da će uživo prednja maska te njezin spoj s hladnjakom puno bolje i efektnije izgledati

no to je koncepcija koju je kawasaki s versysom odavno odradio tako da ništa novo....er6/versys.....mt09/tracer.....dakako ne uzimajući u obzir da je tracer cca 2x više ks

mt porodica je pogodak u sridu.....trend nakeda, ili nakeda koji koketiraju sa super moto izgledom i stilom vožnje je sve jači...ali tracer je po meni promašaj (za razliku od samog mt09 koji je predvodnik klase, spoj vrhunske tehnologije agregata i minimalističkog dizajna, u kojem će uživati i netko od 20 godina i netko od 50 godina, gdje će i vozaći R-a moći doći na svoje)

Mislim da Tracer "puca" na jednu novu (mlađu) generaciju "putnika", ali i onih koji motor koriste i na "kraćim" relacijama gdje im performanse i "fun factor" nisu nebitni. To u neku ruku potvrđuje i colaža kotača (2x ''17), pogotovo obzirom da su putni supermoto motocikli, nakon početne expanzije od prije cca. pola desetljeća, danas gotovo potpuno isčezli sa tržišta.

Danas je upravo takav trend - bar na EU tržištu - od motocikla se očekuje svestranost i pokrivanje čim šireg spektra primjene. Mislim da prvi testovi pokazuju da je ovdje baš to slučaj.

Dali će spoj "putnog motora (supermota)", fun bike-a i nakeda, uz moderan agregat naći mjesto na tržištu ostaje za vidjeti, ali mislim da će cijena biti presudan faktor. Treba u praksi vidjeti koliko Tracer gubi na konforu nauštrb fun factora, i koliko će to smetati jednom starijem (smirenijem) segmentu bikera. Kod njih će vjerovatno cijena tj. razlika "od Tracera do pravih putnih maxi endura" biti presudna, dok mislim da kod mlađe populacije ovaj motor i nema konkurencije. Mislim da će kod mlađih biti bitno samo "ide li na zadnji kao i obična devetka" i da agregat ostane podjednako agresivan.

Naše tržište je priča za sebe i kod nas je svašta moguće, ali ima naznaka da i naša potražnja postaje sve sličnija onoj u Europi (npr. razmjeran uspjeh Hondine NC serije).

TDM je u svoje vrijeme bio odličan motocikl, ali nakon gotovo dva desetlječa na tržištu, kroz koje je išao uz ipak realno gledajući male promjene, mislim da je došlo vrijeme za nešto novo/modernije. TDM je motocikl "stare škole", a praksa je pokazala da danas takvi modeli više nemaju neku veliku "prođu".

Dizajn Tracera je istovremeno futuristički ali i moderan, bar ako se ugrubo promatra klasa putnih endura. Koliko vidim, upravo taj "neobičan" zadnji kraj već je predviđen za ugradnju bočnih kufera direktno na rukohvate za suvozača, što nije zanemariva stvar. Cijeli motocikl mi djeluje kao da vapi za personalizacijom i prije nego izađe iz salona, što je nekima dobro, a nekima i ne.

Paralela sa Kawasakijem stoji, ali i ne - ovdje je agregat ono što čini razliku.

Slažem se da je "obična devetka" pogodak u sridu, mislim da je upravo to ono što je u ova krizna vremena falilo na tržištu, pogotovo uzevši u obzir njegovu cijenu. Zabava za mase.
 
Biker cekamo izvjestaj iz Verone, bas ta komba 2x17, te 115 ks, mi je odlicna, a kad zena kaze idem i ja, dva klika, dva kofera i najslabiji mod, tank od Zg do St, transformacija iz jednog motora u drugi, za mene pravi pogodak, dva u jedan sto bi se reklo, u rukama pravog pilota motor bu raketa
Poslal sam z Lumije
 
DAINESE said:
Biker cekamo izvjestaj iz Verone, bas ta komba 2x17, te 115 ks, mi je odlicna, a kad zena kaze idem i ja, dva klika, dva kofera i najslabiji mod, tank od Zg do St, transformacija iz jednog motora u drugi, za mene pravi pogodak, dva u jedan sto bi se reklo, u rukama pravog pilota motor bu raketa
Poslal sam z Lumije

Nije to ništa sigurno. Ja bih jako rado probao motor i napisao kratki osvrt tu za forum, ali - uvijek ima "ALI"... Lani je vrijeme poslužilo (što je već samo po sebi neobično), bilo je suho i sunčano - istina uz temperature od oko 0°C - ali za Veronu u siječnju je to sasvim solidno, pa se je određene modele (novitete) moglo probati, ali o čemu se radi - flota testnih MT-09 je bila spremna, međutim mi svi strani državljani smo trebali ispuniti određenu papirologiju prije vožnje (što je potrajalo preko pola sata), obzirom da se ipak ide u malo veći đir oko grada (cca. 30min), i uglavnom, nakon svega toga rečeno mi je da su "devetke" samo za tvorničke vozače, a na vožnju se može dobiti samo XV950/R, jer "devetka" ipak nije za dati svakome u ruke, a kvalitetnu selekciju na sajmu je nemoguće provoditi. Uzeo sam onda to čudo i išao đir, jer se ipak besplatna vožnja, sa vodičem i plačenim gorivom, na potpunom novitetu ne propušta, ali osnovni plan vožnje MT-09 nije bio ostvaren - izuzev toga što sam malo sjedio gore i upalio agregat.

Tako da u tu ruku se bojim da bi se ista situacija mogla ponoviti. Tracer je maltene to isto - samo još skuplje i sa više (skupe) plastike. Probati ću se unaprijed raspitati dali će opet biti testnih noviteta i dali bi se vožnja mogla rezervirati unaprijed, ali bojim se da ako čemo biti realni, šanse za provozati Tracera su valjda 90-10 u korist toga da neču.

Mi gore idemo 2 dana, to je rezervirano i prije nego se znalo da Tracer izlazi, tako da nije da idem radi toga, ali svakako bi bilo lijepo probati ga, jer me je ajmo reći dosta zainteresirao.

:neznam:
 
imam osjećaj da ako i bude testni tracer da će biti podugačak red za čekanje vožnje...mislim da je svih zaintrigirala porodica mt09 što je i više nego pozitivno jer se za svakog pronađe po nešto, da li "običan mt09", da li njegove ostale 2 verzije ili više touring orijentiran tracer koji je itekako papren s 3 cilindra, 115 ks i munjevitim odazivom na gas + mogućnost individualizacije je praktički neograničena (y)

uglavnjom prvi susrets  motorom na Veroni će biti vrlo vrlo zanimljiv... :)