Yamaha servis - oštećenje motocikla

Da li bi preuzeli ovako oštećeno vozilo iz ovlaštenog servisa?


  • Total voters
    46
A da platiš dva lika, umjesto odvjetnika?
Da uvjere servisera da je ovo izuzetna prilika, i da nesmije propustiti priliku da otkupi motor od tebe po tebi prihvatljivoj cijeni. :unsure:
Najbolja solucia. Takvi znaju da sudstvu 3ba 100 godina za riesit parnicu pa se ne uzbuduju previse.
 
Moj savjet s dobrom namjerom:

Izbjegavajte ovlaštene servise u širokom luku. Čast izuzecima.


Ja bih se nadovezao sa ovom manjom prepravkom, i nadodao da nema izuzetaka.

Igraj glupe igre, osvoji glupe nagrade, ko ide kod mehota svojevoljno predaje vozilo u ruke šarlatana i trebao bi znati da će snositi posljedice tome shodne, ne znam koji kurac se čudite "da vas je meho sjebo", pa to je opis njegovog posla, niko vas nije silio da idete tamo, sami ste uterali kola u tu garažu jbg.

- Pošao sam u kurberaj i sad imam gonoreju.
A da? Nemoj reć! Odista skandalozna situacija ne mogu vjerovati što ti se desilo pa to je užas jedan.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: kokolo_f and Nero
Ja kad sam dobio poziv od Honde za moju bivšu Accordicu u svezi za opoziv i izmjenu suvozačevog Airbaga, stao i razmislio.
Kontam, za promjenit Airbag treba skidat cijelu masku sa tablom i svim što ide. Kad oni mulci na praksi u servisu, sve to razvidaju i razvidaju, nema šanse da sve sjedne na svoje mjesto. Puknut će im kavi nosač, plastika i slično. Uvjek će nešto "zijevat" i cvilit, lupkat unutra.
Odustao i nisam odveo auto. Kontam, ako stari Airbag valja, super, ako nevalja, pa i prije sam se vozio u autima bez Airbaga.
Ovako bi se sigurno iznerviro, jer posao nebi bio napravljen kako treba, jer je pre pipav.
 
@Riker @DuroDu kaj da velim, bilo je trilema i za to sam već dovoljno lupao glavom o zid. Dva kotača, getriba.... duga putovanja.... i odazvao sam se bedak na opoziv, to promjeniti i vrijeme vratiti ne mogu.
Ironije li, prije toga 3x sam razgovarao s tim servisom, i izrazio bojazni... "maaaaaaa deeee, ma kaki, ma rutina... odradili mi već par FJR....nemaš beda...sve bu ok", par tjedana kasnije mašina ruži kao dizel "ma sve bu u redu, ma nema kaj biti".... a ja boje valjda kao Stripi imam...

Rekoh, ostadoh bez motora. Platio sam ceh kao i ovaj tvoj s gonorejom @Riker :-(
Momci sam znao ovaj rasplet, i taman da sam bio siguran da će se raspasti 100% taj zupčanik, ma riskirao bi da se to razleti negdi usred Transfagarašana.
Međutim, lako je sad...
 
  • Like
Reactions: DuroDu
Ja kad sam dobio poziv od Honde za moju bivšu Accordicu u svezi za opoziv i izmjenu suvozačevog Airbaga, stao i razmislio.
Kontam, za promjenit Airbag treba skidat cijelu masku sa tablom i svim što ide. Kad oni mulci na praksi u servisu, sve to razvidaju i razvidaju, nema šanse da sve sjedne na svoje mjesto. Puknut će im kavi nosač, plastika i slično. Uvjek će nešto "zijevat" i cvilit, lupkat unutra.
Odustao i nisam odveo auto. Kontam, ako stari Airbag valja, super, ako nevalja, pa i prije sam se vozio u autima bez Airbaga.
Ovako bi se sigurno iznerviro, jer posao nebi bio napravljen kako treba, jer je pre pipav.
Nije stvar valja-ne valja, problem je u mrtvima i unakaženima (gelerima) unutar kabine.
Jedan od najvećih opoziva u povijesti autoindustrije.


 
  • Like
Reactions: DuroDu
Ironije li, prije toga 3x sam razgovarao s tim servisom, i izrazio bojazni... "maaaaaaa deeee, ma kaki, ma rutina... odradili mi već par FJR....nemaš beda...sve bu ok", par tjedana kasnije mašina ruži kao dizel "ma sve bu u redu, ma nema kaj biti".... a ja boje valjda kao Stripi imam...

Vjerovao si mehaničaru, ne znam šta bi ti rekao.
 
Ajoj, kud ces sibom na mehanicara...
 
Zanimljivo, ako je istina do kuda je doslo.
Odnos neke tvrtke/institucije prema krajnjem korisniku. Kao zadnja šlapa....

Kada te lažu u oči.
 
Šteta je očigledna, ali vlasnik servisa bi radije skoknuo na dva tjedna u Dubai nego da tu lovu istrese na popravak motora koji je sjeb@ njegov loše plaćeni mehaničar, ništa čudno niti neočekivano. Svi u cijenu servisa kalkuliraju takve probleme, ali kad do njih dođe ta lova je u čarapi i teško ju je izvući na sunce.
 
@limun nažalost kao osiguranja, dokle god daješ lovu je ok. Čim tražiš nešto ili prigovoriš odma ideš u kategoriju "Problematičnih kupaca". Tu onda slijedi natjecanje u šamaranju, obično daleko od očiju onih koji i dalje kupuju.

@Nino777 malo si fulao, Turska inače hahahaha. Plus to kaj veliš, svaka normalna radiona ima i osiguranje baš od takvih slučaja.

Vidite u prilog tome, našao sam još 4-5 ozbiljno oštećenih i stupio u kontakt s njima. Na prvu se ne žele eksponirati i ne bi davali izjave za medije. Neki ne žele publicitet, nekima su odma riješili problem... ali vidjet ćemo.
Taj servis ima velikih problema, i što je STRAŠNO za sve nas - u tome ima podršku TM Zagreb tj. Yamahe.

Zašto zapravo ljudi šute?
Šutnjom je sve gore. Poanta je da sam to znao ni razmišljao ne bi o opozivu, zato želim da se ovo sazna i ZNA i da nisi BAŠ TI koji čitaš slijedeći magarac!
 
Pa i ti si šutio dok ti se nije dogodilo. :mrgreen: Gdje si do sada servisirao motor i zašto si za opoziv odabrao baš taj servis?
 
@mate Do sada sam servisirao tamo jer je tekla garancija. Istekla je u veljači i trebao sam početi sam raditi, nakon opoziva... Eto ti ironije.

Žalosno je, kad je motor nov i mijenja se ulje i filter svi servisi i mehaničari su top i stručni.
Čim treba promijeniti kočionu, lamelu ili nedajbože opoziv getribe dođe raspad sistema... I onda još dobiva podršku uvoznika/distributera jer to je najbolje kaj imaju. To je strašno i sablasno za vlasnike motora.

Odnedavno vam garantiram da u Međimurju nema kvalificirane osobe da obavi ovaj opoziv getribe na FJR.
U biti ima jedan, odradio ih je u Švedskoj 15kom u mjesec dana, ali je otišao tamo trbuhom za kruhom tako da se ne računa. Radi dakle u Yamahi i naravno, šokiran je ovime.
 
Jeste li kontaktirali tržišnu inspekciju i zatražili broj police i prijavili štetu po polici odgovornosti servisa?
Svakako bih preporučio napraviti osiguranje dokaza jer se tako snimi trenutno stanje motora, nakon što sudski vještak izradi nalaz i mišljenje, možete uzeti motor i popraviti ga. Osiguranje dokaza se upravo i radi iz razloga da se ne čeka toliko dugo na sanaciju, da se ne čeka okončanje cijelog postupka.
 
  • Like
Reactions: Tealc
Nikako ne mogu shvatiti tu priču s mehaničarima, kao da je priča s medicinskim osobljem, nema ih ili su nekvalificirani, kao i sve kod nas, ali nikako da mi koji radimo u privatnom biznisu ne izborimo za bolje uvjete rada i bolje plaće, uvijek će biti nezadovoljnih radnika koji će ili sfušarirti posao ili ga uopće i ne zna raditi, mi smo malo tržište, nema puno posla, da bi ti kao meštar znao svoj posao, recimo samo oko FJR, pa trebo bi ih stvarno popravljati najmanje 10-tak da bi ga naučio . U Dubrovniku, koliko ja vidim, ima možda 4-5 CBR-a godišta 2000-2015, kao moje iz 90' samo moja . Falabogu, mojoj se ništa ne dogadja evo već 16 god. samo moram mijenjat ulje i filter svake godine .
 
  • Like
Reactions: roby5
Stručnog i educiranog osoblja u moto branši ima u Hrvatskoj vrlo malo,to je činjenica.Uglavnom su tu priučeno kvalificirani entuzijasti ti,kv automehaničari .Govorim generalno na nivou cijele Hrvatske.Oni koji su se donekle usavršili su većinom dugo u moto programu ,uz dosta iskustva .Kompleksnost kvara upravo ocrtava kvalitetu servisa nakon garantnog roka.Papir trpi sve,a ako je servis motora zamjena ulja u motoru i pripadajućeg filtera s nekom podloškom sve je jasno.To bi radili svi u garantnog i vangarantnom roku.Jednostavna metoda za izvuči novac iz džepa.Otvaranje i zatvaranje agregata,popravak mjenjačkog sklopa i slični zahvati iziskuju stručnost višeg ranga koji u nas ima samo par ljudi.A zašto je tome tako.Mislim da do današnjih dana nemamo zanimanje moto mehaničar u našim školama.Ako se varam ,nek' me netko opovrgne.
 
  • Like
Reactions: Tealc
Zašto zapravo ljudi šute?

Pa ja ti na ovo mogu odgovoriti iz svog iskustva, ne želim drvit previše ili krast temu, al evo - mjenjo sam 3 mehe za moj ultra hyper komplicirani moto-prototip, i samo sam se jednom žalio, za ostale situacije jednostavno mi se nije dalo gubit vrijeme sa njima, kratko i jednostavno. Ne da mi se pričat sa njima, ne da mi se bit blizu te loše energije depre i čemera, bitno mi je maknut se od toga čim prije, daš pare odeš u drugu garažu i ajmo jovo nanovo.

Jedina stvar za koju sam se "žalio" bilo je pregrijavanje, lik mi je 2 puta reko "da umišljam" i "da to tako mora bit" a ja sam se čak usudio ogriješiti do te mjere da sam mu rekao "vidio sam da na internetu piše..." na šta je on kao pravi meho pao u nesvjest, jer svaki pravi meho ima paranoju od interneta i konkurencije, znači "ko ti je to radio" i "taj tvoj internet". Ali na moje čak treće žaljenje, kad sam mu izrecitirao "savjet" kog sam pročito na zloglasnom netu (prijepis is servisnog manuala kog pravi meho ne čita jer zna sve napamet)...pregrijavanje je nestalo. Pa to je nevjerojatno. Pa kako jbt?

Bilo je afričkih situacija sa njima dosta, ne da mi ih se prisjećat i nabrajat, pogotovo jer bajk je uvijek vozio. E sad, da mi ne bi neki meho-apologet prisro da kmečim o mehotima a bajk vozi.....tu bi ja priupitao zašto bi ja trebao feštat i štovat da mi je neko uzeo pare za zamjenit par djelova na bajku i bajk nakon toga normalno radi, šta je to neki uspjeh, dostignuće?

Zamisli išao sam kod mehaničara da odradi servis i bajk nakon toga RADI?? Zovite hitno Santija Hernandeza!
 
Svaki pravi mehaničar, ako je imalo pametan popravi 1, a sjebe 3 druge stvari, jbg, posao ne treba samo čuvat nego ga treba i pronać, a ovo je 2 muhe jednim udarcem.
Inače, zar nije u Ri onaj jedan jedini famozni mehaničar za onde kod kojeg se jedino ide