Yamaha servis - oštećenje motocikla

Da li bi preuzeli ovako oštećeno vozilo iz ovlaštenog servisa?


  • Total voters
    46

Tealc

Member
Pozdrav!

Vidite slike pa Vas prvo molim odgovor na anketu da li bi preuzeli ovakvo vozilo sa ovlaštenog Yamaha servisa.

Znate kako svi čuvamo motore, a ovdje se radi o FJR1300 2018. Godina sa 17.000km. Ti kilometri nisu odrađeni „loko“ vožnje nego 2018 putovanje Alpe i 2019 putovanje Istanbul. 2020 i 2021 motor maltene stoji radi korona lockdowna. Treba li komentirati očuvanost? Mislim da ne…

U veljači 2022 javljam se na službeni pismeni poziv Yamaha Hrvatska na opoziv getribe (zupčanik 2. brzine). Rekoh, neka to riješe i dalje servisiram sam stroj. Pazite sad, to traje 2 (da DVA) mjeseca i potom preuzimam vozilo koje lupa kao VW 1.9TDI pumpe-duse. Popravak toga traje još narednih mjesec dana i pri tome tri puta otvaraju motor.

Kad sam prije 2 mjeseca došao po motocikl ovo me dočekalo. Gledao sam svojedobno motocikle iz njemačke 20-tak godina u boljem stanju. Odbijam preuzeti vozilo. Servis bez mojeg znanja još i polira vozilo i skida mi tvornički clear-coat...
Čisto da znate i pazite na svoje mezimce i kome ih predajete, djelatnica "TM Zagreb" usmeno, i "ovlašteni servis" pismeno ocijenili su FJR iz 2018. sa 17.000km "kramom" (ne tim riječima, ali u prenesenom smislu) i da "što bi ja sad htio".
Lupanje agregata vješto se prešućuje u izravnoj komunikaciji i komunikaciji sa odvjetnikom, a to je osnovni razlog zašto više nemam povjerenja u motocikl.


Upozoravam sve da NE IDETE OVLAŠTENIM SERVISIMA DAN POSLIJE GARANCIJE, DOSLOVNO - jer to nema nikakvog smisla.

1) „TM Zagreb“ kao uvoznik/distributer pere ruke od, pazite sada „ovlaštenog servisa“ i "da je to što se tamo zbivalo stvar između mene i servisa".
1) „Yamaha Europe“ pere ruke od uvoznika/distributera sa objašnjenjem "da oni ne mogu pratiti sve što se zbiva u pojedinoj zemlji".


Treba mi odgovor na anketu od Vas, a ova priča će poprimiti medijske i sudske epiloge.
Ja sam pop…o, bez motora sam, međutim ne želim da se ovo desi ikome više, jer ovo me moguće samo ovdje, i dobro nas turci zovu: HRVATISTAN!

**Detalje, imena i prezimena i "ovlašteni servis" ne spominjem do konzultacije sa odvjetnikom, Yamaha je upoznata i upozorena da ću pustiti priču u javnost i ne brine previše o tome**
 

Attachments

  • 1651208728692.jpg
    1651208728692.jpg
    40.3 KB · Views: 0
  • 1651208728706.jpg
    1651208728706.jpg
    66.4 KB · Views: 0
  • 1651208728722.jpg
    1651208728722.jpg
    77.1 KB · Views: 0
  • 1651208728742.jpg
    1651208728742.jpg
    90.5 KB · Views: 0
  • 1651208728761.jpg
    1651208728761.jpg
    44.5 KB · Views: 0
  • 1651208728779.jpg
    1651208728779.jpg
    54.3 KB · Views: 0
Neznan sta bi reka
2 miseca motor u servisu…..nema sanse
2 dana je previse…….
Ide se na servis kad se imaju svi potrebni djelovi…servis jel……
Ne ostavlja se motor pa dok djelovi dodu
Kad dodu dodes sa motoron i sve gotovo u dan……
Btw moj motoric nece vidit ovlasteni servis nikad…..
 
1) „TM Zagreb“ kao uvoznik/distributer pere ruke od, pazite sada „ovlaštenog servisa“ i "da je to što se tamo zbivalo stvar između mene i servisa".
1) „Yamaha Europe“ pere ruke od uvoznika/distributera sa objašnjenjem "da oni ne mogu pratiti sve što se zbiva u pojedinoj zemlji".

Realno i jest stvar tebe i ovlaštenog servisa, ako misliš sudski rješavati usredotoči se na taj odnos, sve preko toga teško.
 
  • Like
Reactions: enduro and Bokygs
Ako dosad nisu znali sta je i kako je nece ni znat..znaci drugi servis ako se mislis vozit...sa tim se probat dogovorit sa njima da ti plate stetu..zaprijeti tuzbom mada slaba nada da ces sta tu dobit..ako nisi fotko pri prijemu i sastavili zapisnik o ostecenjima tesko ces dokazat..zajeb u svakom slucaju
 
  • Like
Reactions: Shepa and Dene
@seki22 naravno - sve dijelove su imali prije nebi vozio: otezano je od strane sevisa, i nije 2 (dva) nego 3 (tri mjeseca) jer su poslije slagali što su sjebali već na agregatu...
@AnteK da, radim na tome jer vlasnik servisa još samo dodatno vrijeđa i preko odvjetnika
@gastajbarter imam slike poliranog motora tjedan prije predaje na servis. dogovor s njima ne dolazi u obzir, oni očekuju da preuzmem motor i time svu nastalu štetu i potencijalne probleme agregata na svoj rizik, a pri tome ne da ni garanciju na izvedene radove. zapisnik? hahaha, niti Z od zapisnika, imam samo pečat u servisnoj knjižici i nekoliko slika rastavljenog vozila u njihovoj radioni koje opet dokazuju nemar
 
  • Like
Reactions: Dene
@jjoey ne bih još za sad, ali nejdite poviše Zagreba na karti...
@ybr125 složio bih se u potpunosti 101% MEĐUTIM iza negiranja zaštitnički je stao TM Zagreb ocjenivši štetu "de minimis" unatoč dokazima. Dakle, izvini na izrazu: ali ako tvoj serviser taj dan npr. ne dobije ili ne dobije onako kako je on to htio pa ti NE DAJ BOŽE baci deklu po radioni, kod nas u Hrvatskoj zaštit će ga onaj tko ga je ovlastio, i to na tvoju štetu. To je činjenica ove situacije. I naveo sam "čast izuzecima", međutim sve manje i manje ljudi radi pošteno i odgovorno svoj posao. Nije vezano samo na servise i motore, radim internacionalnu nabavu i prodaju i imam uvid u šire poslovanje u HR i inozemstvu.
 
oprosti, ali nevidim razloga zasto ne izadjes javno sa imenom servisa. zar zelis da se nekome drugome dogodi isto? ionako su te vec prepoznali iz Yamahe
 
@Tealc u Hrvatskoj puno ljudi radi za 5000 kuna i boli njega tuki sta je tebi napravio 2 crtice na motoru ili ti motor stoji 3 mjeseca u servisu. Zato je tu gazda i TM Zagreb koji su se trebali vjerojatno drugacije ponijeti prema stranki ...

Razumijem tvoju frustraciju i ja bi bio ljut jako
 
Last edited:
Trebalo je odmah napraviti osiguranje dokaza, pitaj odvjetnika da ti objasni. U svakom slučaju najviše što možeš očekivati je da ti servis nadoknadi dio štete, niti blizu onom što bi te zadovoljilo. Ako ste kojim slučajem napravili osiguranje dokaza imate dobru osnovu za pregovore kako bi izvukli maksimum bez sudskog postupka.
 
  • Like
Reactions: Tealc
Bože dragi, vidi kak je diht masa stavljena.. pršti od stručnosti i mehaničke simpatije :D
 
  • Like
Reactions: Tealc
Možemo sad pametovati koliko želimo... međutim ne želim da se flejmamo nego saslušajte i učite od tuđih, skupih grešaka.
Ako ništa drugo slikajte motore prije servisa, tražite zapisnike o prijemu i potpise. Ovako, tehnički i prema mojem iskustvu, u ovoj državi ovlašteni serviser vam napravi totalku na probi i reči će da ste ga tak doveli na servis. Na to smo spali, tragikomedije.


Malo ljudi je, shvatio sam, spremno na ovakvo eksponiranje. Možda i radi ovakvih rasprava. Nisam ljut ili revoltiran, 28.04. kad sam odbio preuzeti takav motocikl sam se pripremio na gubitak sezone i tada sam bio ljut.
Nedavno sam se oprostio od motocikla, ma kaj god tko mislio. Povjerenje u mehaničara i shodno tome motor je dakle na nuli, i tu je onda kraj priče bili vi trkač ili putnik.

@jjoey , @črnomerec , @zrakoplovac - pogledajte moju lokaciju, za sada ne smijem imenovati ni spominjati radi pravnog postupka, ali mogu vas usmjeriti...

@ybr125 - "to je tako ovdje" s dohocima i ne mogu mijenjati zakone tržišta i poslodavce, ali svojom pričom mooooožda mogu promjeniti ili bar spriječiti da se baš TAJ KUPAC (baš tak netko tko radi za 5000kn i zadnju lipu je odvajao od ustiju za motor) zaleti potplaćenim mehaničarima, šoštarima i klaunima pod limenim znakom "ovlašteni Yamaha servis" i na*ebe kao ja.

Dotični vlasnik servisa/salona i danas lijepo priča i prodat će Vam priču, prodao je i meni... da je to "piece of cake" opoziv.
ALI nažalost posljednih par dana pronašao sam više slučaja radi kojih bi doma putovao preko Budimpešte da zaobiđem dotični servis, samo da sam to znao prije... vidjet ću tko je od njih spreman stati ispred kamere i u sudnicu...a Yamaha bi se trebala zabrinuti.

@TIS - to sam nažalost saznao tek kod prvog kontakta sa odvjetnicom, plus nalažost dobio sam dojavu da je motor već poliran i debelo su skriveni tragovi oštećenja koji su se mogli sakriti.... u tom pogledu ćorak.