Yamaha T-Max 530 - General Topic

dannyghost said:
Pa sta nemas ti u frankufurtu  kombi-štand za street food? Samo napuni  rezervoar i pravac Split  :LOL:

ne, to je Crni, on sav mastan na standu pece kobase na splickoj rivi

ja sam u ESA


Srki
 
https://www.esa.int/
:mrgreen:
Znaci uskoro ces imat lunar buggy kao sluzbeno vozilo...  8)
 
ko samui said:
Ja sam imao  vise

120 kmh x adv ide puno lakse i zastita vjetra je 3 put bolja bar za mene 188 cm a ko bi to reka kad in pogledas vjetrobrane i poziciju sjedenja

Cekaj tebi sa 188 cm xadv nije mal?? gledo sam neke videe gdje ga voze likovi 180+cm  i koljena su im jako blizu one plastike naprijed? I cak sam negdje i procito da bas nema prostora za noge/ vislji vozaci.. A tebi s 188cm taman? :misli:
 
R3nchi said:
Cekaj tebi sa 188 cm xadv nije mal?? gledo sam neke videe gdje ga voze likovi 180+cm  i koljena su im jako blizu one plastike naprijed? I cak sam negdje i procito da bas nema prostora za noge/ vislji vozaci.. A tebi s 188cm taman? :misli:

Upravo njegov sam vozio sa 193 cm. Nikakvih problema oko smještaja na motoru nisam imao.
 
R3nchi said:
Cekaj tebi sa 188 cm xadv nije mal?? gledo sam neke videe gdje ga voze likovi 180+cm  i koljena su im jako blizu one plastike naprijed? I cak sam negdje i procito da bas nema prostora za noge/ vislji vozaci.. A tebi s 188cm taman? :misli:

Ka sta ti Nero govori nije mal onome s 193 cm ,ima ti mista ka GS 1200 LC eto toliko za usporedbu.

Gle X ADV je bolji u svemu od t maxa 530 mozda sad ovaj 560 mu moze parirat nisan vozija nemogu to rec kazem mozda.

Ovjes je bolji ,kocnice u bolje kvalitetnije je sastavljen ,lak ,tipke itd jedina i najveca mu je mana neka k.... mista ispod sica i ako ga uzmes odma moras stavit top case i da tribalo bi podmazat lanac nakon nekih km, a na maxu nema tog drljanja.
 
ko samui said:
Ka sta ti Nero govori nije mal onome s 193 cm ,ima ti mista ka GS 1200 LC eto toliko za usporedbu.

Gle X ADV je bolji u svemu od t maxa 530 mozda sad ovaj 560 mu moze parirat nisan vozija nemogu to rec kazem mozda.

Ovjes je bolji ,kocnice u bolje kvalitetnije je sastavljen ,lak ,tipke itd jedina i najveca mu je mana neka k.... mista ispod sica i ako ga uzmes odma moras stavit top case i da tribalo bi podmazat lanac nakon nekih km, a na maxu nema tog drljanja.

Zasto se t max usporeduje sa 250 ccm i 10 ks vise. Xadv se lijepo vozi, izgled vise manje. Ja na xadv ne gledam kao na skuter, ima lanac, visoko se sijedi, li la se sijedi sa nekim putnim endurom, nema mista ispod sica. Meni je on skuter koliko i africka sa dct. Isti vrag. Samo xadv ima malo vise plastike. Tezina242 kg isto ka i afrika.

 
Nero said:
Upravo njegov sam vozio sa 193 cm. Nikakvih problema oko smještaja na motoru nisam imao.

Nero

U pravu si, ima mista xadv koliko hoces. Vjerovatno ekipa misli da se ne mogu ispruzit noge ka na t maxu ili burgiji. Meni sa 189 ,ima mista koliko hoces, jedino ne mogu ispruzit skroz noge, ali ja tako ni ne vozim
 
Ja san 190,kolina nisu ni blizu plastika,i mista ispod sica je premalo,kaciga u njoj rukavice,bubrežnjak i podkapa i cvike :cool: evenualno.Tmax ima masu više plastika koja nije bolja od x-adva.Na advu su plastike sve na isti inbus i one ubodne plastične.A šta se tiče ispruženih nogu tu san mislia da se nikad neću naviknit sa tmaxa al brzo san se navika.
 
Bruno1 said:
Ja san 190,kolina nisu ni blizu plastika,i mista ispod sica je premalo,kaciga u njoj rukavice,bubrežnjak i podkapa i cvike :cool: evenualno.Tmax ima masu više plastika koja nije bolja od x-adva.Na advu su plastike sve na isti inbus i one ubodne plastične.A šta se tiče ispruženih nogu tu san mislia da se nikad neću naviknit sa tmaxa al brzo san se navika.

Covik se na sve navikne. Def je xadv top motor/skuter. Isto bi prije uzea t maxa, al to sve ovisi sta zelis. Netko nece ni jedno ni drugo, nego hoce burgiju.
 
Tmax je pravi skuter
X-adv je kao neki hibrid....
I jedan i drugi imaju publiku.....
Ja osobno bi X-adv ali to ne znaci da je tmax los.......
Skupi oboje da je to cudo jedno.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ko samui said:
Ka sta ti Nero govori nije mal onome s 193 cm ,ima ti mista ka GS 1200 LC eto toliko za usporedbu.

Gle X ADV je bolji u svemu od t maxa 530 mozda sad ovaj 560 mu moze parirat nisan vozija nemogu to rec kazem mozda.

Ovjes je bolji ,kocnice u bolje kvalitetnije je sastavljen ,lak ,tipke itd jedina i najveca mu je mana neka k.... mista ispod sica i ako ga uzmes odma moras stavit top case i da tribalo bi podmazat lanac nakon nekih km, a na maxu nema tog drljanja.

Nisam ovo posto kako bi poveo ikakvo flejmanje , jer sam proslo ljeto prodo motor i htio neznam ni ja sta..Motor s aut. mnjenjacem i da nema lanca tj skuter al ne bas maxi skuter itd, i jako jako sam pratio x adv jer mi je osim imanja lanca on bio bas to sto sam trazio.. I tako negdje naletim da bas i nema nesto mjesta naprijed za noge da koljena udaraju u plastike ..
Gdje sam to procito pojma neam al znam da jesam..

NCX nisam ni vido ni sjedio,a  na tmaxu jesam i ne svidja mi se,nekako mi se pre nisko sjedi..
2x mi je bolje sjedenje na xmaxu 300 koji sam na kraju i kupio..  (moram napomenit da sam jako zainteresiran bio i za c650 sport kojeg sam uspio samo 2x vidjet u gradu)

Al Definitovno moram nac negdje x adv da probam sjest na njega..
Sori ekipa stvarno nisam htio flejmanje pokrenit..
 
seki22 said:
Tmax je pravi skuter
X-adv je kao neki hibrid....
I jedan i drugi imaju publiku.....
Ja osobno bi X-adv ali to ne znaci da je tmax los.......
Skupi oboje da je to cudo jedno.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ti vozis afriku, tako da bilo bedasto uz afriku imat xadv. Xadv je blizi africi nego xadv tmaxu/ burgiji&

 
Nike11 said:
Ti vozis afriku, tako da bilo bedasto uz afriku imat xadv. Xadv je blizi africi nego xadv tmaxu/ burgiji&
Ja vozin Kralja
Ali nevezano.....
Tmax je isto jako dobar izbor.
Samo posli DCT-a ne ide variomat nikako
Jedino radi toga.......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nike11 said:
Zasto se t max usporeduje sa 250 ccm i 10 ks vise. Xadv se lijepo vozi, izgled vise manje. Ja na xadv ne gledam kao na skuter, ima lanac, visoko se sijedi, li la se sijedi sa nekim putnim endurom, nema mista ispod sica. Meni je on skuter koliko i africka sa dct. Isti vrag. Samo xadv ima malo vise plastike. Tezina242 kg isto ka i afrika.

potpis na ovo,
ja neman pojma šta je više granica skutera/motora,
po čemu se ustvari razlikuje x-adv ili afrika ako imaju oba modela dct ,
slična priča je i u auto industriji sa pojomom SUV,
namjerno zbunjivanje ljudi koji puše tu priču
 
Po meni je skuter sve s aut. mjenjacem i polozajem sjedenja i nogu ko da kenjas na wcu.. :). Sve ostalo mi je motor.. :)
 
seki22 said:
Ja vozin Kralja
Ali nevezano.....
Tmax je isto jako dobar izbor.
Samo posli DCT-a ne ide variomat nikako
Jedino radi toga.......


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kralj?.. ok pises non stop o Africi, pa sam zakljucio da je vozis..  pa jebote onda nesto na dct vozis, kad dajes ovakve izjave. Integra,xadv, ncx?????  Toliko hvalis DCT, znaci da posjedujes vozilo sa DCT,. Ako ne posjedujes, onda ne mozes ni pisat da je najbolji. Ak me razmes :mrgreen:
 
DA-IM said:
potpis na ovo,
ja neman pojma šta je više granica skutera/motora,
po čemu se ustvari razlikuje x-adv ili afrika ako imaju oba modela dct ,
slična priča je i u auto industriji sa pojomom SUV,
namjerno zbunjivanje ljudi koji puše tu priču

Nije ni bitno vise. Kupis sta zelis i cao.  (y)
 
Davno je već na velikim tehnološkim i znanstvenim simpozijima zaključeno da je svako vozilo sa dct-om ili bilo kakvom automatikom skuter. Čak i autobus.

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk