yamaha sr 125 povremeni problem sa gusenjem

ive_xxx

New member
problem je ovakav, decku je krepao reley zmigavaca i kad bi upalio desni zmig. pregorio bi osigurac, on je stavljao i deblje osigurace motane zicom i svasta nesta i na kraju je dosao kod mene, stavio sam mu kuciste za normalne osigurace i orginal 20a osigurac i drugi reley, skinuo karb sve pocistio i sa izolir trakom omotao prirubnicu jer je spucana sva (jbg. nije imao love za drugu a ja nisam imao nist slicnog da bi mu pasalo gore) i motor radi normalno pali i sve 5.

ali desava se to da se zna zblesirat i kad mu das gas koda nema goriva i samo onako gusi se i tu i tamo grglja u isto vrijeme i ugasi se, al na leru radi normalno, gledam razinu goriva u plovku i dobra je, nova svjecica, lulica, kabl. svi konektori prespricani i sve radi, kleme na akumulatoru ociscene, mase na motoru isto, ventili provjereni i sve oke..

do ceg moze bit.?

i kad se nagne na lijevu stranu (namotaja) vecinom proradi i prima gas normalno u tom trenu i kad se vrati se zblesira vecinom odma ili u kratkom vremenu a tu i tam ostane dobro radit.. i nema pravila kad se to događa..

proslo ljeto je dao 9000kn za popravak jer mu se kao sve raspalo slagano je negdje u samoboru. al na tom popravku mu nisu zamjenje lamle kvacila koje mu klizu od prvog dana, sad ima 50000km.

ja sumnjam na namotaje ili nekaj takvog,

karburator je kompletno al sve ocisceno i ispuhano.
 
a kakvo je stanje sita spine goriva... :mrgreen: ?

gledaj...moras razlikovati GUŠENJE od TROKIRANJA....ako se guši(kao sto i veli naslov teme) onda to nema apsolutno veze sa namotajima i elektrikom opcenito....a ako trokira i prekida onda je to drugi par cipela....Ja bi se ipak usredotocio na dovod goriva za pocetak...
 
bmw m 5 said:
a kakvo je stanje sita spine goriva... :mrgreen: ?

gledaj...moras razlikovati GUŠENJE od TROKIRANJA....ako se guši(kao sto i veli naslov teme) onda to nema apsolutno veze sa namotajima i elektrikom opcenito....a ako trokira i prekida onda je to drugi par cipela....Ja bi se ipak usredotocio na dovod goriva za pocetak...
ako je špina začepljena...nastaje sranje :mrgreen:
 
problem je u tome kaj je sve ocisceno kompletan dovod goriva, pipica, karburator, ventili pregledani..
motor se gusi al ne kad das gas pa napravi boo i amen, das gas on radi al nit trokira nit se gusi koda je oboje odjednom
al kaj je nemoguce ubiti..

jel zna netko koji je orginal karburator na njemu.?

mjerio sam razinu goriva u plovku dok tak radi i nema razlike uvijek je ista, otvorim, zatvorim pipicu, ispraznim karburator, napunim ponovo i upalim i nema razlike.. i onda ga znam par puta nagnut i odjednom radi primi gas vrti se do blokade, pustim ga na ravno i ponovo dam gas i amen opet po starom a zna i ostat.
 
kakva je izvedba coka.... :misli:
ako ima cok izveden u obliku leptira a aktvira se pomocu poluge.....moguce je da klapna sama od sebe padne u full zatvoreni polozaj....po meni je nesto sa karburatorom/gorivom...
 
pul choke ima sa obogacivanjem smjese sa gorivom iz casice ima dva polozaja. . i njega sam komplet ocistio i provjerio i sve je oke, pruga valja, jedino ako karburator ima neku pukotinu negdi koju nevidim pa da se onda sheblo.
 
evo novih saznanja nakon sto odradi nekih 10-15 min u leru motor radi normalno i rpima gas i vozi se sve kak treba i cim se gusai i malo ostavi da se ohladi odma po starom. nakon cc-a 1h sve po starom i opet ispocetka.
 
stigao kod mene motor, ipak ostaje bez gorimotor odjednom promjeni zvuk i rad motora i das gas on se ugusi isto kao da mu je zatvorena pipa goriva i nivo goriva na 50% casice, i tak radi ar minuta 5-10 i odjednom sve oke.. sve dizne i kanalici cisti , mejerio otpore bobine, cdi-a,pick up-a sve isto cijelo vrijeme dok radi ili neradi, osim kaj su pick up i primarni namotaj na 240 ohma a trebaju bit na 800 i nesto. al motor radi i tako i ima normalnu iskru i normalno radi izuzev problema sa karburatorom. sve je spojeno i sve dihta.