Yamaha servis - oštećenje motocikla

Da li bi preuzeli ovako oštećeno vozilo iz ovlaštenog servisa?


  • Total voters
    46
Da je bio kawasaki ...zna se koji servis , vrati se motor bolji nego prije . Ali realnost u hr je da takvih majstora mozes nabrojiti na prste...
 
@AnteK ima se nešto znanja (vidi privitak što radim) i nešto alata, ali opoziv tvornice rade samo "vrsni ovlašteni mehaničari" pa tako ostaneš bez FJR.

Majkemi ako će mi itko ikada dirati više motor, čak i ako nekim slučajem opet kupim novo, doći ću samo po pečat radi garancije, a ulje i filter zamjenit pred njima, ispred radione u 1/4 njihovog normativa. Taman da me privedu kao ovog lika iz Splita.
Vi koji to ne znate, kamere i snimajte vozila prije predaje, detaljno i nema druge...
 

Attachments

  • IMG_20220510_211814.jpg
    IMG_20220510_211814.jpg
    5.1 MB · Views: 0
Tko ne zna sam servisirati, ne treba voziti motor !! :LOL:
Ja neznam servisirat motor ni auto jel to znaci da nesmijem voziti 😂😂.zaje.. sam se i ja jednom kad sam dao ninju na servis u zadru .otad jako pazim kome dajem motor .
 
Jednom dao motor u servis promjenit ulje i filter (nešto mi se nije dalo šporkavat). Lik mi nalije 4.2 litra umjesto 3.6. Prvo sam mislio da me ide zakinut na računu. Pogledam nivo na staklu, a on pun do čepa. Izdreniram cca 0.5 litra do normalnog nivoa. Lik hladan ko špricer. Ko da se ništa nije dogodilo.
Da nisam slučajno pogledao račun i znao koliko ide u motor ulja, ode sve u kurac.
Tako i na autu u servisu naplatili izmjenu glicerine, a nisu je uopče promjenili.
I tako još par primjera.
Kad preuzimam iz servisa, sve što mogu provjerim na licu mjesta.
 
@AnteK ima se nešto znanja (vidi privitak što radim) i nešto alata, ali opoziv tvornice rade samo "vrsni ovlašteni mehaničari" pa tako ostaneš bez FJR.

Majkemi ako će mi itko ikada dirati više motor, čak i ako nekim slučajem opet kupim novo, doći ću samo po pečat radi garancije, a ulje i filter zamjenit pred njima, ispred radione u 1/4 njihovog normativa. Taman da me privedu kao ovog lika iz Splita.
Vi koji to ne znate, kamere i snimajte vozila prije predaje, detaljno i nema druge...
U životu nisam videl takvu tokarilicu:mrgreen:
 
Jednom dao motor u servis promjenit ulje i filter (nešto mi se nije dalo šporkavat). Lik mi nalije 4.2 litra umjesto 3.6. Prvo sam mislio da me ide zakinut na računu. Pogledam nivo na staklu, a on pun do čepa. Izdreniram cca 0.5 litra do normalnog nivoa. Lik hladan ko špricer. Ko da se ništa nije dogodilo.
Da nisam slučajno pogledao račun i znao koliko ide u motor ulja, ode sve u kurac.
Tako i na autu u servisu naplatili izmjenu glicerine, a nisu je uopče promjenili.
I tako još par primjera.
Kad preuzimam iz servisa, sve što mogu provjerim na licu mjesta.

Što točno ode u kurac od pola litre ulja viška?
 
  • Haha
Reactions: sanchez
Da ne pišem 20 redova evo onak seljački: osim što će pišati na sve brtve, najgore je što (ako si zbilja pretjerao) radilica može mlatiti ulje koje će se zapjeniti i onda u uljnu pumpu dolazi zrak... dalje ne treba objašnjavati....
Premalo ili previše onak seljački: isto ti je.
 
Najlakši odgovor je Hidromehanika. Za one koji nisu tehničkoga znanja, pojednostavljeno.
Znači tekučina je ne stlačljiva. Više ulja u karteru, manje zraka koji je stlačljiv. Više ulja, veći tlak. Najprije će zbog visokoga tlaka popustiti spojevi, kao što su brtve i semerinzi, pumpa ulja. Najgora stvar je da zbog stvarno previše ulja može "explodirati motor" (prodor ulja u cilindre). Itd, itd.
Kako radi vaša kočnica, vilice??? Hidromehanika.
Kako jedan mali klipič u kočionom cilindru (veličine filtera cigara) može na pritisak ručice tako stisnuti diskove da odletiš na nos preko volana? To se zove Hidraulika. Ne stlačljivost tekučine. Kad prodre zrak u sistem, kočnice ne rade. Zašto. Jer je zrak tlačljiv i kao takav onemogučava tlačenje tekučine (propada brenza).
Mali hidraulični cilindar veličine pivske boce može podignuti kamion.
Bolje niži, nego viši nivo ulja, ali u tom slućaju (nižeg nivoa) voziti na manjem broju okretaja (radi upitnog pravilnog podmazivanja i hlađenja ulja).
Ako pada nivo ulja, znači motor troši ulje. Može bit više razloga, a neki nisu baš zabrinjavajuči.
Ako raste nivo ulja, znači da je prodor goriva ili rashladne tekučine u karter motora i svaki uzrok je ne zabrinjavajuči, nego kritičan.
 
Meni je CBR većinu lijevanja išao s pola litre viška, nikad nije ništa prodrlo, nijedna brtva nije pustila, nikad ništa nije puklo. Još uvijek vozi (sad je na 120 00Km).

Doduše, brzo bi on to potrošio :D, ali skoro sam siguran da tih pola litre viška neće napraviti ništa motoru.
 
  • Haha
Reactions: sanchez
Vise izmjena sam drzao litru ulja vise u fz6-ici jer sam slusao mog pametnog frenda umjesto da sam pogledao manual. Vozio sam ga vazda ko debil nikad ispod 9000 okretaja i nikad nista
 
Kako radi vaša kočnica, vilice??? Hidromehanika.

Vilice i kočnice uopće nisu za usporedbu sa ovom situacijom, ako imalo znaš nešto o tehnici. Pola litre ulja više u karteru motora kojem je
količina ulja cca. 3 litre, neće ništa naškoditi, nije po pravilima struke naravno, ali premala je to količina "viška" da prouzroči neku štetu.
Karter ima odušak u filter zraka kojim se kompenzira eventualni višak ulja, vilice i kočnice su zatvoren sistem. Nema veze jedno sa drugim.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Shepa and Nero
Vilice i kočnice uopće nisu za usporedbu sa ovom situacijom, ako imalo znaš nešto o tehnici. Pola litre ulja više u karteru motora kojem je
količina ulja cca. 3 litre, neće ništa naškoditi, nije po pravilima struke naravno, ali premala je to količina "viška" da prouzroči neku štetu.
Karter ima odušak u filter zraka kojim se kompenzira eventualni višak ulja, vilice i kočnice su zatvoren sistem. Nema veze jedno sa drugim.
A eto, izgleda da nemam. Volim se pravit pametan.
Već sam napisao. Slobodno nali do ćepa i full gas.
 
  • Like
Reactions: sanchez