Yamaha Niken

Napisao sam nesto o tome, mislim da ce bitii na portalu drugi tjedan kad složim slike. Zna cesto proklizati zadnji kotac i u nomalnim okolnostima bi se usro, Traction ima ali nije fensi Bosch, ali ovdje ta tezina prednjeg kraja toliko stabilno nosi ostatak da uopce nema straha. Podsjetilo me na tasmanijsku nemann u crticima, ogromno tijelo i dvije nogice i rukice. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Nikad to nigdje ne spominju, pa pretpostavljam da nije ni problem; ali kakav je općenito osjećaj prednjeg kraja na svim tim motorima sa skroz uspravnim položajem sjedenja?
 
Serijski BMW XR i 1000RR na stazi rade sekundu razlike. Jednom sam sa Multistradom Skyhook lovio R-ove na D1 i uvjeren sam da se brže vozim nego sa R-om. Po meni je napredak na tim motorima najveći u zadnjih nekoliko godina. Svi su digli snagu i nakrcali ih elektronikom. Zamisli kad kocis ko zivotinja a nema poniranja i to na tim vilicama koje imaju puno veci hod.
 
Nikad to nigdje ne spominju, pa pretpostavljam da nije ni problem; ali kakav je općenito osjećaj prednjeg kraja na svim tim motorima sa skroz uspravnim položajem sjedenja?
Otkad sam presao sa efice na cb, fenomenalan 😁
 
Utorak oko 3 popodne sreo Slovenca (mozda Celje?) na Gupcevoj Zvijezdi prema Ribnjaku (Zg), izgleda svemirski i ide super.
 
Zacudio bi se koliko je upotrebljivo po gradu a i veća je šansa da prednja pusti po gradu i kratkim zavojima nego na otvorenoj cesti. Naravno da je problem širina ali je i dalje uzi od GSa i sličnih koza.😁 Kazem, ovo je stvarno nešto što treba probati. Idi vidi jel ajatolah ima kojeg. :mrgreen:
MT-09 je zivahnijii i to posebno na visokim okretajima mada ne zaostaje ni ovaj tak puno.
Lijeva/desna ili obje? :mrgreen:
 
Provozao i oduševio se osjećajem sigurnosti radi ta dva kotača naprijed, mašina vuče k'o lokomotiva, jedino loša zaštita od vjetra nakon 120 km/h zbog uspravnog položaja. Da je bolji vjetrobran, sve 5! Godzilla na cesti!😉
 
Danas sam bio na probi....ukratko, ono što me se najviše pozitivno dojmilo, a nisam si mogao predoćiti prije, su prelasci preko većih neravnina, samo jednim prednjim kotačem, npr.; ležeći policajci, razne rupe i ispupčeni šahtovi.....
Niken piči preko toga bilo okomito ili u nagibu poput kakvog hoowercrafta......jednostavno predobar osjećaj.
Kočenje odlično i sigurno , isprobao sam i dok jedan kotač grabi po šljunku, osjeti se rad ABSa, ali nikakva iznenađenja niti zanošenja nema. Jedina negativna strana mi je što u zavojima moraš držati bika za rogove, jer ima tendenciju okretanja volana/kotača u zavoj....znači, ne možeš u zavojima kopati nos jednom rukom, obje ruke moraju držati zadani pravac....(slično sam osjećao na Hondi Shadow).
 
Vozi se kao sporttureri, sjedis ko zasarafljen i guras upravljac prema dole. Onda mozes i nos lagano kopat.😊 Meni kopija FJR a na njoj sam uzivao.
 
o_O ja se baš danas uhvatio u razmišljanju, kako bi baš bila
fora kupiti to čudo, (bez obzira na dimenzije/provlačenja)
i voziti kao neku egzotiku na našim cestama

… gledao Yamaha cjenik i to za GT model – stvarno povoljno (y)
(skoro 20000 jeftinije)


ali čak i da ga uzmem, u neko dogledno vrijeme, nemam mjesta u garaži :mrgreen:

edit
ma i parking bi me mučio :mrgreen: :ROFLMAO:
 
frend kupio nekidan, cekam da se dokotura pa da probam :)
 
Javi kako je prošlo,ja ću vjerovatno bar uspiti sjesti na jednoga.
Vidio jednog u SLO 2019. cca 9000 eur ali je prodan.
Čini mi se onako na prvu da ima smisla za nas u ozbiljnijim godinama :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: DacMan