Yamaha T Max 500 - General Topic

ljudi pitanje ?
jedan poznanik mi posjeduje tmaxa iz 2006,god, i lanjske god,mu pred sam kraj sezone tamo negdi oko 10 miseca rikne akumulator,eee sad......
on ga skine vidi koji je pa nazove servis a ovi mu kažu da tu može ići samo original baterija i da mu ni jedan drugi neće izdržati,
računa,pusti prazne trgovačke priče i kupi naravno zamjenski koji je dosta jeftiniji i desi se da mu već ove god,u 4,misecu prilikom prvog paljenja nije tio upaliti D
u čemu je ovde yebena baza ?
zašto zamjenski iste amperaže i jakosti naravno i gabrarita ne može izdržati ko taj oriđiđi yamahin??
btw,kad je skinio taj prvi koji je crka bio je original i traja mu je sigurno cca 6,7,god.......
slična iskustva,pametan savjet ??
 
Last edited:
Pa nisi napisa koji mu je bio original a koji zamjenski?
Neka kupi Yuassa!!! ;) (y)
orginal mu je vlasnik prije navodno kupio baš u yamahe,
e sad koja je prva ugradnja u yamahe e to stvarno neman pojma niti koji mu je sad taj trenutno u motoru,
meni fokus priče nije na tome nego zašto mora biti oriđiđi ako je iste jakosti,amperaže i gabarita ka original da bi traja i valja !??
 
Last edited:
orginal mu je vlasnik prije navodno kupio baš u yamahe,
e sad koja je prva ugradnja u yamahe e to stvarno neman pojma niti koji mu je sad taj trenutno u motoru,
meni fokus priče nije na tome nego zašto mora biti oriđiđi ako je iste jakosti,amperaže i gabarita ka original da bi traja i valja !??
Vjerojatno Yuasa
Zavisi koji je kupia zamjenski
Ne razumin se bas u 2006 god
To je prije nove ere……

Landsport je jeftinjara od 290 kn mislin i zna crknit nakon jedne sezone pogotovo ako se duze ne vozi a nekad zna i 3,4,5 godina durat…..sve je srica
Zavisi i kako je akumulator napravljen
Najbolje da u butizi ga rjese i da stoji nekoliko sati .bar koji sat vise nego minimalno
I onda imas garanciju
Akumulatori su kvarljiva roba……
Jednom kupia poznatu marku i crka nakon par dana ili tjedana
Rekalmacija i sve OK
Desi se
Sad na Kralju iman Exide od 2 miseca ove godine……pa cemo vidit…..vozi se svake prestupne……
 
  • Like
Reactions: Boxer_st and DA-IM
Akumulatori su kvarljiva roba i to je istina,neka se ne ustručava odnit ga pod garanciju,ja san u 530 stavia VARTA iako su svi rekli da mora yuassa jer ima neku posebnu amperažu,uredno je radia i palia tako da možda se samo pokvaria,a za taj landsport navodno je lutrija a i nebi bia tako jeftin
 
  • Like
Reactions: DA-IM
Akumulatori su kvarljiva roba i to je istina,neka se ne ustručava odnit ga pod garanciju,ja san u 530 stavia VARTA iako su svi rekli da mora yuassa jer ima neku posebnu amperažu,uredno je radia i palia tako da možda se samo pokvaria,a za taj landsport navodno je lutrija a i nebi bia tako jeftin
njega iskreno boli briga za te novce a i garancija je bila 6 miseci tako od te reklamacije ništa,
njega je više začudila priča zašto mora biti original baterija da bi trajala !?
uostalom pitanje je ko je prvi dobavljač toj yamahi....


@seki,
a i o toj yuassi bi se dalo pričati,
znam čovika kojem je riknila doslovno 10 nakon isteka garancije....;D
 
Last edited:
Meni se kupovna yuasa dobro drzala ali se ne moze mjeriti sa originalnim. Na mom motoru su mi svi rekli da u moj motor jedino ide Yuasa i gle cuda 1200 kuna dode. Svi trgovci su mi jedino to preporucili no sreca savjetovao me Kiki sa Yamaha foruma za Ciaka i njega sam uzeo za 380 kuna. Evo vec par mjeseci pali ko mina i da mi traje 2 godine svaki to je tocno 3 akumulatora u 6 godina koliko traje tvornicka yuasa a ova koju mozemo kupiti nema proklete sanse da bi toliko trajao.
 
Ta yuassa je možda trgovačka patka jer dat te pare za akumulatorić nema šanse,a znan da je bila neka čudna amperaža zato su mi govorili da nju triba uzet,ugl ovo šta kaže sporri je najbolja solucija
 
... mislim da je kod prvog tmaxa bila neka shema s baterijom koja lezi na boku iza u repu pa radi toga mora bit ona sa gelom zatvorena, a onda nemas nekog izbora... ne sican se vise... kad mi je u starom tmaxu riklnila yuasa, uzea sam landport za 5 puta manju cijenu od originalne yuase i trajala je najmanje 3 ipo godine jer sam ga i proda s njom... tako da je po meni to kupovanje originalnih baterija bacanje para...
 
... mislim da je kod prvog tmaxa bila neka shema s baterijom koja lezi na boku iza u repu pa radi toga mora bit ona sa gelom zatvorena, a onda nemas nekog izbora... ne sican se vise... kad mi je u starom tmaxu riklnila yuasa, uzea sam landport za 5 puta manju cijenu od originalne yuase i trajala je najmanje 3 ipo godine jer sam ga i proda s njom... tako da je po meni to kupovanje originalnih baterija bacanje para...
Svaki motor treba bit na c teku. nikad problem zadnjih 10 g odkad imam c tek
 
... mislim da je kod prvog tmaxa bila neka shema s baterijom koja lezi na boku iza u repu pa radi toga mora bit ona sa gelom zatvorena, a onda nemas nekog izbora... ne sican se vise... kad mi je u starom tmaxu riklnila yuasa, uzea sam landport za 5 puta manju cijenu od originalne yuase i trajala je najmanje 3 ipo godine jer sam ga i proda s njom... tako da je po meni to kupovanje originalnih baterija bacanje para...
ja ustvari i neman pojma jeli spomenuta yuassa original baterija za taj tmax !?
tu je ogromna razlika u cijeni i opet se ponavljam kako se isplati uzeti original koja je par puta skuplja ako je istih karakteristika kao kod nekih dr,proizvođača......
evo u spomenutom slučaju uzeo istu bateriju ali ne i original koja nije radila možda niti pola godine....
 
... mislim da je kod prvog tmaxa bila neka shema s baterijom koja lezi na boku iza u repu pa radi toga mora bit ona sa gelom zatvorena, a onda nemas nekog izbora...
zašto nebi ima izbora ?
zar nema dr,proizvođača koji imaju istu tu shemu sa baterijom i sa tim gelom....
npr,takva original nekih 750kn a zamjenska cca 250kn
tu mi se i svela dvojba/priča,zašto bi ista original bila bolja od iste zamjenske..;D
 
U principu ne bi trebalo biti problema dok god poštuješ nazivni napon, kapacitet i startnu struju, ali... Pokazalo se da neki akumulatori traju 7-8 pa i više godina dok neki drugi odvrte sezonu i početkom iduće sezone opet kupuješ novi akumulator. Exide je navodno ok, FIAMM i Varta isto, svi u AGM verziji. Jeftikaner obično ljudi stave kad prodaju vozilo, kupcu se lijepo vidi da je novo, a sad koliko će trajati nije više prodavačev problem.
 
Meni se kupovna yuasa dobro drzala ali se ne moze mjeriti sa originalnim. Na mom motoru su mi svi rekli da u moj motor jedino ide Yuasa i gle cuda 1200 kuna dode. Svi trgovci su mi jedino to preporucili no sreca savjetovao me Kiki sa Yamaha foruma za Ciaka i njega sam uzeo za 380 kuna. Evo vec par mjeseci pali ko mina i da mi traje 2 godine svaki to je tocno 3 akumulatora u 6 godina koliko traje tvornicka yuasa a ova koju mozemo kupiti nema proklete sanse da bi toliko trajao.
A tko zna kakva je i ta yuasa vise...ja sam za rsv uzeo yuasu za manje od 500kn, a znam da su yuase preko 1000kn, aj sad znaj sta sam ja dobio...govore da to nije prava yuasa....hocu rec sranje je ako netko da preko 1000kn za yuasu a dobije ovo sta sam ja platio niti 500...ne kazem da moja ne valja, evo drzi cca 8 mjeseci, a svi znamo kakav je rsv po pitanju paljenja i da aku mora biti top, al razlika u cijeni je velika
 
  • Like
Reactions: Nero
Imaš najobičniju Yuassu koja nije AGM i ona je osjetno jeftinija od AGM verzije, druga je stvar kaj se svi mi volimo zalijepiti za nisku cijenu koja nam pomuti um i ne gledamo dalje u detalje kaj kupujemo, od čega bi živjel marketing da to nije tak 😁