Yamaha Niken

mate

Administrator
May 22, 2002
916
237
43
Napisao sam nesto o tome, mislim da ce bitii na portalu drugi tjedan kad složim slike. Zna cesto proklizati zadnji kotac i u nomalnim okolnostima bi se usro, Traction ima ali nije fensi Bosch, ali ovdje ta tezina prednjeg kraja toliko stabilno nosi ostatak da uopce nema straha. Podsjetilo me na tasmanijsku nemann u crticima, ogromno tijelo i dvije nogice i rukice. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: 3alfa3

bricksrheavy

Well-known member
Feb 17, 2008
2,465
74
48
Split
Nikad to nigdje ne spominju, pa pretpostavljam da nije ni problem; ali kakav je općenito osjećaj prednjeg kraja na svim tim motorima sa skroz uspravnim položajem sjedenja?
 

mate

Administrator
May 22, 2002
916
237
43
Serijski BMW XR i 1000RR na stazi rade sekundu razlike. Jednom sam sa Multistradom Skyhook lovio R-ove na D1 i uvjeren sam da se brže vozim nego sa R-om. Po meni je napredak na tim motorima najveći u zadnjih nekoliko godina. Svi su digli snagu i nakrcali ih elektronikom. Zamisli kad kocis ko zivotinja a nema poniranja i to na tim vilicama koje imaju puno veci hod.
 

antkes

Member
Oct 7, 2015
409
13
18
split
Nikad to nigdje ne spominju, pa pretpostavljam da nije ni problem; ali kakav je općenito osjećaj prednjeg kraja na svim tim motorima sa skroz uspravnim položajem sjedenja?
Otkad sam presao sa efice na cb, fenomenalan 😁
 

Spider

Active member
Jul 20, 2020
233
45
28
Zagreb
Utorak oko 3 popodne sreo Slovenca (mozda Celje?) na Gupcevoj Zvijezdi prema Ribnjaku (Zg), izgleda svemirski i ide super.
 

bebeli

Active member
Jan 22, 2014
1,158
14
38
Zacudio bi se koliko je upotrebljivo po gradu a i veća je šansa da prednja pusti po gradu i kratkim zavojima nego na otvorenoj cesti. Naravno da je problem širina ali je i dalje uzi od GSa i sličnih koza.😁 Kazem, ovo je stvarno nešto što treba probati. Idi vidi jel ajatolah ima kojeg. :mrgreen:
MT-09 je zivahnijii i to posebno na visokim okretajima mada ne zaostaje ni ovaj tak puno.
Lijeva/desna ili obje? :mrgreen:
 

Boogie

Member
Jan 21, 2015
108
0
16
52
Podravina
Provozao i oduševio se osjećajem sigurnosti radi ta dva kotača naprijed, mašina vuče k'o lokomotiva, jedino loša zaštita od vjetra nakon 120 km/h zbog uspravnog položaja. Da je bolji vjetrobran, sve 5! Godzilla na cesti!😉
 

endurozg

Member
Aug 19, 2012
46
0
6
54
zagreb
Danas sam bio na probi....ukratko, ono što me se najviše pozitivno dojmilo, a nisam si mogao predoćiti prije, su prelasci preko većih neravnina, samo jednim prednjim kotačem, npr.; ležeći policajci, razne rupe i ispupčeni šahtovi.....
Niken piči preko toga bilo okomito ili u nagibu poput kakvog hoowercrafta......jednostavno predobar osjećaj.
Kočenje odlično i sigurno , isprobao sam i dok jedan kotač grabi po šljunku, osjeti se rad ABSa, ali nikakva iznenađenja niti zanošenja nema. Jedina negativna strana mi je što u zavojima moraš držati bika za rogove, jer ima tendenciju okretanja volana/kotača u zavoj....znači, ne možeš u zavojima kopati nos jednom rukom, obje ruke moraju držati zadani pravac....(slično sam osjećao na Hondi Shadow).
 

mate

Administrator
May 22, 2002
916
237
43
Vozi se kao sporttureri, sjedis ko zasarafljen i guras upravljac prema dole. Onda mozes i nos lagano kopat.😊 Meni kopija FJR a na njoj sam uzivao.
 

DADO+

Well-known member
May 27, 2010
8,794
50
48
o_O ja se baš danas uhvatio u razmišljanju, kako bi baš bila
fora kupiti to čudo, (bez obzira na dimenzije/provlačenja)
i voziti kao neku egzotiku na našim cestama

… gledao Yamaha cjenik i to za GT model – stvarno povoljno (y)
(skoro 20000 jeftinije)


ali čak i da ga uzmem, u neko dogledno vrijeme, nemam mjesta u garaži :mrgreen:

edit
ma i parking bi me mučio :mrgreen: :ROFLMAO: