Yamaha T-Max 530 - General Topic

Probao i ja malo danas stRRojeve  :smiley:
 

Attachments

  • B3985324-8422-4C58-B944-827D1D58C823.jpeg
    B3985324-8422-4C58-B944-827D1D58C823.jpeg
    130.1 KB · Views: 236
Nego sam da bacim kost novu..

Ko je od vas vozio  oba skutera cvt vs dct  ??
I oce mi objasnit razliku..
 
A o cemu se u zadnje vrime pisalo nego o tome? [emoji1751][emoji23]

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

 
čitan ove zadnje dvi stranice i svega tu piše
ka prvo seki taji da pored kralja vozi i opaki stroj s DTC-om... :LOL:
evo ću skoro navršit godinu s integrom i cca 11 tkm
mislim da od toga nisan napravija 200 km u nekom automatskom modu
ukratko, moje nagone ( :LOL:) nikako ne zadovoljava manje i slabije od onoga što mogu izvuč iz nekog stroja, pa tako vožnja u bilo kojem automatskom modu me ne zadovoljava, to je za smirenu do onako neku srednje brzu vožnju
manual je prava stvar, pogotovo što ova moja zadnja serija ima 1000 điri više u manualu od onog u automatskom modu

variomat-tmax (nenabirijani i nabrijani) nema šanse protiv DTC-a, pa bia on u bilo kojem modu, sve san proba i proša
jednostavno brzina i ubrzanja nisu za uspoređivati, honda je drugi svijet.

ali nemogu ništa loše pričat o variomatu, pa tako ni o tmaxu (osim bačvastog sica :mrgreen:), koji je ispeglan do savršenstva i vrhunski se vozi

definitivno bi za po gradu odabra variomat, a van grada nešto s brzinama
 
Samo jedna digresija. Nije dtc nego dct = Dual clutch transmision. Čini se da si se previše družija sa Šagom prije kupnje, koji to izgovara krivo ka ovlašteni diler. [emoji1751]

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

 
aprilliaaa said:
čitan ove zadnje dvi stranice i svega tu piše
ka prvo seki taji da pored kralja vozi i opaki stroj s DTC-om... :LOL:
evo ću skoro navršit godinu s integrom i cca 11 tkm
mislim da od toga nisan napravija 200 km u nekom automatskom modu
ukratko, moje nagone ( :LOL:) nikako ne zadovoljava manje i slabije od onoga što mogu izvuč iz nekog stroja, pa tako vožnja u bilo kojem automatskom modu me ne zadovoljava, to je za smirenu do onako neku srednje brzu vožnju
manual je prava stvar, pogotovo što ova moja zadnja serija ima 1000 điri više u manualu od onog u automatskom modu

variomat-tmax (nenabirijani i nabrijani) nema šanse protiv DTC-a, pa bia on u bilo kojem modu, sve san proba i proša
jednostavno brzina i ubrzanja nisu za uspoređivati, honda je drugi svijet.

ali nemogu ništa loše pričat o variomatu, pa tako ni o tmaxu (osim bačvastog sica :mrgreen:), koji je ispeglan do savršenstva i vrhunski se vozi

definitivno bi za po gradu odabra variomat, a van grada nešto s brzinama
Ne lazi napaceni narod.....
Sta je to DTC?????

Nisan vozia remenke i dvoguzne a ni ovog najnovijeg temaxa tako da neznan kakav je odnos
Kralj sa malossijem(neznan jel tad bia Mivv ili ne) nije moga utec tj nije skoro moga pratit Integru iz 2017 god u automatskom modu i to ne u najvecem S....
E sad....i vozac na Kralju je bia bar 10tak kg tezi nego  vozac Integre....sad su tu negdi....
Tako da........mislim da i najnoviji temaxevi nemaju sanse pored najnovije Integre.pogotovo u najvecem sport modu a o manualnom radu necu ni pricat......
Mada da opet recen....rijec je o skuterima.....oba su brza i vise nego je potrebito.......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nike11 said:
Kralj?.. ok pises non stop o Africi, pa sam zakljucio da je vozis..  pa jebote onda nesto na dct vozis, kad dajes ovakve izjave. Integra,xadv, ncx?????  Toliko hvalis DCT, znaci da posjedujes vozilo sa DCT,. Ako ne posjedujes, onda ne mozes ni pisat da je najbolji. Ak me razmes :mrgreen:
Auuuuu pazi šta pišeš, seki je tata za dct manual automatic Vario gasio palio i ostalo...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

 
Pa gde si ti bre Milanš? Vidiš li ti šta se ovde događa!? Drama!
 
Dobar vam dan
Jedno kratko i jasno pitanje
Kupim Ironmax-a prije dva miseca prijasnji vlasnik je zagubija papire od akrapovica a nije upisan u prometnu,dali prolazim tehnicki s njim ili moram atest radit
i ako moram sta je potrebno za to obavit
Hvala Lp
 
mendesP1 said:
Dobar vam dan
Jedno kratko i jasno pitanje
Kupim Ironmax-a prije dva miseca prijasnji vlasnik je zagubija papire od akrapovica a nije upisan u prometnu,dali prolazim tehnicki s njim ili moram atest radit
i ako moram sta je potrebno za to obavit
Hvala Lp
Moras imat papire da je akrap bas za taj model tmaxa.onda oni te papire kopiraju i salju u CVH
To ti je za upisat u prometnu
Ako ti nije upisan u prometnu onda ne mozes registrirat motor/ako te policija uvati ide kazna i iskljucenje iz prometa.i izvanredni tehnicki.....di opet nemos proc jer nemas papire
Pogledaj u yamahe ako imaju sta papira ili salji mail u Akrapovica


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Aha hvala na odgovoru.
Evo sam nasa ove ECE papire od Tmax-a na stranici Akrapovica koje odgovoraju serijskim brojevima na auspuha dali mogu s njima nesto isposlovat?
 

Attachments

  • f0514910552f44a7842f5c91f8a4c9d9.pdf
    1.2 MB · Views: 62
mendesP1 said:
Aha hvala na odgovoru.
Evo sam nasa ove ECE papire od Tmax-a na stranici Akrapovica koje odgovoraju serijskim brojevima na auspuha dali mogu s njima nesto isposlovat?
Najbolje da odes do Yamahe
Ako si iz ST lipo u P&B i raspitaj se kod njih
Ali napomena da znas
Prvo moras upisat auspuh u knjizicu da bi ga moga registrirat
A to traje neko vrijeme
Prvo moras imat sve papire pa na tehnicki
Onda ti oni pregledaju motor i izmire buku i vide sve serijske brojeve.onda to sve sta naprave sa kopiranim papirima salju u CVH na odobrenje.to traje minimalno 1 dan tj sutradan a moze trajat i duze.nekoliko dana
Kad CVH odobri onda ti tehnicki salje mail da je odobreno i onda mozes ic na bilo koji tehnicki upisat u prometnu auspuh
I tek onda mozes rjesit tehnicki za cili motor
Tako da se pripremi.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pozdrav, novi je forum pa neznam jesam u dobru rubriku napisao

Gledam malo ove Tmaxove 2017-2019 i zanima me na sx dx modelima vidim tipku mode, a na obicnom nema te tipke mode.
Ima li kakva razlika u performansama ili je to tipka samo da se poveca oprema i cijena sx dx-a.
Koje su sve razlike izmedu sx dx modela naspram običnog tmaxa 2017-2019 ( osim na dx podesavanja vizira, grijanja rucki, sjedala)
 
... koliko se sjećam, socijalni u odnosu na sx-a jedino nema tu tipku mode, koja ti je totalno nepotrebna jer ne znam nikoga da je ikad vozia u T modu 😁... ostalo je sve vizualno... dx ima sve to šta si nabroja u odnosu na sx-a i još mislim da se mogao podesit i stražnji amortizer...
 
Pozdrav, novi je forum pa neznam jesam u dobru rubriku napisao

Gledam malo ove Tmaxove 2017-2019 i zanima me na sx dx modelima vidim tipku mode, a na obicnom nema te tipke mode.
Ima li kakva razlika u performansama ili je to tipka samo da se poveca oprema i cijena sx dx-a.
Koje su sve razlike izmedu sx dx modela naspram običnog tmaxa 2017-2019 ( osim na dx podesavanja vizira, grijanja rucki, sjedala)

GPS pracenje i upravljanje vozilom