cosmic
Active member
Jušto da ću reć "nije uvik u pravoj brzini", ali me Diablo priteka. Dopuštam da noviji modeli imaju bolji "mozak" od moga 2017.Easy rider said:Evo može i kratko obrazloženje :
DCT pruža komfor u vožnji kakav još očito nismo ni vidjeli a ni navikli na motoru. Jednostavno se vozi poput skutera. I ne dovodi te u situaciju da moraš petljati po spojci i mijenjati brzinu u kakvoj kritičnoj situaciji. Jednostavno je u takvim situacijama brži i mekši, inteligentniji reklo bi se.....Pojednostavljeno : uvijek je u pravoj brzini. A svi smo se mi ponekad našli u krivoj brzini....zar ne ? Slijedeće, promjena brzina teče glatko da se jedva i osjeti prebacivanje, više ga osjetiš po zvuku promjene okretaja motora negoli po nekom "trzaju". Nadalje, za zaljubljenike koji vole da oni voze motor a ne "motor njih" postoji i opcija ručnog mijenjanja brzina sa prekidačima plus/minus na ručkama. Pametnom dovoljno
Sam mjenjač je podešen tako da doslovno čita misli, ako je itko vozio Volkswagenov DCT po kakvoj brdskoj dionici........e dojam je otprilike isti. I ne....nisam baš neki ljubitelj Golfa, ali za DCT im skidam kapu do poda. Bolji mjenjač u autu nisam doživio.
Dovoljno ?
S druge strane, kad ga skužiš malo i uz obaveznu pomoć botuna +/- , zabava je daleeeko veća nego sa CVT.
U gradu se još nismo dogovorili, ali ima vrimena, romansa je na začetku.