YAMAHA RD - 125, 250, 350 vazdusne, LC i YPVS (1970-te i 1980-te)

Mislim da nas ima cetvorica, sa LC modelima (Kali, Lemi, Prza i ja). Moja je 250, ostale su 350, a pripremaju se i neke YPVS.

Nema posebne klase, sve to spada u "open" klasu gde su motori koji ce mozda u neko dogledno vreme uci u Moto-klasik kategoriju.

Ta klasa se ne deli ni po kubikazama kao za starije motore, a u nju su do pre dve godine ulazili motori cija je proizvodnja pocela u periodu od 1976. do kraja 1980. godine, a sada od 1978. do kraja 1984. tako da i YPVS dolazi u obzir.
RD vazdusni modeli spadaju u klasu motora proizvedenih 1967-1978. do 250 ccm dvotaktni i 500 ccm cetvorotaktni.
 
Kad smo kod YAMAHE

prva slika je iz Križevaca 1986-87 neznam točno, a druga je na cesti na kojoj i danas peglamo, ista ta YAMAHA TZ250GP bez oklopa, ali samnom u sedlu(nažalost nema joj više traga, završila je negdje u Osijeku).
1,2,3,4,a kad zašaltaš u 5. motor propadne pola metra pa tek onda postaneš svjestan da si vozio na zadnjem.
Kuplung, prva, gaaaaas,polako otpuštaš kuplung i izjednačavaš okretaje, nesmije pasti ispod 6500-7000, a kad otpustiš kuplung do kraja, kazaljka turncelera je već na 10500 onda brzo 2,3,4,5,6 jbt. WARP ubrzanja surovog cvaje bez ventila i džidža a kroz karbose se mogla šaka progurati  :mrgreen:

 
Uf da ta TZ je luda naprava.....ja uvijek imam s njom problema krenuti...sve ja tako odradim gas-kuplung-lagano pustam-dodajem gas ali nikako jedan dobar start odraditi....srecom kad primi eto mene nakon par zavoja skroz naprijed..
 
Gigo said:
Uf da ta TZ je luda naprava.....ja uvijek imam s njom problema krenuti...sve ja tako odradim gas-kuplung-lagano pustam-dodajem gas ali nikako jedan dobar start odraditi....srecom kad primi eto mene nakon par zavoja skroz naprijed..

Kol'ko kila imaš?
Naime GP motori zaista najbolje idu s pilotima do 60 kg težine, sve ostalo je balast  :mrgreen:

A šta da ti kažem za kretanje na 80-ici  :?
 
Probao sam krenuti na kreidleru van venu i nisam se tolko zezao... Al koji puta u boxu,kod probe,krene kao da me ispali iz topa..kod takvog starta gotovo svaki put puknu 1-2 lamele..al nema veze nema vecega gusta od ispaljivanja i frcanja komadica lamela uz glavu...
Sjecam se jednom na utrci u Krizevcima poslije par krugova vodstva,borbe sa Ivicom Biscanom i Cicom na RD-jkama,motor je poceo sve vise usporavati,kuzio sam da frcaju komadi iz kuplunga ali nisam pustao. Zavrsio sam 3. sa 4 puknute lamele od 6...bio je savrsen start naravno al ...
Ovo za tezinu si u pravu i kod mene ima puuno balasta i balastnih voda :)
 
M900 said:
Kol'ko kila imaš?
Naime GP motori zaista najbolje idu s pilotima do 60 kg težine, sve ostalo je balast  :mrgreen:

A šta da ti kažem za kretanje na 80-ici  :?

Onda se na njegovom motoru voze dva idealna vozača za GP motore :mrgreen: :mrgreen:
 
E metuzalemu odleprsaj iz ove teme jel je tema o flauticama!!
Ili bi mozda probao pojurit na GP pili kroz selo ha pa si se pristekal!!??
Shhiiiiicccc
 
Ovo su dve izvanredno lepe RD Yamahe, od mog druga Kalija, snimljeno pre par meseci na trci na Kosutnjaku u Beogradu.

Bela je RD 350 LC, u tako reci salonskom stanju.
Zuta je RD 400 Daytona (ono sto je vidljivo je nesto drugaciji dizajn glave cilindara, u odnosu na standardnu RD 400), izgledom (i snagom) prilagodjena za oldtajmer takmicenja.







 
Kao što mi nick kaže, cijeni se cvaj-takt !
Dok sam se ja rodio to su bili aktualni motocikli, danas tehničke poslastice...
Odrastao sam na ćaćinim Motorrad katalozima, brojevi od 1973. do 1988. g.,

Ti motori su jednostavno nešto suludo  :evil: tako da skidam kapu
svima koji ih imate, vozite i poštujete, no nije to za svakoga!
Jednog dana kad me prođe touring-faza, svakako RD!

malo sad off, admin slobodno prebacite temu, iako ljudi ovdje najbolje razumiju o čemu se priča:
Fascinira me unazad 10-15 g. yamaha TDR 250, dakle nešto "slično" TDR 125, no u biti nemaju veze,
osim što su ka dual-sport-preteća super-moto itd.
Radi se o strojćeku iz RD/TZR 250 LC...
Imao je jedan gospodin u Zagrebu, crna sa žutim, žute felge od TZR (inače su žbičane 18 coll naprijed,
17 iza, imao i original sve uz ovo), i motor se prodavao unazad godinu dana otprilike...(sad da ne duljim kako sam ga prvi put čuo i Ilici,
sa custom-made kruškicama 2003. g., dobio infarkt i postao fanatik).
Nazvao sam za oglas, prije pola godine, dok je spustio cijenu na 12 tisuća, regan do 5 mj.!!!
Čovjek ima rak, doslovce umire, i prodaje tu beštiju, jer ju nemože (fizički) više voziti!
Konstelacija zvježđa mi se poklopila, san snova se prodaje...eto...dok sam smogao hrabrosti
upustiti se u taki projekt (još nemam stalan posao, kao ni cura, podstanari šmrc, šmrc) i skupio novac.
Zovem javi se on, na kemo terapiji je, moli da ga zovnem navečer, ja zaboravim!
Zovnem ga sutra...isključen mobitel, zovem dva tjedna svaki dan...mislim na najgorije, mislim na izgubljenu šansu,
a možda je umro čovjek kojem je srce kucalo kao i meni za tim čudovištem na dva kotača...a ja gramzljivac odvratni!
Molim vas, ako netko zna taj motor, odnosno vlasnika, neku informaciju...živi na Bukovačkoj, Maksimir, Zagreb
 
Pre neki dan sredim neke sitnice na Yamahi RD 350 LC YPVS, sto se dugo odlagalo zbog preloma i fiksatora na ruci, i juce odvojim dan da je vozim.

S obzirom da je YPVS ventil zbog nekih problema na servo motoru bio neprecizan, ostavio sam ga fiksiranog u otvorenom polozaju, sto znaci da motor ide kako treba samo na gornjih par hiljada obtraja. Naravno, trudio sam se tako i da je vozim, upravo u onim obrtajima kada se dogadja nagla erupcija snage i kada se svih 60-ak konja odjednom pojave  :D.

Na kraju, svratim i na Usce na pivo i moj zakljucak je da je nestankom sportskih dvotaktnih motora sa trzista, moto-svet definitivno postao siromasniji.

S druge strane, drago mi je da imam tu srecu da se po nekad u stvarnosti podsetim dana kada se  sirio miris sagorelog Castrola iz RD Yamaha i trocilindricnih KH Kawasakija, kao i jos po neke trkacke zujalice.
Mnogi stariji motoristi to vreme cuvaju samo jos u secanjima.







 
svaka čast  (y) što si ozdravio,zapravo moraš se vozit što više,najbolja rehabilitacija za ruke je motor-što više pritišćeš kvačio i zavrćeš gas to su ti ruke jače !!, šalim se malo,ali odabrati 60 dvotaktnih konja za "rehabilitaciju" govori da nemaš straha  :naklon:

sad kad voziš,daj još malo motora iz tvoje(ih) garaža  (y)
 
Stigla je jos jedna Yamaha RD 250.
Ovo je malo stariji model - "352" iz 1975.godine. Ovih dana sam je i registrovao.
Na motoru je sve fabricko, i sve i dalje jako dobro funkcionise...









 
Prije 15-ak godina imao sam rd 350 iz 87god. Strašan stroj dok nisam vozio rd500 :) E to je strašan stroj. Kasnije sam nabavio tzr 250 i fale mi takvi motori , (y) (y) I napravio na svima masu kilometara i bez ijednog kvara  (y)