Yamaha MT-09 Tracer - generalna tema

biker4life

Motorator
Obzirom na razlike između "običnog" MT-09 i njegove touring izvedbe "Tracer" (ujedno i noviteta za sezonu 2015.), koje su ipak, čini mi se, nešto veće no što je to npr. slučaj kod N (naked) i S (Fazer) verzija Yamahinih FZ linija, otvara se nova tema, kako bi ona o "običnom" MT-09 ostala pregledna, funkcionalna i svrsishodna, te sa manje off-a kojeg ne nedostaje.

p3ewRg6l.jpg




Boje za 2015:

Lava Red:
eo4YdU9l.jpg


Matt Grey:
jdQv0uVl.jpg


Race Blu:
k3g94SPl.jpg




Nekoliko "prvih" video klipova:

- sa prezentacije u Milanu (EICMA):

(cijela prezentacija se može pogledati OVDJE)

- promo materijal:

- kratki "preview" sa BikeSocial:




- ispod slika su direktni linkovi na slike izvorne veličine


Nemojte sve "zaoffati" kao u temi o "običnom" MT-09.
 
Last edited by a moderator:
Tehnički podaci (preuzeto sa službenih stranica):

Engine

Engine type 3-cylinder, 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 4-valves
Displacement 847 cm³
Bore x stroke 78.0 mm x 59.1 mm
Compression ratio 11.5 : 1
Maximum power 84.6 kW (115PS) @ 10,000 rpm
Maximum torque 87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8,500 rpm
Lubrication system Wet sump
Clutch type Wet, Multiple Disc
Fuel system Fuel Injection
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant Mesh, 6-speed
Final transmission Chain



Chassis

Frame Diamond
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 137 mm
Caster angle 24º
Trail 100 mm
Rear suspension system Swingarm, (Link type suspension)
Rear travel 130 mm
Front brake Hydraulic dual disc, Ø 298 mm
Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm
Front tyre 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Rear tyre 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)



Dimensions

Overall length 2,160 mm
Overall width 950 mm
Overall height 1,345 mm max 1,375 mm
Seat height 845 mm max 860 mm
Wheel base 1,440 mm
Minimum ground clearance 135 mm
Wet weight (including full oil and fuel tank) 210 kg
Fuel tank capacity 18 L
Oil tank capacity 3.4 L
 
:paper: pratim....
 
Dado+++ je stavio neki test gdje su rekli da ima drukčiji hod ovjesa od ove mt09
odmah mi se manje sviđa :mrgreen:
 
DADO+ said:
:LOL: (y)

... zbrisao sam, a obrisati ću i ovaj post iz teme, jer neću da je pratim  :mrgreen:

jbg ja sam stari soj
meni motor baš mora biti motorčina s 4 grane koje izlaze iz mašine
pa mi se teško priviknuti na novotarije

:mrgreen:
 
DADO+ said:
(y)  8)

… no u ovom slučaju poredbe, bi i prihvatio 3cl. vil. up. d. i druge "sitnice" ;)

ali bi od dva navedena sklepao jedan i za cijenu Yamahe  :mrgreen:

ne znam koliko će biti cijena tracera kod nas
no pretpostavljam da neće biti mala

meni se ipak sviđa više običan mt09
s time da mi se bočne oplate ispod sica više sviđaju u verziji street rally
koja je kao i street tracker ipak dosta skuplja od osnovnog mt09  (ako se na veram SR je skuplji 10% zbog par plastika ili ja ne vidim u ćemu je razlika u opremi)


+ kao što je to bilo slučaj i do sada - mt serija se može super personalizirati ako želiš nadoplatiti za još pol motora :LOL: - tj. oprema je finjak ali iznimno skupa (npr. oni bočni ukrasi hadnjaka ili ona neka zaštita mašine koja ne štiti ništa) :mrgreen:
 
https://www.youtube.com/watch?v=AdnLnCxGEtw  (y) (y)
 
DAINESE said:
https://www.youtube.com/watch?v=AdnLnCxGEtw  (y) (y)

Zanimljivo, u biti jedina zamjerka za sada (ovako po slikama i snimkama) iz moje perspektive je taj vizir naprid, tek na ovom videu vidim koliko je u biti uzak i visok - neznam koliko štiti ili ne štiti od vjetra (a to je u biti uvijek i dosta individualno), ali što se samog izgleda tiče, mislim da se moglo naći i neko vizualno prihvatljivije rješenje, neznam... bar meni osobno to je jedini dio za koji zaista ne mogu reći da je oku ugodan...
 
Vjerujem da će biti aftermarket vizira koji će puno lijepše izgledati. Nešto malo niže i šire bi bilo ok.
 
Pise u Motoreviji da je agregat zadrzao istu snagu kao kod mt09, samo je razlika u mapama, Tracer nesto fluidnije regira na okretanje rucice gasa od mt09
Poslal sam z Lumije
 
I ja sam čita baš danas i čini minsw zanimljiv bike. To jednom kad budem star hahahah

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 
Nisam mislio da je ta mašina kad budem star nego komplet motor hehehehe

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 
Biker te ne pozna, al ja ti mogu reci kao bahat mladic, jesi, star si hahahaha, dobar je Tracer, i makina i motor komplet, jos da dode u narandastoj, to bu to, hahaha, onda ga mozes kupit, isto ko i ja!
Poslal sam z Lumije
 
hahahaha
znači već sad je za mene hahahahahaha

aj onda ćemo zajedno mijenjat čim izađu orange  :mrgreen:
 
DAINESE said:
Pise u Motoreviji da je agregat zadrzao istu snagu kao kod mt09, samo je razlika u mapama, Tracer nesto fluidnije regira na okretanje rucice gasa od mt09

Treba to probati u praksi. :) Ovdje je i težina nešto veća. Nadam se da će u Veroni biti testni, pa ću probati uštekati koji điRR... :mrgreen:



piljun said:
Nisam mislio da je ta mašina kad budem star nego komplet motor hehehehe

(y)
 
..snage je kod MT-09 i previše za prosječnog korisnika, ako je bude bilo manje, i uz kontrolu proklizavanja koju ovaj prvi nema, Tracer će bit pun pogodak, ili jednostavno, "novi TDM"