Yamaha R6 2017

b93

Member
Bas si gledam klasu 600. Ova R6 po svemu sto nudi od elektronike bi trebala biti ispred svih R motora. Sto se tice izgleda meni odlicna, o tome se ne raspravlja. Ima li netko da je vozio ?
 
Nisam rekao da nemaju, nego da ima vise od ostalih?! A ti ako sam u krivu, reci mi tko ima bolju?
 
Tocno sam znao po tvome nicku da ces to napisat, svatko svoga konja hvali. Da si mi rekao zx6r 2019, pa bi rekao oke nego 2013.
Stipe ne ide mi taj kawasaki na ruku nikako..niti se moze usporedivat sa novom R6.
 
Ma htio sam reci da i drugi imaju elektroniku . Taj od 2019 g ima samo qs jos serijski ,vozio sam r6 2008 g , za ono vrijeme top
 
Ovakva dobro izgleda..
 

Attachments

  • rtgfh.png
    rtgfh.png
    370.6 KB · Views: 133
Elektronika je ista kao i na svim novim motorima i radi uglađeno i perfektno. Nema se tu što posebno dodati. Može ispraviti neke greške i pomoći za izvlačenje u nekim situacijama kao što je proklizavanje ili kočenje. Kod mene s full akrapovićem se osjeti deklariranih desetak konja više i bolje hvata već od 6000 okretaja dok si staru uvijek morao vrtit minimalno 8000. Kočnice su od r1 ali boljka kao i kod stare treba stavljat pletena crijeva jer kad se zagriju malo propadaju.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    222.7 KB · Views: 117
  • 2.jpg
    2.jpg
    219.5 KB · Views: 117
  • 3.jpg
    3.jpg
    94.6 KB · Views: 111
  • 4.jpg
    4.jpg
    124.5 KB · Views: 93
Malo skupa za šesticu

To je EU problem, pricao sam s Filipincima na brodu i kazu da je npr. R1 5500 E jeftinija kod njih (dakle kupis R1 kod njih za cijenu R6 kod nas).
Sline za Yamahama, voze sve zive R verzije. Naruce novu iz tvornice pa sami slazu jer je jeftinije nego preko dilera.
 
To je EU problem, pricao sam s Filipincima na brodu i kazu da je npr. R1 5500 E jeftinija kod njih (dakle kupis R1 kod njih za cijenu R6 kod nas).
Sline za Yamahama, voze sve zive R verzije. Naruce novu iz tvornice pa sami slazu jer je jeftinije nego preko dilera.
Kako sami slazu?
 
Elektronika je ista kao i na svim novim motorima i radi uglađeno i perfektno. Nema se tu što posebno dodati. Može ispraviti neke greške i pomoći za izvlačenje u nekim situacijama kao što je proklizavanje ili kočenje. Kod mene s full akrapovićem se osjeti deklariranih desetak konja više i bolje hvata već od 6000 okretaja dok si staru uvijek morao vrtit minimalno 8000. Kočnice su od r1 ali boljka kao i kod stare treba stavljat pletena crijeva jer kad se zagriju malo propadaju.

To je slip-on gore ili full akrap?
 
Full akrap ali je top sa homologacijom zbog tehničkog. U biti nema razlike od racing line auspuha samo ima exup koji se malo više otvori.
 
Full akrap ali je top sa homologacijom zbog tehničkog. U biti nema razlike od racing line auspuha samo ima exup koji se malo više otvori.


Dakle ista kombo kakvu bih i ja stavio. :mrgreen:

Kupovao kod nas negdje ili vani? Odvojeno uzeo ?
 
Probaj kod zastupnika migomoto ako ćeš sam ugrađivat ili kod nekog ovlaštenog servisa svi imaju u ponudi akrapoviča. Kupuju se odvojeno posebno grane posebno slip-on. Možda se raspitat u sloveniji cijene svuda variraju, ja sam nabavio nekim svojim kanalima. Uglavnom zvuk je možda malo i preglasan ali se zato svi smiču na cesti. Gušt je zavrtit ga u okretaje i osjeća se tih desetak konja. Uglavnom isplati se svake kune.
 
Tocno sam znao po tvome nicku da ces to napisat, svatko svoga konja hvali. Da si mi rekao zx6r 2019, pa bi rekao oke nego 2013.
Stipe ne ide mi taj kawasaki na ruku nikako..niti se moze usporedivat sa novom R6.
Ma pusti Stipu, za njega postoji samo Kawasaki i Makita...ali polako progledava... :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Feis123