Yamaha T-Max 530 - General Topic

Joke , tjesi se - podaci su od provjerenog francuskog predstavnika Yamahe

Ako stima - platis cugu , ako ne - ja tebi  :mrgreen:
 
Kromax said:
Potvrdjeno iz  100 % pouzdanih izvora - definitivno
530 cc
49 PS ( + 10 % )
tezina  - 5 kg
okretni moment + 20%  !!!

e ovo je idealno za maxiskuter

mislim da sve više od ovoga je nepotrebno

bravo yamaha (y)
 
ako će imat 49 ks to je dobar napredak
svi koji su vozili tmaxa i junačili se...znaju kolika je razlika u tih 5 ks više šta će da bude
 
crni konjanik said:
Samo da cijena ostane barem na razini prethodnika. :misli:

"Izvor" koji je gore naveden i to je potvrdio, cijena na razini prethodnog modela. Nadam se i u HR
 
aprilliaaa said:
ako će imat 49 ks to je dobar napredak
svi koji su vozili tmaxa i junačili se...znaju kolika je razlika u tih 5 ks više šta će da bude

sta ce da bude nista..pa i onaj sa jednim trokutom ima sad malo vise konja :wink:
ovo 530ccm mi se ne svidja nimalo..to mi je bio glavni razlog zasto bi kupio kralja a ne onog drugog-razlika u regi..sad i nije bas nesto i jos ce ga sad zvat "Kralj Remenasha" :mrgreen:
 
brzi ce bit sigurno, malo konja vise, vise momenta, manje kila, ali pak placati vecu reg. za 30 ccm i par konja......... :misli: :misli: :misli:
 
massa.st said:
brzi ce bit sigurno, malo konja vise, vise momenta, manje kila, ali pak placati vecu reg. za 30 ccm i par konja......... :misli: :misli: :misli:

Ma nije registracija (mislim da se radi samo o osiguranju) tolika stavka kod skutera od 80000 kuna.
 
Kromax said:
Potvrdjeno iz  100 % pouzdanih izvora - definitivno
530 cc
49 PS ( + 10 % )
tezina  - 5 kg
okretni moment + 20%  !!!

sviđa mi se ovo o podizanju okretnog momenta.. (y) 
sa tom brojkom će taman eliminirati prednost SW-T 600 što se tiče pogonske jedinice..sad će stvarno biti samo pitanje da li kupac želi malo više touring ili malo više sportski orijentirani maksi, naravno pod pretpostavkom da će TMax i dalje zadržati takvu orijentaciju, jer će po snazi i okretnom momentu biti gotovo  potpuno jednaki..
sa nestrpljenjem čekam prve slike.. 8)
 
marac_zg said:
sviđa mi se ovo o podizanju okretnog momenta.. (y) 
sa tom brojkom će taman eliminirati prednost SW-T 600 što se tiče pogonske jedinice..sad će stvarno biti samo pitanje da li kupac želi malo više touring ili malo više sportski orijentirani maksi, naravno pod pretpostavkom da će TMax i dalje zadržati takvu orijentaciju, jer će po snazi i okretnom momentu biti gotovo  potpuno jednaki..
sa nestrpljenjem čekam prve slike.. 8)

Mislim da ce novi max biti daleko sportskije orijentiran nego do sada, sto znaci da je distanciranje od neke touring varijante koje je krenulo redesignom 2008. modela, dignuto na jos visu razinu. Max se profilirao kao ultimativni sportski skuter a iz screenshotova na kojima se nazire poneki oblik buduceg modela je to dobro vidljivo. Touring nisu je po meni Yamaha svjesno prepustila drugima, a pobrala vrhnje savrseno uravnotezenim T-Maxom. Kako se sada kazaljka sve vise pomice prema sportskom skuteru, a konkurencija se konacno potrudila izbaciti maxi skutere sirokog dijapazona, tek cemo vidjeti sto nam (prodajna) buducnost nosi.
 
Navigator said:
Evo malo ekskluzive 

http://www.youtube.com/watch?v=1iQN95BxxQk&feature=related

DOOOOBAR!!!!

(y)