Yamaha r1 2006 problem(Molim pomoć)

Emirmhr

New member
Pozdrav.
Imam problem sa Yamahom r1,motor je nemoguce voziti na malim obrtajima,trza kad se kreće..”skakuće”,a i u leru radi nemirno.
Kad dadnem jednak gas motor nemirno radi,kazaljka od rpm skakuće,dok kad dam pun gas ili turiram motor se odaziva odlično i prima gas,zna se desit da nekad pukne na auspuh.
Primjer video:

[youtube]https://youtu.be/jDDduGGk_Go[/youtube]




I motor nema nikakvih grešaka,bar ne pokazuje.
Položaj senzora gasa d01 u zatvorenom položaju pokaziva 16,a na skroz otvorenom položaju 95.

Molim za pomoć
Hvala
 
stipe_zxr said:
Frend je imao neke od tih simptoma zbog akumulatora.. e sad tvoji...?
Stavljao sam drugi akumulator,ali isto sve

Čak sam i bobine druge stavljao..
Nove svijecice ngk cr9ek..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I da
Zaboravio sam napisati da motor nema leptira od exupa,tj. Ima exup motoric,ali nema leptira u granama,kao ni sajli



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ko zna sta moze bit, koliko je star motor koliko ima km, koliko ima sati pucanja po susretima, struja regler magnet akumulator,neki senzor crko, kad je zadnji put bio na servisu pravom ne samo naspi ulje i gaaas, jesul kad ventili stelovani, ocisceni injektori, vakuumi poravnani, ovde neces nac odgovor nego pare u dzep i nadji majstora
 
gastajbarter said:
ko zna sta moze bit, koliko je star motor koliko ima km, koliko ima sati pucanja po susretima, struja regler magnet akumulator,neki senzor crko, kad je zadnji put bio na servisu pravom ne samo naspi ulje i gaaas, jesul kad ventili stelovani, ocisceni injektori, vakuumi poravnani, ovde neces nac odgovor nego pare u dzep i nadji majstora

Ventili su ustelovani(uslajfani) namješten zazor po manualu,nov dihtung glave poslije toga logično. Ispitani namotaji,magnet čitav..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Također imam problem kod yamahe R1 2003 god kod kretanja motora na niskim okretajima između 2 tisuce i 3 tisuce zacukava poslije 3 tisuce okretaja kao da se nista nije desilo i to samo kad moram kretat, normalno prima gas kad se turira u mjestu samo kada krecem se pojavljuje taj problem motor ide zacas na servis al me zanima sto bi moglo biti i dali se netko susreo sa tim problemom
 
Kod mene je bilo gotovo identično, ali na suzukiju.
Nove svjećice i riješen problem.
 
A svijecice sam stavio nove prije pocetka sezone dal bi vec to sad trebalo mjenjat? Hm
Oke ajde napravio sam ove sezone cca 13 tis km al opet dal bi te nove odjebale, inace imam problem sa jednom lulicom ima dosta lufta ajmo tak rec, dok su 3 lulice onako jedva ih izvadis i lijepo kliknu kad ih stavis dok ova ne klikce, dal bi to u niskim okretajima zezalo, te vibracije ili slicno
 
Pa ako znaš da je jedna lulica klimava ostale drže, jel ne bi bio neki logičan početak da to zamijeniš?
 
Pa bilo bi logicno da samo kaj je jako rijetko naci djelove za diodu pomalo sto je cudno za R1 da su djelovi za nju tak rijetki, a nova je 900 kn i onda bude sranje ako nije to to..al da bi zamjenil, definitvno bi zato i pitam jel bi bilo to ili sto drugo recimo karburatori i tak nesto, ali pali bez problema i vuce samo ga zeza to u niskim okretajima, dal se po svjecici moze vidjeti da nema iskru kak treba
 
Pa bilo bi logicno da samo kaj je jako rijetko naci djelove za diodu pomalo sto je cudno za R1 da su djelovi za nju tak rijetki, a nova je 900 kn i onda bude sranje ako nije to to..al da bi zamjenil, definitvno bi zato i pitam jel bi bilo to ili sto drugo recimo karburatori i tak nesto, ali pali bez problema i vuce samo ga zeza to u niskim okretajima, dal se po svjecici moze vidjeti da nema iskru kak treba
Sigurno nije problem u karburatorima.
 
Evo mali update znaci motor sigurno radi na 3 cilindra to je sigurno, probao sam špricat vodom po granama prva, druga i treća super vrele i isparava odmah dok na 4 grani mlaka, skoro hladna grana..ok jasno mi je nesto ne stima, idem zamjeniti svjecicu na tom cilindru isti vrag, probao sam jos sa 3 nove svjecice isto, zamjenim lulicu novom isti vrag, odpojim kabel bobine na toj lulici ima malu promjenu zvuka ali radi dalje isto dok recimo odpojim na drugoj lulici đžek motor samo da se ne ugasi, pitanje je kaj napravit dal je moguce da do te lulice ne dolazi dosta struje, kak to izmjeriti dal je do kabla bobine, jel ima tko kakvu ideju kak da to ispitam multimetrom, dal je zica u prekidu..dat pare opet za kablove nemam pojma eto zanima me jel tko zna sto
 
Ja sam na RN16 FZ1 imao isti problem dok nisam stavio nove bobine...koliko god ih mijenjao cak sam i od druge fz1 stavljao isti problem. narucio nove i preporodio se motor.
 
Mislis kablove ili lulice? Ili i jedno i drugo

Mislimcda su bobine te lulice sto spominjes. Gle, to su moji simptomi i rjesenje al bolje da ga odvezes mestru i nek provjeri jer najlakse je nagadjat na forumu a da ti mjenjas 😄
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Da, sjetio sam se jednog rjesenja... Kad sam imao problem sa bobinama, prika iz Yama servisa mi rekao da omotam izolir trakom jer valjda od starosti i vibracija masina gubi kontakt. Omotas malo ja mislim samo jedan krug jer ti ako stavis vise nece htjet uc... Tako mozes vidjet jel to bobina ali to je zaista kratkog vjeka i meni nije to drzalo vodu mozda par dana i opet isto...
 
Da al ja sam zamjenio 1 sa 4 bobinom i isti vrag, probao granu opet mlaka..probao sam ih sve zamjeniti reko nemogu biti sve 4 barem bi neka promjena trebala biti vidljiva, ganc novu stavim bobinu isto, zamjenim svjecicu opet isto, da napomenem nema veze sa luftom dobro nasjedaju na svjecice onak tesko
 
A što je s dovodom goriva na tom cilindru? Možda svjećica baci iskru ali nema što upaliti osim zraka?
 
  • Like
Reactions: +marek+